Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9501 til 9520 af 14598
-
ret spansk
ForumindlægHej. Jeg har haft lidt problemer med at oversætte disse sætninger. Håber nogen kan hjælpe. Jeg kunne godt selv tænke mig at prøve det, og jeg kender nogle der har prøvet det. Me gustaría probarlo yo mismo, y conozco a alguien que ha intentado. Jeg tror at man får en oplevelse for l... -
Kritik af stil
ForumindlægSynes selv jeg har fået skrevet en god stil men kunne godt tænke mig at få lidt kritik. Der er tale om et essay om at "fare vild" og prøver med humor at kigge på det at fare vild i livet. At vælge en forkert vej eller nogle forkerte mål. Hvis der er nogle der har lyst til at læse den ig... -
omformulering
ForumindlægAs the superior theme in the book phrases “Everyone talked loudly in Chinatown” is the perfect example on Clash of Cultures. The narrator, Lin, a Chinese teenager, who is madly in love with the popular Canadian boy Todd. Lin lives in Vancouver, Canada, with her family, one brother, a mother and a... -
eksamensoplæg = giver ingen mening =urealistisk
ForumindlægHej Jeg har lige et spørgsmål til folk der har eller ved noget om teknologi..I eksamensoplæget i år som handler om arbejdsmiljø skal man OPFINDE et produkt der hjælper indenfor arbejdsmiljøet. Men er det ikke for meget at forlange af elever at de ligefrem skal opfinde produkter? jeg tænke... -
Skoleblad
ForumindlægDe fleste gymnasier har et skoleblad. Men kvaliteten på det kan godt variere en del: på nogle skoler er det kun lærere, der skriver (og en gang i mellem elever, er der blevet tvunget til det, fx en artikel om kemi-højniveau-tur til et eller andet laboratorium), på andre skriver en lille gruppe e... -
Kronik af krigen i Afghanistan
ForumindlægJeg har lavet en kronik af krigen i Afghanistan. Lavet Den. 31-10 2011 Karakter: 12. Deloverskrifter i kronikken: Vi skulle aldrig have deltaget i krigen i Afghanistan Er resultaterne tabene værd? Det er soldaternes liv der står på spil Forsvarsministeren og forsvaret forsøger ... -
Persondata
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal fremlægge om persondataloven og personoplysninger. Jeg er lidt usikker på området og har brug for hjælp. I min fremlæggelse skal jeg besvare disse 3 spørgsmål: 1) Hvor meget må en virksomhed registrere om dig? 2) Er der forskel på en virksomhed, hvor du er kund... -
socialpsykologi
Forumindlæghej jeg har trukket socialpsykologi. er vild rede.Ved ikke hvor jeg skal starte. den første tekst handler om et søskende par fra 2 verdenskrig der går i mod Hitlers recime. tekst 2 om en ung fyr der kommer ind i scientologi, og kommer ud igen men føler ikke at han har et liv tilbage.tekst 3 om en... -
HJÆLP ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :s
ForumindlægHej jeg sidder med 2 forskellige digte, af Benny Andersen . Den ene hedder: Mit liv som indvandrer Den anden hedder: H.C. Andersens land. Jeg vedhæfter dem i en fil. Den første har jeg nogenlunde forstået, om en som indvandre fra østen til vesten/ til Danmark, og han fortæller om hvordan han har ... -
HJÆLP ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :s
ForumindlægHej jeg sidder med 2 forskellige digte, af Benny Andersen . Den ene hedder: Mit liv som indvandrer Den anden hedder: H.C. Andersens land. Jeg vedhæfter dem i en fil. Den første har jeg nogenlunde forstået, om en som indvandre fra østen til vesten/ til Danmark, og han fortæller om hvordan han har ... -
Èt ord (:
ForumindlægDette ord: Resurgent Er der nogen som evt har en engelske ordbog og kan fortælle mig præcis hvad der står om dette ? Jeg slog det op i en engelsk-dansk ordbog, der stod: Resurgent [ri’s?:d?nt] adj som opstå (,komme til live) igen, genopdukkende, fornyet. Altså der var; Phonetic transcription.... -
hvilken?
ForumindlægDer skal så at man skal stoppe krigene i andre lande! 1) Stop misusing people and start terrible wars in other countries 2) Stop misusing people and helt stopping terrible wars in other countries Lyder dette forresten rigtigt? Help make the earth a better place; stop annihilation of the w... -
Levevilkårene i 1850'ernes danmark
Forumindlæghej allesammen! jeg sidder og skriver på livet løs på min 2.g's historie/dansk opgave, og til det kan man altid bruge mere materiale :) jeg har rigeligt med bøger og tekster, men ville rigtig gerne også have nogle hjemmesider eventuelt. som overskriften siger, så har jeg om levevilkårene på... -
Hjælpe? problemstillinger
ForumindlægMin problemformulering lyder således: 1. Hvad var afgørende for murens opståen? 2. Hvilke konsekvenser havde muren for tysklands befolkning 3. Hvordan forholdte USA sig til muren i forhold til Sovjetunionen? 4. I hvor høj grad påvirkede muren østtyskernes(DDR) liv? 5. Hvilke konsekvenser har mur... -
Hvilken sætning?
ForumindlægDer skal så at man skal stoppe krigene i andre lande! 1) Stop misusing people and start terrible wars in other countries 2) Stop misusing people and helt stopping terrible wars in other countries Lyder dette forresten rigtigt? Help make the earth a better place; stop annihilation of the world... -
Plausibilitetsstruktur
ForumindlægHej... Plausibilitetsstruktur = en slags sandhedskasse, som man sætter alle sine spørgsmål i og får svar på. Kan man godt bruge begrebet plausibilitetsstruktur på Buddha? Buddha forlod jo sin familie og palads for at finde meningen med livet. Først prøvede han at leve i askese i 6 år, men fa... -
Kreativt produkt projekt
ForumindlægJeg er en pige, går i 9. klasse og skal til at skrive et projekt om soldaterne i jærgerkorpset. Min problemformulering lyder: Jægerkorpset siges at være Danmarks farligste våben, og man siger at jægerne er nogle af verdens bedst trænede soldater. Men hvad vil det egenligt sige at være soldat ... -
Sammenhæng mellem moralrelativisme og postmodernisme
ForumindlægHvis der er en, der vil se følgende igennem, så ville jeg være meget taknemmelig: 1) Hvilken sammenhæng er det mellem moralrelativisme og postmodernisme? (Mit svar:) Jeg vil mere at den første er en konsekvens af den anden. Moralrelativisme opsummerer godt de strømninger, der var i 90'erne ... -
Sammenhæng mellem moralrelativisme og postmodernisme
ForumindlægHvis der er en, der vil se følgende igennem, så ville jeg være meget taknemmelig: 1) Hvilken sammenhæng er det mellem moralrelativisme og postmodernisme? (Mit svar:) Jeg vil mere at den første er en konsekvens af den anden. Moralrelativisme opsummerer godt de strømninger, der var i 90'erne ... -
Sammenhæng mellem moralrelativisme og postmodernisme
ForumindlægHvis der er en, der vil se følgende igennem, så ville jeg være meget taknemmelig: 1) Hvilken sammenhæng er det mellem moralrelativisme og postmodernisme? (Mit svar:) Jeg vil mere at den første er en konsekvens af den anden. Moralrelativisme opsummerer godt de strømninger, der var i 90'erne ...
