Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 9941 til 9960 af 23878
  • Dansk metoder.

    Forumindlæg
    Hej jeg skriver i dansk og psykologi. Men ville lige høre om man kan sige at man har benyttet sig af den hermenutisk spiral, nykritisk læsning og psykoanalytisk læsning i dansk.. altså jeg har om freud derfor den psykoanalystiske læsning.
  • engelsk A mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan er det nu en mundtlig A niveaus engelsk eksamen foregår?? Man kommer 1 time før selve eksamen, ikk? Så får man en tekst, som man så skal fortælle om, og perspektivere til tekster man tidligere har læst.. Er det ikke bare det? Er der i øvrigt nogen der kan fortælle mig hvor lang sådan ...
  • Konklusionen??

    Forumindlæg
    Kan man godt komme med vudering eller diskussionen i konklusionen? Hvad skal der stå i en konklusion?
  • Disposition til eksamen i psykologi c-niveau??

    Forumindlæg
    Hey you! Jeg sidder og skal snart til eksamen i psykologi c-niveau, men jeg er ikke helt klar over, hvordan man skal bruge sine 10 minutter af eksaminationen (altså de første minutter hvor man fremlægger). Skal man bare redegøre for den tekst/case, som man får udleveret af eksaminator, og derefte...
  • Eksamen?

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har engelsk på B og skal til mundtlig eksamen her snart. Jeg er dog bare lidt forvirret, jeg ved ikke hvordan engelsk eksamen foregår? Er der evt. nogen af jer som har været oppe i år eller været oppe før, som kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår? Jeg ved at jeg har 60...
  • Biologi eksamen b niveau.

    Forumindlæg
    Skal man til biologi eksamen b niveau 3.g fortælle hvilken metode man har brugt ligesom man gjorde i AT?
  • Humanistisk metode !

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen imorgen , og jeg har brug for en forklaring om den humanistisk metode. Jeg har faktisk søgt om den på google ,men jeg kunne ikke forstår hvad den er , og hvad bruger man den til , er der nogen der kan hjælpe ??? tak
  • Hypotesetest

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg har statistik på uni niveau, og har brug for at få noget hjælp til at forstå p-værdien i en hypotese-test. Nogle der kan komme med nogle eksempler omkring dette? Tusind tak på forhånd!
  • EKSAMEN I ENGELSK IMORGEN

    Forumindlæg
    jeg har trukket en engelsk tekst, en historie på 5 sider, som jeg skal op i imorgen. Jeg ville spørge om hvad synes i der er vigtigtst at have med i min fremlæggelse, der er så meget man kan få med, men dér er ikke nok tid til at fort&#230...
  • Hvilken tekst kan man perspektiver "verdensborger i danmark" af Benny Andersen til??

    Forumindlæg
    Hvilken tekst kan man perspektiver "verdensborger i Danmark" af Benny Andersen til?? Teamet for dette digt er "Den store indflydelse resten af verden har på den danske kultur." hvis det kan hjælpe til en til at finde noget
  • Romanens komposition

    Forumindlæg
    Kan en roman godt have en tredelt komposition, hvor der er en begyndelse, en midte og en afslutning?
  • Er der tilfældigvis nogle, der har lavet en reklameanalyse af reklamen "molly" fra Den Gamle Fabrik? :-) Håber der er nogle venlige sjæle, der kan...

    Forumindlæg
    Er der tilfældigvis nogle, der har lavet en reklameanalyse af reklamen "molly" fra Den Gamle Fabrik? :-) Håber der er nogle venlige sjæle, der kan og vil hjælpe!
  • deduktion metode

    Forumindlæg
    Hej, Nogle der kan svarer på hvad deduktion inden for samfundsfaglig metode præcist dækker over. Bruger man deduktion hvis man bruger modeller og tabeller i sin synopsis? tak på forhånd
  • Samfundsfags metoder/begraber

    Forumindlæg
    Hej ville lige høre om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig med hvilke Samfundsfags metoder/begraber der findes. Skal bruge dem her i min afslutnings eksamen men synes ikke lige jeg kan finde nogle eller huske dem.
  • retorik?

    Forumindlæg
    Hey! Nogen der har en definition på retorik?
  • Angående samfundsfags eksamenskarakter

    Forumindlæg
    Var til samf C eksamen her forleden, fik et 7 tal. Argumentet for jeg ikke fik 10 eller 12 var: Det eneste forkerte jeg gjorde var ikke at henvise så meget til den tekst jeg havde trukket, alt hvad jeg blev spurgt til var besvaret fint, kan det virkeligt trække så meget ned?
  • Sambas på Ruc

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg ville høre om der var nogen der ca vidste hvad kønsfordelingen ligger på denne basislinje?
  • Mundtlig SOP Eksamination

    Forumindlæg
    Nogen der har været oppe og forsvare deres SOP, der kan komme med tips & tricks? Jeg skal forsvare min i næste uge, er men er en smule blank på processen, og hvad det er jeg skal lægge vægt i på min 10-minutters fremlæggelse om mit projekt. Takker på forhånd.
  • læserbrev om unges sprog

    Forumindlæg
    er der ikke nogen om har lavet en stil om unges sprog som jeg lige kan kigge på?
  • Cecil Bødker: Vædderen

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har læst Vædderen. Jeg skal lave en opgave, men har ikke fået læst Vædderen, da jeg var syg den dag... Kan I ikke kort fortælle hvad den handler om???? På Forånd Tak