Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 921 til 940 af 181597
-
Eksamen
ForumindlægHej :) Jeg vil lige høre om der er nogen der kan svare mig på, om man skal bestå både skriftligt matematik og mdt. matematik for at bestå matematik b, eller skal man bare bestå samlet? + er der nogen der ved, hvis man nu består mdt. men dumper skruftlig, om man så skal tage begge om? eller kan nø... -
Matematik Eksamen 29/5 2013
ForumindlægHej Allesammen! Håber det er gået godt. Nogle der har et sæt, som de tror er nogenlunde rigtigt? Er nemlig meget i tvivl med mit eget! synes den var svær. -
Et par dage inden skr. eksamen mat A niveau
ForumindlægHej, På fredag skal jeg til skriftlig eksamen i matematik A niveau på STX. Nogle råd til hvad man lige kan gøre her i de kommende dage, så man er 100% klar til eksamen og til at score 12-tallet? PS: jeg har regnet 17 eksamenssæt og samtlige vejledende opgaver fra EMU tak :) -
Emner skriftlig eksamen
ForumindlægHar I nogen Idé om hvile emner som kunne forekomme i én skriftlig eksamen? Tænker selv på noget med ytringsfrihed, muhammedtegningerne -
Spansk skriftlig årsprøve
ForumindlægJeg sidder og skal til spansk skriftlig årsprøve i morgen, og jeg føler bestemt også, at jeg har rimelig godt styr på alle mine notater. Men kan man finde ud af på nogen måde hvad for et overordnet "emne" opgaven kommer til at handle om? Nogle af de foregående eksamener i spansk skrif... -
Matematik opgaver eksamen hjælp
ForumindlægHej allesammen - vi har fået udleveret nogle spørgsmål som vi burde øve os på før vi skal op i matematik årsprøve. Jeg har 3 opgaver jeg har behov for hjælp til - nogle som kan forklare mig hvordan man gør? Mvh Hasan -
Skriftlig Spansk i morgen, er i klar? :)
ForumindlægHej Folkens! Ja så er det jo i morgen vi skal skrive skriftlig spansk A :) Det bliver nice. Hvis i stadig ikke har helt styr på grammatiken jeg kan anbefale grammatik sektionen på studyspanish. Den er simpelthen god. www.studyspanish.com Held og Lykke allesammen! I er velkommen til at skr... -
Eksamens hjælp
ForumindlægHej! Jeg sidder lige og finpudser mine eksamens opgaver i matematik. Dertil er jeg stødt på to trælse ting jeg selv har lidt svært ved at definere. 1) En klar definition på hvad differantialregning er og hvad det generelt bruges til 2) Hvad "betyder" a i en potensfunktion? På forhånd ... -
Matematik eksamen 2g, spørgsmål
ForumindlægJeg skal til eksamen i matematik i næste uge, og er lidt i tvivl om hvordan det ville være bedst at arbejde med de udleverede spørgsmål. Samtidig har jeg nogle generelle forståelsesspørgsmål til dem. Hvordan vil I mene det er bedst at arbejde med spørgsmålene? Læse stoffet til hvert af dem, og d... -
matematik skrift karakter på eksamensbevis
ForumindlægHej! Jeg går i 3.g og har haft mat1-årigt højniveau. Det er jo sådan at ens skriftlige karakter fra 2.g tæller 1/3 at ens samlede matematik skriftlige karakter. Mit spørgsmål er så om der kommer til at stå de to forskellige karakterer på beviset, og de bliver regnet sammen i snittet, eller om de ... -
skriftlig matematik b
ForumindlægEr der nogen som ved hvornår de skriftlige karakterer i mat b - HF - offentliggøres? -
Eksamens-hjælp
ForumindlægHej venner :)) Jeg sidder og er igang med matematik b eksamen på HTX. Jeg står i den uheldige situation at jeg skal aflevere mange eksamens opgaver inden for kort tid, og har været en idiot at slette min matematik eksamen, så jeg er startet forfra. Jeg søger nu en medstuderende, som laver s... -
Virksomhedsøkonomi skriftlig eksamen 2008???
ForumindlægHej. Jeg sidder med en aflevering, og kan ikke komme videre, forstår slet ikke viø overhovedet... Derfor leder jeg efter én der enten har lavet denne opgave som aflevering el. andet. Det er den der blev brugt til eksamen i 2008 i skriftlig virksomhedsøkonomi B -
Idræt B, mundtlig/skriftlig?
ForumindlægHey, Jeg ville høre om der er nogen der kan fortælle lidt om idræt på B niveau. Er der både mundtlig og skriftlig karakter? Hvis ja, hvor meget tæller de hver i sær for på eksamensbeviset, hvis nej, hvor meget tæller den enkelte karakter så for? Håber der er nogen der kan hjælpe! -
Forberedelse til skriftlig eksame?
ForumindlægHvordan forbereder i jer til den skriftlige eksamen? Nu er det vel nok forskelligt fra fag til fag, men hvordan gør i ide enkelte fag? Jeg skal op i engelsk, biologi og dansk selvfølgelig. Jeg overvejde i biologi om man skulle lave mapper over emnerne, så de lig er til at slå op. -
Matematik C eksamen 2013 - resultater
ForumindlægJeg var til eksamen i matematik C den 31-5 2013 og ville blive lykkelig for at se de rigtige resultater af opgaverne. Er der en der har dem - eller bare nogle af dem - eller ved hvor de kan findes? Selve eksamenssættet ligger her: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale... -
Skriftlig matematik B, 2009
ForumindlægHejsa :) Er der tilfældigvis en der ligger inde med skriftlig matematik B, fra maj 2009. Ved godt den ligger på studienet men hvis der nu var en sød sjæl, der ville hjælpe behøvede jeg ikke bruge penge på at hente den. Mvh Nadja :) -
Matematik Eksamen 2011 idag
ForumindlægHej alle. Jeg var til matematik B eksamen idag, på GSK rre var jeg ude for den klassiske; computeren gik ned og alle data var tabt en time før aflevering. Derfor vil det betyde rigtig meget, hvis nogen ville oploade deres svar - så jeg kan se om jeg er helt galt på den ! Mange hilsner -
Matematik eksamenssæt skriftlig B
ForumindlægHej Er der nogle der har facit til eksamenssættet fra d. 24. maj 2019 matematik B? Eller d. 21 maj? -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægGod aften alle, Jeg skal op til dansk skriftlig eksamen imorgen. Er der cance for at man får nogle gamle tekster? Altså at man fx kan vælge en litterær artikel, som har været udgivet før.
