Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9841 til 9860 af 63055
  • Produkt til projektopgave om genteknologi !

    Forumindlæg
    Jeg har 9. klasse projekt opgave. Mit emne er Genteknologi, hvor vi ligger mest vægt på gensplejsning & kloning.Jeg kan ikke finde på et produkt som er på originalt og rigtig godt !Jeg ville blive rigtig glad for nogle forslag !
  • Projektopgave

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 9. klasse og skal have projektuge efter jul. Jeg vil høre om der er nogle af jer, som har nogle gode ideer til et emne - overemnet er "forme fremtiden". Jeg håber virkelig der er nogle, som vil hjælpe, jeg har ingen ideer :)
  • Opgave: hvilket emne?

    Forumindlæg
    Hej med jer alle sammen.Jeg sidder og skal til at lave en 9. klasses biologi-opgave. Den skal være færdig den 7. marts.Mit problem er, at jeg ikke ved, hvad jeg skal skrive om! Emnet er valgfrit - bare det holder sig inden for biologiens grænser.Har I nogle idéer? Kom med dem!-Badooo
  • projekt om "socialt udsatte"

    Forumindlæg
    hey der ude.....! Jeg er igang med 9 klasses projekt sammen med 3 andre og vi har om de socialt udsatte. Også ville jeg høre jer om hvad en socialt udsat er i jerse øjene eller om vi har "skæve eksistenser" og hvad sådan en er.... På forhånd tak Pede....
  • Projekt uge "Pigebander"

    Forumindlæg
    Hej vi er to piger fra 9 klasse der har projekt uge. Vi har valgt at skrive om emnet "Pigebander" vi ville hører om der var nogen af jer der har en god ide til et product. På forhånd tak!
  • Eksamen: normalsider

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg er igang med at finde tekster til min synopsis til eksamen, men har glemt at spørge hvor mange tegn en normalside er. Er der nogen der ved hvad man bruger i 9. klasse? Har selv klikket mig lidt rundt, men kunne ikke finde noget.. Tak på forhånd :)
  • Er ikke sikker på, om jeg har lavet et essay

    Forumindlæg
    Hej, har skrevet et essay(håber jeg) Jeg er ikke sikker på, om det er et essay det, jeg har skrevet. Så er der en der har forstand på essays, der gider at fortælle mig om det går under definationen essay. Ps. hvilken karakter vil det få i forhold til 9. klasse? (se bort fra orden) På forh...
  • Spørgsmål til Essay?

    Forumindlæg
    Hej, har skrevet et essay(håber jeg) Jeg er ikke sikker på, om det er et essay det, jeg har skrevet. Så er der en der har forstand på essays, der gider at fortælle mig om det går under definationen essay. Ps. hvilken karakter vil det få i forhold til 9. klasse? (se bort fra orden) På forh...
  • Problemregning :(

    Forumindlæg
    Hej er desperat efter noget hjælp, jeg har lige fået 9 klasses afgangseksamens opgave fra MAJ-JUNI 1994 selvom jeg kun går i 8!!Har virkelig brug får hjælp. Oh! I kloge mennesker hjælp mig i disse besværlige stunder....På forhånd tak :)M.v.h alkymisten
  • Produkt til projektugen

    Forumindlæg
    Hej vi er 3 piger, der går i 9. klasse og har projektuge Vi har ret svært ved at finde på et produkt, vores enme er catfish (altså falske profiler på internettet) Vi meget desperate efter hjælp, så hjælp os tak :)))
  • Hvad kan jeg skrive om Randers Fjord

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket emnet Randers fjord i dag til min 9. klasses eksamen, jeg har prøvet i lang tid og finde på noget og skrive men kan ikke. Hvad kunne være en nem og god ting og skrive om ? Ville det være forkert og skrive om vandets kredsløb ?Mvh. Anders
  • Projektuge

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Vi går i 9. klasse, og har snart projektuge med overemnet "overgange" Vi har valgt emnet mobilens udvikling, med underemnet af de socialemedier. Vi er lige nu blanke for et proukt, så vi vil tilspørge jer om I har en ide. Tak på forhånd Sofia, Cille og Ditte
  • Besvarelser af spørgeundersøgelse?

    Forumindlæg
    Hej! Vi er 3 piger i 9. klasse, som i næste uge skal arbejde på et projekt om flygtninge i Danmark. Det kunne derfor være en stor hjælp hvis I ville besvare vores spørgeundersøgelse om emnet. Linket er: https://da.surveymonkey.com/r/HT9G28H Det tager få minutter og er selvfølgelig anonymt....
  • En god erindring?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er en elev i 9. klasse, som lige har trukket "Erindring" som fordybelsesområde til mundtlig dansk afgangsprøve. Jeg skal selv finde en erindring, men jeg er lidt tvivl om hvilken jeg skal vælge. Nogle, der har et godt forslag til en god dansk erindring og hvad jeg evt. skal ...
  • FSA Skriftlig fremstilling 2012

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal som så mange andre 9 klasser op til eksamen den 7 Maj, og skrive en stil. Jeg får normalt 10-taller, men er ekstremt nervøs denne her gang, fordi jeg ikke føler, at jeg er klar. Har I eventuelt nogle råd til forberedelse?
  • Nogle idéer til avistekster?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg har trukket avistekster til mundtlig dansk i 9. Klasse. Er der muligvis nogen af jer, der kender en god tekst jeg kan analysere til afgangsprøven? Fortsat god dag.
  • H.C Andersen

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket "H.C Andersen" til dansk mundtlige eksame i 9 klasse. Det er jo altid godt at skrive lidt om ham inden man begynder med hans eventyre, så har I nogle gode ting at skrive om ham? Tak på forhånd
  • Dansk eksamen- En æggesnaps.

    Forumindlæg
    dansk eksamen en æggesnaps 26. April 2016 Niveau: 9. klasse hej folkens, jeg skal op i dansk eksamen her snart også ville jeg spørge om at hvad er budskabet i novellen og disposition der hedder en æggesnaps af tove ditlevsen. og tak :)
  • SANGE AT ANALYSERE

    Forumindlæg
    Til eksamen i 9. klasse i mundtlig dansk har jeg trukket Samfundet Til Debat. Jeg vil gerne analysere en sang. Er der nogen der har en ide til en god dansk man kan analysere, og som passer til Samfundet Til Debat?
  • Mundtlig dansk - Ondskab

    Forumindlæg
    Jeg har trukket 9;Ondskab9; til min dansk afgangsprøve i 9. klasse. Jeg mangler en god tekst om ondskab, så jeg ville høre om der er nogen som har et eller flere gode forslag? Jeg er åben over for alle teksttyper, og det må gerne være lidt udfordrende! :)