Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 921 til 940 af 57177
-
Anatomi noter
ForumindlægHej! er det en der ligger inde med noget velbeskrevende noter til anatomi kort og præcist, skal helst være på niv med medicin studerende på 1. semester. på forhånd tak Nadia -
Biotek noter
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen i næste uge i biotek (skriftligt), og ville spørge om nogle af jer havde nogle noter til det. På forhånd tak -
Noter til historie
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med nogle noter til Historiebogen: "Historie 9". Skal snart op i eksamen kunne være rart med lidt hjælp. -
Bio noter
ForumindlægHjælp!! Er der nogen der har biologi B noter om genetik? Min computer er lige brændt helt sammen, og har været oppe og trække 24 timers eksamen i dag. -
Fysik noter
ForumindlægHej, er der nogen der lige sidder med fysik noter 8 klasses niveau. Skal op i en fysik prøve imorgen, mundtlig, uden hjælpemidler. Det ville være en stor hjælp for mig, hvis I lige gad poste. -
Geografi noter
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen herinde som sidder inde med nogle noter til geografi C? som de evt. kunne undvære? :-) -
Oversættelse af sætning fra dansk til engelsk
ForumindlægJeg skal oversætte følgende ordsprog: Lykke er ikke et mål, vi når for enden af livets vej - det er selve den måde, vi lever vores liv på. Mit forslag sammen med google translate: Happiness is not a goal, we reach the end of the path of life - it is veryway we live our lives. Er det korrekt ove... -
STX karakter
ForumindlægHej! Jeg går i 1g og vi har lige fået vores anden standpunktskarakter. Men jeg tænkte på hvor vigtige de her karakter egentlige er? Er det ikke kun de fag vi har på C som kommer til at tælle i de afsluttende karakter i 3g? Altså lige nu har jeg Biologi C, Fysik C, Mediefag C og Idræt C. Så de... -
HHX eller STX?
ForumindlægHej! Om cirka en måned skal jeg have valgt mine gymnasiumprioriteter på optagelse.dk. Jeg er stadigvæk meget i tvivl om, hvad jeg skal vælge stx eller hhx. Jeg vil derfor høre, om hhx udelukker nogle muligheder af videregående uddanelser? Jeg har nemlig ingen idé om, hvad jeg vi efter g... -
STX eller HF
ForumindlægHej!!!! i 9 klasse døde min far og det resulterede i et kæmpe sammenbrud og spiseforstyrelse. pga. af mit sammenbrud fik jeg karakterer på 00-02 så det var nogle fag som jeg faktisk ikke bestod til eksamen. Jeg fik derfor at vide at jeg ikke kunne blive til noget i den forstand så jeg valgte der... -
hjælpemidler til dansk mundtlig eksamen??
ForumindlægHeej alle derude ! Jeg har et meget vigtigt spørgsmål om den mundlige dansk-eksamen ! hvad må man have med ?? når jeg tænker på at man skal sidde og forberede sig i 40 minutter ! Må man kun have de forskellige analyse modeller eller også egne noter ?? er meget i tvivl... -
Dansk årsprøve u. notater
ForumindlægJeg skal til årsprøve i dansk og det foregår uden notater eller lignende.. Vi skal simpelthen bare møde op uden noget som helst! Er der andre der har prøvet dette eller har vores dansk lærer fået et flip? -
STX eksamensbevis
ForumindlægHej med jer :-) Jeg er snart student og kunne godt tænke mig at se, hvordan et eksamensbevis ser ud.. Er der en en venlig venlig sjæl, der har lyst til at tage et billede af sit eksamensbevis og sende mig det? :-) Er man ikke tryg ved det kan man jo altid redigere og få navnet væk :-) Håber meg... -
Synopsis - Spansk og dansk
ForumindlægHejsa. Vi skal lave en synopsis hvor vi indrager fagene spansk, dansk og afsætning. Den skal laves ud fra en problemformulering, som lyder som følgende: Hvilke dominerende kulturelle forskelle foreligger der mellem spansk og dansk forretningskultur, og hvilke af de kulturelle forskelle skaber udf... -
STX-myte?
ForumindlægHej allesammen! Inden jeg startede på STX, havde jeg hørt, at hvis man kopierede dele fra en opgave, eller bare hele opgaven generelt, ville lærerene finde ud af det, når man sendte den elektronisk fordi, at de havde en slags scanner, med alle opgaver indenfor de sidste par år. Jeg ved, at nogle... -
STX terminsspørgsmål
ForumindlægMangler hjælp til dette spørgsmål -
STX eller HTX
ForumindlægJeg er snart færdig med folkeskolen og skal på gymnasiet. Jeg er i tvivl om hvad for en af overstående jeg skal tage. - Håber nogle kan hjælpe og give gode råd til hvilken en jeg skal vælge. -
Hjælp venligst: Samfundsfag B Noter
ForumindlægHej kære brugere : ) Det er sådan at jeg skal til at læse samfundsfag B her over sommerferien, da jeg mangler det for at komme ind på mit ønskede studie erhvervsøkonomi-erhvervsjura. Så da dette skal læses over en måned ville jeg gerne forberede mig. Det er sådan at jeg lige pt er i Amsterdam og... -
Noter til samfundsfag B eksamen
ForumindlægEr det tilladt at tage noter med til eksamen, eller må man kun have sine bilag og synopsis med? :) -
STX-forvirret! :(
ForumindlægJeg går i 9. Klasse. Jeg har et gennemsnit på knap 4.0. Jeg har søgt om fire gymnasier her i omegnen, også har jeg søgt om 10. Klasse. Men jeg brænder for at blive optaget på et gymnasium. Jeg har dummet mig i 9. Klasse. I 8. Klasse havde jeg et fremragende snit, men det gik ned ad bakke, da jeg ...
