Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9901 til 9920 af 63055
-
nogen som vil rette min stil via mail?:)
ForumindlægHey drenge&piger! vil høre om der er nogen der har tid i aften til at rette en stil? det er fra et fsa 9 klasse og jeg har skrevet om Dronning Margrethe. Den fylder omkring de 3 sider, det ville være dejligt hvis jeg kunne få den hurtig retur. -
Hjælp til opgave !
ForumindlægHej. Jeg går i 9. klasse og skal lige nu skrive projektopgave. Jeg har om sport i Danmark. Blandt andet skal jeg skive om Sportens betydning på samfundet, og hvorfor sport fylder så meget i medierne. er der nogen der kan hjælpe, med f.eks. gode hjemmesider - hilsen Magnus -
Internettet gjorde en forskel
ForumindlægHej alle sammen, Vi er 2 elever som går i 9. klasse , vi skriver om internettet gjorde en forskel i vores verden og vi mangler bare produktet. kom med noget ideer venner. tak på forhånd -
produkt
Forumindlæghejsan, vi er i gang med at lave vores 9. klasses projektopgave og vi er sgu løbet rimelig meget tør for fede idéer til et produkt. vores opgave er om menneskerettigheder, under overemnet konflikter:D på forhånd tak for hjælpen -
Sumkurve
ForumindlægJeg går i 9 klasse og er i gang med at lave en probelmregning. Jeg er nået til et spørgsmål hvori der står at jeg skal tegne en sumkurve. Hvad er en sumkurve, og er der nogen der kan forklar mig det, eller måske sende et link hvor jeg kan se hvordan man gør? -
Valg af emne
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp! Jeg skal snart i gang med projektopgave i 9. klasse, men jeg ved ikke hvilket emne, jeg skal vælge. Vores overordnede emne er: Udvikling. Er der ikke nogle der har en god ide eller to? -
Nogen som har skrevet et essay om the attractive workplace
ForumindlægHej til alle sammen jeg er en 9 klasser og har fået en svær opgave som jeg simpelthen ikke kan løse derfor har jeg oprettet en bruger. :D Jeg vil gerne spørger om der er nogen som kan sende mig en opgave om The attractive workplace A2 essay -
Hej :) hjælp .
ForumindlægHej. Er der nogle, der kender stilemner i FSA dansk skriftligfremstilling december 2009 og december 2008. eller FSA Dansk maj 2007 og 2006 :) (ALTSÅ FRA 9 KLASSE) -SVAR SÅ HURTIGT SÅ MULIGT :) TUSIND TAK PÅ FORHÅND!!:) -
Postkontoret af Henrik Nordbrandt
ForumindlægHej! Jeg skal op i dansk eksamen (9. klasse) på torsdag. Jeg ville høre om der var nogen, der evt. har lavet en fortolkning/analyse af digtet? Jeg har lidt svært ved at finde metaforerne i digtet. Jeg har prøvet at søge på det, men kan ikke finde noget. Mvh. Ida. -
Oplysningstiden!
ForumindlægHej! En ven og jeg skal til at skrive om oplysningstiden til vores projektopgave i 9. klasse, og ville derfor gerne spørge om der var nogle der ville give nogle inputs til hvad vi kunne dykke ned i og hvilke områder der er gode og skrive om. Tak på forhånd. -
tekster til eksammen
ForumindlægI dansk har jeg trukket emnet kærligheden, og jeg havde så tænkt mig at analysere en novelle. Så jeg ville spørge, om nogle af jer kender en tekst med masser af kød på, og som kunne være interessant at læse og analysere, men det er på 9 klasse niveau. Tak for din tid -
ansk tekst
ForumindlægI Dansk har jeg trukket emnet kærligheden, og jeg havde så tænkt mig at analysere en novelle. Så jeg ville spørge, om nogle af jer kender en tekst med masser af kød på, og som kunne være interessant at læse og analysere, men det er på 9 klasse niveau. Tak for din tid -
At starte på HHx
ForumindlægHej! Jeg starter på HHX efter sommerferien, direkte efter 9. klasse. Jeg er sgu nok lidt (meget) genert, har i nogle råd til at få den bedste start socialt? Mvh Andreas -
Mundtligt samfundsfag - Eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtligt samfundsfag til 9. klasses afgangseksamen Jeg har dog ingen anelse om hvad jeg kan komme op i af emner og hvad man skal snakke om og hvor lang tid.... Er der nogle af jer, der kan gøre mig klogere på det? -
Er der nogen der ved Hvor i verden man bruger og hvor i verden vi har mest brug for PET og CT scannere?
ForumindlægHej, jeg går i 9 klasse og skal til naturfag eksamen om lidt. Er der nogen der ved Hvor i verden man bruger og hvor i verden vi har mest brug for PET og CT scannere? Håber i kan hjælpe. tak på forhånd:) -
kan ioniserende stråling forebygge kræft
ForumindlægHej jeg sidder og er igang med at forberedde mig til min 9 klasses eksammen, men der er et vigtigt spøgesmål jeg ikke kan finde svar på og vil derfor høre om i kan hjælpe. Mit spøgesmål er "kan ioniserende stråling forebygge kræft9; På forhånd tak -
Dansk mundtlig - Dokumetar
ForumindlægHar idag trukket mit fordybelses område som er : I medierne. Og som krav skal jeg vælge en dokumentar. Havde slet ikke overvejet dokumentar genren, og er helt på bar bund. Nogen der kender en god dokumentar egnet til analyse, 9 klasse? Håber virkelig på hjælp! -
ældre tekster -afgangseksamen
Forumindlæghej alle sammen! skal op til 9. klasses afgangsprøve om et par uger og har trukket "ældre tekster" i dansk. har i nogen ideer på en tekst som er god at analysere samt perspektivere? håber i kan hjælpe mig, da jeg er lidt på bar bund -
Synopsis - dansk mundtlig
ForumindlægHej .. Nogen der ville prøve at forklare mig eller vise mig et eksempel på en synopsis til dansk mundtlig på 9. klasses niveau? Har lidt svært ved at forstå det og eksamen ligger lige rundt om hjørnet :D takker .. -
ANALYSE AF KORTFILM
ForumindlægHar trukket kortfilm til 9. klasses afgangsprøve. Har valgt at analysere Lykkefanten. Nogle gode ideer til gode analyser? Syntes nemlig nogle er bedre end andre og så ville jeg lige høre jer?
