Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 10101 til 10120 af 24089
-
Musik på B
ForumindlægNu hvor jeg skal starte på gymnasiet - er der en retning jeg er interesseret i, og der er Musik på B. Kan man vælge at spille klaver - man risikere vel ikke at ende med at synge, eller spille bas? -
Kosmetolog speciale. makeup gennem tiden...
ForumindlægEr halvvejs i min uddannelse til kosmetolog, og det er nu tid til at skrive speciale... Mit emne er Makeup, og jeg vil smadder gerne have noget med omkring makeup gennem tiden, mest udseensmæssigt, men også gerne lidt om indholdet i makeuppen... Jeg synes dog ikke at jeg kan finde nogle rigtige h... -
Laborant produkt
ForumindlægHej, jeg skriver om laboranter, men har meget svært ved at finde et ordentligt produkt.. Er der nogen der har nogle gode produkt ideer til emnet laborant Mange tak på forhånd -
Hjælp fysik
ForumindlægNogle der kan hjælpe med disse opgaver? -
mundtlig dansk eksame
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal op i mundtlig dansk eksame. jeg har om reklamer. sp jeg har valgt reklamen smirnoff green apple twist. men kan ikke finde nogle oplysninger om den på dansk. hvis der er nogen af jer der har oplysninger om reklamen, eller opgaver. må i meget gerne sende eller skriv... -
Psykoanalyse og film
ForumindlægHar I nogle gode forslag til film, hvor man kan bruge psykoanalysen som analysemodel? -
H.C. Andersen hjælp
Forumindlæghar fået en opgave hvori der stod følgende; "bilioteket i den by hvor du bor har planlagt forskellige aktiviteter i anledning af H.C. Andersens 200 års fødselsdag. Bl.a. vil man udsende en folder hvor forskellige mennesker skriver om H.C. Andersen. Du er blevet opfordret til at skrive om h... -
AT prøveeksamen Metoder
ForumindlægJeg skal op til At prøveeksamen og er lidt i tvivl om metoderne. (Naturvidenskabelig og hermaneutiske). Tænkte om der var nogen som kunne give mig en god kort forklaring på de to metoder ? -
Historie eksamen imorgen!!! hjælp
ForumindlægHej hej :) jeg sidder med min sidste eksamen lige nu, en 24-timers Historie A eksamen.. Der er meget forvirring i min klasse om hvor vidt man skal lave en synopsis eller en disposition, så hvis der er nogle der ved det må i meget gerne lige sige til.. tak tak -
Matematik og global opvarmning
ForumindlægHvad kan jeg skrive i matematik om global opvarmning/klimaforandringer i SRO 3g? Er der nogle emner, der er værd at oplyse? Jeg har tænkt på nogle klimamodeller men ved ikke præcist hvad jeg skal komme ind på herunder. Mvh -
dansk dispostion?
ForumindlægJeg skal op i mundtlig dansk, og vi har fået at vide at vi må have dispositon med.. Hvordan skal jeg lave en dispositon over både digte,noveller,reklamer osv? -
Skabelon
ForumindlægJeg leder efter en skabelon man kan tegne og vise noget ud fra. Ligesom man i dansk kan tegne to cirkler og anylesere en novelle. Så leder ejg efter en skabelon til samfundsfag -
Helpme plz
ForumindlægMan afgasser Colaen for at fjerne CO2. men hvad er procesens kemiske begrundelse?:( -
Hvordan findes tiden i en handling??? HJÆLP
ForumindlægHej Når man skal beskrive, hvor lang tid handlingen strækker sig over, skal man så kun beskrive den tid, som er nævnt i selve teksten eller skal man også skrive om den tid, der bliver hentydet til i teksten? Nu tænker jeg på novellen forbrug af Ib Lucas, hvor handlingen ud... -
Filosofi eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg skal selv til Filosofi C-niveau eksamen her d. 4., og ville derfor høre lidt om, hvordan sådan en eksamen forløber, osv. - Hvordan skal man strukturere sin eksamen? I vores undervisning har samtalen altid været meget løs? - Nogle gode råd ? På forhånd tak. -
Spørgsmål om mundtlig eksamen A-niveau
ForumindlægHvordan scorer man 13 på A-niveau mdt. eksamen, mat-linje? -
HJÆLP!..DET HASTER
ForumindlægHejsa.. Er der nogle der kan give råd til at forberede sig bedst til mundtlig eksame i DANSK.. ér det en god ide at læse hele 3 års pensum igennem, selvom teksterne til eksamen er ulæste ?? -
Haster 24 eksamen, hjælp
ForumindlægNogen kan hjælpes på vej. Redgøre for hvordan man kan undersøge DNA`s opbygning. Inddrag hvordan man laver en sekvensanalyse. Tak -
Analysemodel?
ForumindlægEr der nogen der har en god analysemodel til religionstekster til eksamen!? -
Råd og vejledning
ForumindlægHej alle Jeg står og skal psykologi eksamen imorgen og vil bare lige høre om der er nogen der har nogle gode råd. evt noget jeg skal huske hvis jeg trækker et bestem emne eller ligne. håber at få nogle besvarelser...:ø)
