Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 10281 til 10300 af 154034
-
Lineær programmering
ForumindlægHey allesammen, tænkte på om der var nogle der kunne komme med ideér til hvordan jeg løser nedenstående opgave: En kemisk virksomhed skal bruge mineralerne M1, M2 og M3 til videreforarbejdning. Man skal bruge mindst 8 kg af M1, mindst 5 kg af M2 og mindst 12 kg af M3 pr. dag. mineralerne udvinde... -
Hvor mange eksamener skal man op til i 9.?
ForumindlægHej Jeg går i 7. snart 8. klasse, og jeg vil gerne vide hvor mange eksamener, som man skal op i? Min bror har været oppe i eksamen i 9. klasse sidste år, men han husker ikke hvor mange det var. Tak -
FSA - Miljø og Klima!
ForumindlægHej, hr lige væeet til FSA dansk fremstilling. Ville bare lige høre om der var nogen der valgte opgave 5, dne om miljø og klima. Opgave 1??? Hvis der er: Hvad synes i om den? Var den svær/let? -
Karakter
ForumindlægJeg ville gerne vide, om der er nogen der ved, om ens årskarakter bliver regnet sammen med eksamenskarakteren, om den kommer til at stå alene på eksamensbeviset, eller om det kun er eksamenskarakteren der er gældende? På forhånd, tak. -
Studieretningsprojekt?
ForumindlægHej., et kort spørgsmål, hvad er et studieretningsprojekt? Tak på forhånd:) -
Hvad vil det sige? :)
ForumindlægHejsa! Jeg skal omskrive digtet "Moderne skønhed" af Michael Strunge, til en prosaberetning. Men hvad vil det sige? Er der nogen der nogensinde har lavet en anaylyse af dette digt, som evt. kunne hjælpe? Men i alt fald: Hvad menes der med, at jeg skal omskrive digtet til en pr... -
FSA genre
ForumindlægEr der nogle der ved hvad for nogle genre der hyppigst er i en fsa? Har hørt at det meget er avisgenrene, men hvad for nogle? -
HAR BRUG FOR HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal til årsprøve i matematik, vil derfor gerne være forberedt. Har i gode tricks eller evt. en portalen hvor man kan øve sig. Gerne en gratis øve side. :))) - Det VIRKELIG vigttigt for mig at bestå. MVH. Sofia... -
SRP i EUX
ForumindlægSkal man igennem en SRP under en EUX-uddannelse? -
Rødhætte berettermodellen
Forumindlæghej er der ved hvordan, den lille rødhætte skal indeles i berettermodellen? -
Fuld HF
ForumindlægHej Jeg er igang med at tage HF på VUC og har følende fag: * Samfundsfag B * Historie B * Mat C * Eng C * Kemi C * Psykologi C Jeg har bestået følgende fag: * Biologi C * Dansk A Så vit jeg kan se, så mangler jeg: * Engelsk b * Geografi c * Religion c * Større skriftlig opgave * Tværfagligt e... -
AT Hjælp
ForumindlægHej jeg har fagene historie og biologi i AT. Er der nogen der kan svare på hvorfor de to fag er gode sammen? Er en smule blank selv -
Problemer med dansk (læge uddannelse)
ForumindlægHej, jeg er en dreng på 14 år som går i 8. klasse. Jeg ville bare vide, hvad jeg kunne gøre for at forbedre mit dansk, da jeg ønsker at blive læge (mit ønske siden 0. kl). Jeg synes bare ikke at mit ordforåd er stort nok, da jeg altid får 7 i læseprøver og stile. Jeg har ingen problemer med fysik... -
Supplerende matematik (Ikke bestået).. Men??
ForumindlægHej! Jeg har fra vinter-sommer 2018 læst matematik C-B, da det er et krav at have haft Matematik B på studiet jeg ønsker at søge ind på (Informationsteknologi) Jeg har dog været uheldig med en nervøs forsinket mundtlig eksamen i integralregning, og derefter en nedbrudt computer i den skriftlige... -
Forståelsesproblem??
ForumindlægNår der står vinkelhalveringslinjen VA (hvor A = sænket skrift) vil det så sige vinkelhalveringslinjen af vinkel A?? -
Noget om termins eks. Engelsk
ForumindlægNogen som ved noget om Engelsk eksamen på A-niveau??? Altså hvad der kommer eller kan komme til termins prøverne i 3. g??? -
oplæg til et hf-hold
ForumindlægHej alle Hvordan kan man vise at den stil man har skrevet i dansk skriftligt er til et hf-hold? Skal man bruge nogle bestemte begreber eller ordforråder. På forhånden tak -
forslag til en 2 årsopgav
ForumindlægEr der nogle der kan komme med nogle bud på, hvad man kunne skrive om i biologi til 2. årsopgaven på HF? -
Råd søges
ForumindlægHej. Nogen der har nogle råd til en biologi-prøve? Hvad er vigtigt at huske..? f.eks. Tak. -
Uddannelse?
ForumindlægHej SP Jeg interesserer mig meget for den naturvidenskabelige fakultet, og vil meget gerne tage en bacheloruddannelse inden for naturvidenskab. Derfor ville jeg gerne spørge, om I havde en ide til hvilken uddannelse jeg kunne tage, hvis jeg endte med et snit mellem 9-10 (med bonus). Jeg er i...
