Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10501 til 10520 af 20688
-
notater
Forumindlæghej. jeg skal snart op til fysik kemi prøven i 9.klasse. er der nogle der har gode notater som de kan sende til mig på [email protected]... Takker på forhånd. -
Komposant
ForumindlægHej...Sidder og læser fysik, er stødt på ordet komposant...Hvad betyder det???Håber der er nogle som kan forklarer mig det...På forhånd tak... -
Ellære
ForumindlægHjælp!!...Jeg har brug for nogle eksamesnotater eller bare notater om ellære for fysik B...min email er : [email protected] på forhånd ;) -
karakter
Forumindlæger der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer? -
varmelære
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære -
Kender i det ?
ForumindlægSkal til eksamen i fysik/biologi imorgen og har terpet og terpet..lige nu kan jeg så intet huske og er fuldkommen panikslagen! -
Wiens forskydningslov og Drivhuseffekten Haster
ForumindlægJeg har en opgave i Fysik hvor jeg skal fortælle om Wiens Forskydningslov og Drivhuseffekten! Men kan ikke finde ud af hvordan de hænger sammen -
HJÆLP!
ForumindlægHej :) Nu nærmer fysik eksamen sig snart. Er der nogle, der har nogle gode råd om, hvordan man forbereder sig bedst til dette fag inden man skal op til eksamen? Tak på forhånd! -
Fysikeksamen+kemieksamen - spørgsmål
ForumindlægJeg har både kemi og fysik på A-niveau. Der er dog flere på både mig kemihold og fysikhold, der kun har det ene af de to fag på A-niveau. De skal op i tre skriftlige eksaminer, og det bliver så dansk, matematik og kemi eller fysik. De er således sikre på at komme op i fysik eller kemi skriftlig... -
Ubåde
ForumindlægHey hey! Er der nogen der har lidt guldkorn til ubådens fysik? ;) tænkte her på opdrift(archimedes lov) og brugen af ballasttanke, osv.? :) -
dopplereffekt og bølgeudredelse
Forumindlæghej jeg sidder med en fysik opgave om bølgeudbredelse med udgangspunkt i dopplereffekten. men jeg ved ikk hvordan jeg skal få dopplereffekten ind over emnet bølgeudbredelse? -
Lyd
ForumindlægEr dernogen der kan forklare mig hvordan lyd bliver til?Det skal ikke bare være sådan noget simpelt noget.. Det er noget jeg skal bruge til Fysik på A nieaveu..Eller bare et link hvor der står noget? -
Eksamen radioaktivt
ForumindlægHej Vi er i gang med vores Fysik B eksame, er der nogle, som har en idé til en opstilling af et forsøg, som har radioaktivt som tema ? mvh. Random Dude -
Periodiske system
ForumindlægEn hurtig forklaring af det periodiske system?Hovedgrupper osv.. Hvad betyder det??Fysik eksamen i morgen - og har lige opdaget et 'hul'.. ;)Tak! -
Magnetisme?
ForumindlægNogen der har en idé til at gøre magnetisme biologisk, og måske lave et biologisk forsøg? Det haster, det er til den nye eksamen i biologi/fysik.. -
energi og varme
Forumindlægnogle der har lavet en opgave der hedder solopvarmning af vand i fysik?noget med et kar der fyldes med vand som opvarmes af solen. -
Hjælp Hurtigt please !
ForumindlægHey ! :D skal op om 1 time i fysik, vil bare lige vide hurtigt, hvad apparat bruges til at måle: HertZ med ? :s plz hjælp -
hvad er en foton?
Forumindlæghej, jeg skal til eksamen i fysik i morgen men ved ikke hvad fotoner er, er der nogen der kan give en nem forklaring på det? -
Gode råd?
Forumindlæghej jeg skal til fysik eksamen i morgen (9.kl.) nogen der har gode råd? eller nogen gode fif til at score et godt karakter ;) -
Halveringstid mm.
ForumindlægHar fysik på B i 2.G pt.Forstår ikke helt hvad "halveringstid" og "aktivitet" går ud på. I forbindelse med radioaktive atomer.Nogen som kan forklare simpelth hvad det går ud på ?
