Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 1061 til 1080 af 3925
  • Perspektivering af "Nattergalen"

    Forumindlæg
    Jeg har analyse af "Nattergalen" for til i morgen. Jeg er næsten færdig, men så er der jo det med perspektivering. Jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skal sammenligne den med. Hjælp modtages med kyshånd!Venter forhåbningsfuldt.
  • i østen stiger solen op. perspektivering

    Forumindlæg
    Hej. jeg sidder lidt fast ved perspektivering af den flyvende kuffert med i østen stiger solen op. jeg har læst og søgt men har ikke kunne finde så meget jeg kan bruge. nogen der kan hjælpe mig lidt her?
  • Nogen der kan hjælpe med en perspektivering

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med en perspektivering af "er verden lille" og " stjernehimmel" som er skrevet af Naja Marie Aidt,? Jeg er nemlig løbet tør for ideer til hvordan jeg skal skrive den.
  • Perspektivering Israel/Palæstina konflikten

    Forumindlæg
    Hej. Ja, overskriften taler lidt for sig selv. Jeg har brug for hjælp til noget perspektivering af Israel/Palæstina konflikten. Jeg er simpelthen helt blank. Jeg håber, der er nogle kloge hoveder derude. På forhånd tak. :)
  • Perspektivering fra Fyrtøjet til Klods Hans

    Forumindlæg
    Jeg skal perspektivere til Klods Hans i min fyrtøjet dansk eksamen, jeg skal op til prøven nu på mandag. Hvad kunne man snakke om i den perspektivering? Alle svar vil blive sat stor pris på.
  • Torben og Maria perspektivering

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg sidder og skal perspektivere teksten Torben og Maria, til en novelle som hedder læreplads, skrevet af kim fupz. Nogle der evt. Har en perspektivering, de kan sende? Tak på forhånd:))
  • Perspektivering til Sommerfuglen af H.C. Andersen

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en perspektivering til Sommerfuglen af H.C. Andersen. Nogen der kan hjælpe. Bare kom med alle forslag, og helt en begrundelse til hvorfor i mener at jeg kan perspektivere til den.
  • Perspektivering til menneskelige robotter

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en eksamensopgave i teknologihistorie og skriver om menneskelige robotter med en etisk vinkling. Jeg er dog gået i stå med henblik på perspektivering... Nogle der har et forslag til hvad der kunne give mening? På forhånd tak
  • Perspektivering til danmark/Nelson Mandela

    Forumindlæg
    Hey alle Jeg skal op i mundtlig engelsk og har trukket south africa. Jeg har brug for hjælp vedrørende perspektivering til danmark, da jeg har valgt emnet Nelson Mandela.
  • perspektivering af en caroline wozniaki reklame.

    Forumindlæg
    hejsa ! jeg har fået en eksamens opgave der lyder på. perspektiver og sammenlign reklamen med en anden reklame. min reklame er et stort billede af tennisspillerinden caroline wozniaki iført en sort kjole, og tennis udstyr. hun står på et tennis stadion med tilskuerpladserne i b...
  • Eksamen - dikussion og perspektivering

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg diskutere og perspektivere her?? Mit emne er Unges identitet i det senmoderne samfund. Tak tak tak :o)
  • perspektivering Dornröschen (tornerose)

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere Dornröschen, og jeg mangler at perspektivere til noget konkret, men jeg kan ikke selv komme i tanke om noget. Jeg håber i kan hjælpe. På forhånd tak.
  • Hjælp til perspektivering ( Kim Fupz Aakesons) 10 klasse

    Forumindlæg
    hej, jeg har brug for hjælp til at perspektivere til 3 andre ting, jeg har trukket forfatterskab af kim fupz aakesons og har valgt novellen raftehegn pga. det gode indhold. jeg skal perspektivere til 2 ting fra pensum og en ting der ikke har med pensum at gøre. her er de tekster fra pensum jeg h...
  • Perspektivering i dansk - hvordan gør man?

    Forumindlæg
    Hej alle:) Jeg skal analysere digtet "Bare en regnvejrsaften" og vil gerne perspektivere til "Jeg er bare tretten år" og "Efter bikini". Jeg er bare lidt usikker på, hvad en god perspektivering skal indeholde. Er der nogle, der kan hjælpe mig med det? På forhånd tak
  • rapport - diskution - perspektivering

    Forumindlæg
    Hey...jeghåber der er nogle med forstand på fysik.. der ganske kort kan fortælle mig hvad man skal skrive ved diskution / perspektivering i en fysik rapport.. jeg har op vands opdrift.. jeg håber du vil hjælpe.. anne marie
  • Litteraturhistorisk perspektivering til Nordkraft

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg sidder og skal skrive min sidste opgave i 3.g om romanen Nordkraft. Herunder ert det et krav at man skal komme med en litteraturhistorisk perspektivering. Der er jeg lidt på bar bund - kunne man være ude i noget socialrealistisk roman eller hvad siger i?
  • Perspektivering til Star Wars film?

    Forumindlæg
    Ey, jeg er igang med at lave en synopsis til min mundtlige eksamen i Dansk. Jeg har trukket menet Science Fiction og har derfor valgt Star wars som mit prøveoplæg. Jeg ville høre om der var nogle tekster som man kunne bruge som perspektivering til det? Tak på forhånd. Marcus.
  • De evige tre, perspektivering

    Forumindlæg
    Hej, jeg er på nuværende tidspunkt igang med at analysere/fortolke digtet- De evige tre- Jeg mangler dog en perspektivering, men jeg har ledt og ledt og er lidt i tvivl. Er der tilfælgivis nogle af jer der kender en anden tekst jeg kan perspektivere med?
  • Perspektivering (effekt og nytteværdi)

    Forumindlæg
    Heeeej :) Jeg er igang med en fysik rapport om effekt og nytteværdi,og er nåede til perspektivering ! Ved ikk helt hvad jeg skal perspektivere til :/ Håber i kan hjælpe :)
  • James cook perspektivering

    Forumindlæg
    Hej, jeg her lige færdig med min At-opgave om James Cook . Skulle skrive på tværs af fagene Matematik og historie. Jeg skal til eksamen i det imorgen, men kan ikke finde på en god perspektivering.. Hvad kan jeg perspektivere James Cook med ? på forhånd tak : )