Søgning på: fysik noter c. Resultater: 9721 til 9740 af 84813
  • Eksamen I Oldtidskundskab

    Forumindlæg
    Heja.. Jeg skal op i old-eksamen den 2.Juni.. Regner nok med at få et 11 tal :-D .. MEN,, der er et problem, en forhindring på min vej til mit 11-tal: Billedanalyse. Dem af jer der har kender det vist godt, jeg behøver vist kun at sige: Det arkaiske smil.. Problemet er så at jeg ikke rigtig er in...
  • bærbarordning

    Forumindlæg
    På svendborg hhx er der en bærbarordning, hvor alle får mulighed for at købe en bærbar. Mit spørgsmål er sådan set bare, om i skriver notater på jeres computer, eller om i skriver jeres notater i hånden (fysisk)...?? hvad er bedst.
  • lysets hastighed

    Forumindlæg
    hvad er lysets hastighed i glas, når lysets hastighed i luft er 3 * 10^8 m/s? helst ikke noget vildt kompliceret, har kun fysikc.
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik-eksamen i morgen, og har et lille problem, hvis jeg trækker oliekemi. Er der evt. nogen der ved, hvor mange ml butan der er i en engangslighter? Det ville hjælpe enormt meget. c:
  • Har brug lidt hjælp ...

    Forumindlæg
    Nogen der har et eksempel på en fysik rapport (1g niveau c) ...Det er første gang jeg skal lave en og har ikke så meget forstand på det.det må meget gerne være om massefylde af faste stoffer :)
  • Middelværdien af Lis

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg har et problem. Jeg kan ikke huske metoden for at finde middelværdien. Jeg har fysikC og skal finde middelværdien af en ligning.. Er helt lost. Nogle der kan hjælpe mig? På forhånd tak :)
  • Eksamen FysikC

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har været til fysik C eksamen og ved, hvor stor vægt censor+lærer lægger på præsentationen i forhold til resten? Kan de gennemskue, hvis man har fået hjælp til den?
  • Fyisk formle

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder her med en fysik formel, som er: En = - h * c * R / n2 Gælder denne formel kun for brint? Hører inden under emnet 'Bohrs postulater' På forhånd tak
  • Hvor mange fag må man dumpe i gymnasiet?

    Forumindlæg
    Hej Alle. Går rundt med en sjov tanke, hvor mange fag må man egentlig dumpe i gymnasiet?? Vil gerne vide det, for tror ikke jeg består fysik og matematik, som jeg har begge to på c niveau:)
  • Et hurtigt svar..?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i fysik C om nogle timer og vil gerne lige vide hvad cencor evt. kunne finde på at sporge om i den anden del af min eksamen. Emnet som jeg har trukket er Faseovergange og Energiomsetning.
  • Epr

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skal skrive en eksamenprojekt og jeg har tænkt mig at kombinere biologi B og fysik C. Har I nogen bud på emner omkring de to fage? Mvh
  • MiKTeX

    Forumindlæg
    Når jeg følger installationen fra formelsamlingen på denne side (linket), så skal jeg downloade Miktex. Dette går også fint, men når jeg dobbeltklikker på den downloadede fil, kommer den frem med, denne er ugyldig. Jeg har ellers gjort alt det andet.
  • rette synopsis

    Forumindlæg
    jeg skriver i fysik og religion er der nogen som gider at rette min synopsis
  • Big-Bang modellen og de fire søjler

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der kan forklare Big-Bang fysikken, urstoffets sammensætning og baggrundsstrålingen?
  • Forberedelse til termin i 8. klasse

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 8. klasse og jeg skal til terminsprøve i dansk, matematik, tysk og engelsk i næste uge. Jeg vil gerne forberede mig, men jeg er ikke sikker på hvad jeg skal gøre, hvilke noter jeg skal tage med osv. Desuden er jeg lige startet på en ny skole, hvilket desværre har betydet at alle mi...
  • hf enkelt fag?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et par spørgsmål. Er HF-enkelt fag og HF 2 år det samme, hvis man har et minimum antal HF-enkelt fag? Kan man overføre fag man har fået gode karakter i fra STX eller 1.HF til HF enkeltfag? Er der forskel på HF og STX, udover at der er flere A-fag på stx, men de kan dog suppleres ...
  • Hjælp, eksamen d. 15/1!. Det haster

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg skal i eksamen d. 15. så har jeg brug for hjælp.. Er hat til fysik/kemi Jeg skal følgende komme op i ( måske ) ________________________ Fotosyntese Alkohol Radioaktivitet Magnetisme Syrer og baser, salt ___________________ Så hvis der er nogen, der vil forklare om disse ting. Og h...
  • Karakter i 10kl. - Gymnasiet

    Forumindlæg
    Er det i et acceptabelt niveau for at komme på STX? - Efter jeres mening :) Dansk skriftligt: 4 Dansk mundtligt: 7 Matematik skriftligt: 7 Matematik mundtligt: 7 Fysik: 7 Engelsk mundtligt: 7 Engelsk skriftligt: 4 - Gennemsnit: 6,14
  • Hjælp til skolen

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg vil gerne blive bedre i nogen fag, som fx Dansk, Matematik, Biologi, Engelsk, Fysik-Kemi osv. Har i nogen hjemmesider man kan bruge? Helst nogen hjemmsider som alle kan bruge og er gratis. Ellers så nogent tips og tricks til hvordan i måske blev gode til det? :) Mvh
  • Hvordan kan jeg forberede mig til prøverne??

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen her om 2 uger, og jeg har styr på matematik, og engelsk mundtlig.. Resten ved jeg ikke hvordan jeg skal forberede mig på.. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre i hhv. dansk læse/retskrivning, fysik, geografi, historie og dansk skriftlig fremstilling??? Tak!

Søgninger relateret til fysik noter c