Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10401 til 10420 af 176852
-
kemi eksperter - mælkesukker.
ForumindlægHello Kemi eksperter. - Mælkesukker (lactose) kan omdannes til mælkesyre (pKs = 3,8) af f.eks. acidophilus bakterier.i én liter opløsning - mælesukker tilsættes (acidophiluskultur > mælkesyrebakterie) 1 ML, og pH måles straks til 6,02. Efter 9 timer måles pH til 4,65. Vi antager af ét mæle... -
Eksamen FysikC
ForumindlægEr der nogen, der har været til fysik C eksamen og ved, hvor stor vægt censor+lærer lægger på præsentationen i forhold til resten? Kan de gennemskue, hvis man har fået hjælp til den? -
disposition til eksamen
ForumindlægHej. jeg skal op til historie i denne uge. Mit spørgsmål er, hvordan man skal skal starte til sådan en eksamen? Skal man bare f.eks. sige jeg har om den kolde krig, og vil først fortælle om det og det og så bagefter fortælle noget om blablabla osv. ?? -
Hjælp til matematik eksamen
ForumindlægJeg skal forklare figur 306 side 124 i B1 grundbogen til min mundtlige eksamen, men jeg er lidt i tvilv hvordan jeg skal gøre. Håber der er nogle der vil hjælpe :) -
AT eksamen??
ForumindlægSkal man have sine materialer med til sin eksamen? Altså udprint af anvendte artikler og medbringer de brugte fagbøger?? -
mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen her på tirsdag. Men jeg er lidt usikker på hvordan det forløber. Det emne jeg trækker, skal jeg selv finde på eksempler, eller bruge dem fra bogen? -
HF eksamen
Forumindlægvar nogen af jer oppe i matematik c til eksamen i hf 2006? :) pleaseee venter nogle svar :D -
Eksamen: Hvor mange forsoeg?
ForumindlægSkal op her på torsdag og jeg ville gerne høre lidt om jeres oplevelser mht selve eksamen, specifikt: Hvor meget forventes der egentligt? Og hvor mange forsøg lavede i/hvor mange er forventet? På forhånd mange tak :) -
Eksamen Geografi (Hjælp)
ForumindlægHej :) Jeg ville bare lige spørge om hvilke emner i mener man bør forberede sig til inden eksamen i geografi imorgen? håber nogle kan hjælpe. Tak på forhånd. -
Antal eksamner
ForumindlægHej Jeg har fået at vide at jeg skal op til fuld pensum og går på 2g. Men jeg er dog ikke sikker på hvor mange eksamener jeg skal op i. Fordi jeg ikke er sikker på om at jeg skal op til mundtlig og skriftlig i alle de fag jeg afslutter i år, Eller kun mundtligt Har fået at vide, at der ikke... -
AT eksamen!
ForumindlægHej derude... Som mange af jer, skal jeg til AT eksamen. Emnet i år, er Rejser- opdagelse, forandring og ny viden og jeg skriver i Samfundsfag og psykologi. Jeg skriver om muslimske kvinder og det at bærer tørklæde i et andet land. Jeg har lavet interview og læst en roman. Jeg har brugt en kvalit... -
24-timers eksamen
ForumindlægKære brugere. Jeg skal til 24 timers eksamen i den kommende uge. Derfor ville det være rart, hvis nogen venlige sjæle evt. kunne hjælpe mig via MSN, hvis der skulle opstå nogle spørgsmål under forberedelsen (24 timer). Jeg ved godt, at de andre brugere herinde så ikke kan få gavn af sådan en pro... -
Nyttevirkning - Eksamen!
ForumindlægInformationer om elkedel. Skal bruges til udregning af nyttevirkning: Elkedel: Masse (m): 462,7 kg Starttemperatur: 21,2 grader Sluttemperatur: 60 grader Energiforbrug (Ef): 97,79 kJ Jeg forstår bare ikke hvordan man finder energiforbrug altså (Ef) som er 97,79 kJ ???? Altså hvordan man komme... -
Eksamen I Oldtidskundskab
ForumindlægHeja.. Jeg skal op i old-eksamen den 2.Juni.. Regner nok med at få et 11 tal :-D .. MEN,, der er et problem, en forhindring på min vej til mit 11-tal: Billedanalyse. Dem af jer der har kender det vist godt, jeg behøver vist kun at sige: Det arkaiske smil.. Problemet er så at jeg ikke rigtig er in... -
Hjælp - Eksamen i morgen.
ForumindlægHej hej. Jeg skal til engelsk B eksamen i morgen og nu sidder jeg her med 24 timer til at analyser min tekst. Og så er det jo at jeg skal kunne perspektivere til læste tekster. Men er der en som har læst en eller flere af de her tekster, og som der vil give et hurtigt referat af dem? :) 1. Th... -
Matematik eksamen
ForumindlægHej, Hvordan foregår den mundtlig eksamen i matematik? -
Naturgeografi eksamen!
ForumindlægJeg går i 2.g, og skal til eksamen i naturgeografi C på torsdag, og har simpelthen ingen anelse om mulige eksamensspørgsmål. Er her nogen, som har en idé om eventuelle spørgsmål? Evt. nogen som har været igennem en sådan eksamen? og desuden kunne jeg godt bruge nogle guldkorn, som jeg kan fyre af... -
hjælp til biologi eksamen!
ForumindlægHej derude... Jeg er en pige der bliver student til sommer. JEg har været så ufattelig uheldig at trække biologi eksamen, der er mit værste fag! Dette betyder at jeg skal op i en 24 timers eksamen. Er der nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig??? Er desperat, vil give hvad som helst for en hjæl... -
RE-eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen der ved, om man kan tage en eksamen om, hvis man har dumpet den første gang? -
eksamen, hvordan foregår det?
ForumindlægSkal til historie eksamen på fredag, men er lidt i tvivl om hvordan det egentlig foregår. Nogen der kan forklare mig det??
