Søgning på: tysk analyse. Resultater: 10281 til 10300 af 38621
  • præsten i thorning og Hellere se dig død analyse?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der har analyser af disse tekster? steen steensen blicher "præsten i thorning" Humleridderne: "Hellere se dig død"
  • "Satans Til Higginbottom" - Hjælp analyse m.m

    Forumindlæg
    Hey... Jeg søger en analyse "Satans til higginbottom", er det muligt en ligger inde med sådan en, og vil evt. uploade den... ? så ville jeg blive meget glad :) ...
  • Analyse af Dan Turéll Galningen på gadehjørnet

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har læst/ analyseret Galningen på gadehjørnet. Jeg syntes at den er lidt svær at forstå!!
  • analyse af Fifteen minutes of frame

    Forumindlæg
    er der nogen der har lavet en analyse af fifteen minutes of frame af Nicola barker? jeg er lidt lost nemlig..
  • analyse af The Beginning Of Tomorrow

    Forumindlæg
    heeeeeeeeeeeej Er der nogen der kan hjælpe mig med en analyse af "The Beginning Of Tomorrow" skrevet af Charles E. Turner. tak
  • Analyse af Pigen uden hænder (folkeeventyr)

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har en god analysemodel til folkeeventyr? Og nogen der har læst Pigen uden hænder og evt. har en analyse af den? /Vik
  • Analyse af klummen - Længe leve de døde.

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere klummen, er der nogle som kan hjælpe ? :) Klummen: http://www.e-pages.dk/metroxpressdk/1449/ Tryk på linket, og det er side 21
  • analyse af ak! hvor forandret af steen blicher?

    Forumindlæg
    <p>er der nogen der har lavet en analyse af ak! hvor forandret af steen steensen blicher?</p>
  • Analyse model til biologi(symbiosens genetik)

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at analysere en biologisk tekst den hedder symbiosens genetik. Om ikke andet nogen der har en analysemodel? på forhånd tak
  • Analyse af JEG - Julie Sten-Knudsen

    Forumindlæg
    Nogen der har analyseret JEG af Julie Sten Knudsen, som kan fortælle mig lidt om det? Det ville være dejligt med nogle gode svar!
  • Analyse af "engel af rasmus seebach"

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket musikvideoer til mundtlig dansk afgangseksamen, og ville høre om der var nogle der havde analyseret musikvideon "engel" -af rasmus seebach
  • Analyse af De Røde Skoe af H.C. Andersen

    Forumindlæg
    Hej! Er der tilfældigvis nogle der ligger inde med en analyse af De Røde Skoe af H.C. Andersen samt et forfatterportræt af ham?
  • Analyse af "Hjertevirus" Charlotte Blay?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har lavet en Analyse af "Hjertevirus" der er skrevet af Charlotte Blay? Hvis I har må I meget gerne skrive. Det er meget vigtig plz.
  • Analyse af pigen med svovlstikkerne (og gratis blowjob??)

    Forumindlæg
    såe ja skal til eksamen om lidt og mangler hjælp til en analyse/disposition til den lille pige med svovlstikkerne (og hvis nogen har lyst så send privet omkring BJ)
  • Hjælp analyse på "Sita" Lene Bagger

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet en analyse på novellen "Sita" af Lene Bagger? Eller som bare ved noget om den? Så ville jeg blive meget glad :)
  • En Rose Så Jeg Skyde - nogle der har analyseret den?

    Forumindlæg
    En Rose Så Jeg Skyde - nogle der har analyseret denne salmer eller generelt noget lignende, en salme fx?
  • Analyse af unges anvendelse af sociale medier i Danmark

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med min SSO i Samfundsfag B om identitetsdannelse og mit analyserende spørgsmål lyder: Analyser unges anvendelse af sociale medier i Danmark, samt hvordan den øgede anvendelse af sociale medier påvirker de unges identitetsdannelse. Jeg har ledt efter statistikker, artikler os...
  • Analyse hjælp til The red line og American Psycho!

    Forumindlæg
    Hejsa.jeg skal til engelsk eksamen (a-niveau) på tirsdag og mangler analyse og fortolkning til novellen The red line af Charles Higson fra bogen Now and Zen. Derudover mangler jeg også notater til Thuesday - uddrag af American Psycho. Er der nogen som vil være mig behjælpelig og som ligger ind me...
  • Analyse af 'Kalder Mig Hjem' af Burhan G

    Forumindlæg
    Hej alle Har pludslig fået super travlt med eksamenslæsning, pga. sygdom. :-( Jeg skal på torsdag til mundtlig danskeksamen, prøveform B i 9. klasse. Emnet jeg har trukket er: Arv og miljø. Jeg har derfor valgt at gå til eksamen med sangen 'Kalder Mig Hjem' af Burhan G. Jeg er nu nået ti...
  • Rettelse af "kort" tysk sætninger

    Forumindlæg
    hej, er der nogen der kan rette de tysk sætninger? Tysk:1. Es Zahler immer sine Rechnung.2.Wir waren schicken unser Repräsentant eine Kopie.3.Hr. Kunze ist mein Verkäufer in die Frankreich.4. 5.Sein Firma ist bleibt viel größer.6.Wann du deine Geld zurückgezahlt?7.Wir haben keine Abteilung in Ko...