Søgning på: historie noter stx. Resultater: 9841 til 9860 af 33650
-
Kants indflydelse
ForumindlægHalløj Halløj.. Jeg sidder pt. med en meget stor og vigtig eksamensopgave om Immanuel Kant og er lidt stuck, da jeg ikke kan besvare mit eget spørgsmål; "Hvilken indflydelse havde Kants moralfilosofi på oplysningstiden og, hvilken indflydelse har han haft på vores samfund i dag".. ... -
Tysk eksamen
Forumindlæghej jeg har lige været oppe og trække Wiedersehen mit Vater af Isolde Heyne og jeg har ingen ide om hvad teksten handle om er der nogen der har nogle notater til at ligge omkring teksten ville jeg blive meget glad hvis du gider sende det [email protected] -
Sso skriftstype!
ForumindlægMan skal enten bruge skrift type 11 eller 12. -
Globalisering
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave om globalisering og jeg er nået til en opgave, hvor jeg skal forklare, hvorfor Singapoer, Irland og Schweiz ligger de 3 første på en liste over lande, som er mest globaliserede i 2005. Er der nogle der kan komme med nogle forslag til, hvad grunden kan skyldes? På forh... -
Notater med til Samfundsfag eksamen?
ForumindlægHej alle Jeg skal op i samfundsfag mundtligt eksamen i næste uge, så jeg vil lige spørge om man godt må have sine notater med til prøven? Tak på forhånd -
Mat 1. opg. 865
ForumindlægHej. Jeg har en matematik opgave for i en aflevering i Mat1 opg. 865. Opgaven lyder: I firkant ABCD har vinkelspidserne koordinaterne A (-3.-3), B (10,-1), C (12,4) og D (-6,7). Bestem firkantens vinkler.. Skal jeg lave det om til to trekanter i koordinatsystemet eller hvad? -
Renteformlen
ForumindlægHej :-) Kan nogle forklare mig hvad renteformlen er? -
Desperat hjælp til sinus- og cosinus projekt
ForumindlægHej, Jeg skal aflevere denne opgave idag, og har desperat brug for hjælp!! Det drejer sig om opgaverne fra 11 og frem. Håber virkelig i kan hjælpe !! http://peecee.dk/?id=35864 -
(Haster)Nogen der har læst romanen "Album"
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at læse 398 sider af romanen "Album" til om 3 dage.. Og opgaven går ud på at jeg skal lave en personkarektistik af en person fra romanen.. Men føler at jeg hele tiden falder af teksten. Den er for svær og kedelig.. Nogen der kan hjælpe vil jeg være ret t... -
Andre lektiehjælp netsider?
ForumindlægFindes der andre netsider lidt ligesom studieportalen ude på nettet, hvor der er lektiehjælp? ( : -
Bøger
ForumindlægEr der nogen som har en bog på nettet om sandsynlighedsregning eller Talteori ? -
Salte
ForumindlægI min rapport skal jeg skrive om salte jeg har skrevet det her`` Man skelner mellekm simple ioner og sammensatte ioner. En enkel ion består af en positiv og en negativ ladning.`` Hvad kan jeg mere skrive ??? -
Gab Powerpoint?
ForumindlægHey .. Læs lige denne artikel: pcworld.dk/art/8609?fpindex&fppos=3&a=block&i=113 Hvad synes i? Ville i give professor John Sweller ret? -
vækst og funktion..
ForumindlægHar fået følgende opg. af min Mat-lærer (1.g) Vækst uden for byerne: Da broen blev indviet i 1970 kørte der 6.200 bilver over pr. døgn. i 1994 var tallet steget til 32.100 Udklippet stammer fra DSB-bladet "Ud & Se" fra 1995. Her kan man læse, at den gennemsnitlige daglige biltrafik o... -
HASTER PLEASSS hjælp miig !
ForumindlægJeg har fået trukket digte af Benny Andersen til min synopsopgave i dansk . Da jeg ikke er så god til digte har jeg meget svært ved at fortolke digtet. Håber der er nogen der vil hjælpe mig.. Kærligheden er titlen på digtet: Kærlighed hænger ikke på træerne men det er dem man ser på når man sav... -
Tænke Tænke
ForumindlægHeej Jeg er i gang med at lave en formelsamling til andengradsligninger samt polynomier. Mit spørgsmål er så, kan en formelsamling indeholde ”beviser” ang. andengradsligninger og polynomier? -
Rumgeometri
ForumindlægFindes der et pc-program der kan tegne vektorer, kugler, planer etc. i rummet? Jeg kender kun Autograph. -
Læseferien!
ForumindlægSå er læseferien gået i gang og jeg er i en stor dilemma. Jeg skal op i fire højniveua mundtlige fag og ved ikke hvordan man skal overskue at læse det hele igennem.Håber nogle kan give mig nogle gode råd, skal jeg kun læse, eller også lave dispositioner, eller få styr i notaterne? -
Hvor vigtig er 9. klasses afgangseksamens årskarakter?
ForumindlægSom overskriften lyder, hvor vigtig er ens 9. klasses karaktere egentlig? Hvor meget vil den betyde for evt. 10 klasse, Gymnasium og/eller en uddannelse derefter? Har den overhovedet en særlig stor betydning? -
Jeg skal lige have lidt hjælp :)
ForumindlægTo kystvagtstationer har på en retlinjet kyst i øst-vestlig retning en indbyrdes afstand på 10, 5 km. Fra et skib, der har en stik østlig kurs, danner sigtelinjerne til stationerne vinkler med skibets sejlretning på 25o og 103o . Tegn en skitse af situationen og bestem skibets afstand fra land. ...
