Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 10861 til 10880 af 34041
  • Karakterer for 1.g

    Forumindlæg
    Er det kun på vores gymnasium, at 1.g'ere først får karakterer for første gang efter juleferien?
  • Skriftlig prøve - tips

    Forumindlæg
    Hej!Jeg skal meget snart op til FSA i Matemtik skriftlig (på torsdag)...Derfor vil jeg blive glad for at høre, hvordan I ville have forberedt jer?Hvad kan jeg gøre som forberedelse op til matematik-eksamen?Mange tak!
  • Kvote 2

    Forumindlæg
    Hej, er det ikke noget med at Århus kører på et nyt kvote-2-system fra år 2016.
  • Job ansøgning

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man en job ansøgning jeg er 15 men bliver 16 den 27 januar 2016
  • Nogle som har Plantorama i erhvervscase?

    Forumindlæg
    Nogle som evt. vil dele deres udfordringer i erhvervscase 2016 (Plantorama A/S)
  • Hjælp mig med at skrive en novelle om flygtninge

    Forumindlæg
    Please hjælp mig skal aflevere en novelle om flygtninge den 16/12 2016 men ved ikke lige hvordan jeg skal skrive den
  • Plz hjælp

    Forumindlæg
    Hvad er gennemnisprisen for 1m vand ( inkl afgifter ) det tre kommuner i 2016
  • Fransk fortsætter A

    Forumindlæg
    Hej SP! Har der ikke været stillet nogle fransk fortsætter a opgavesæt i 2016 og 2017? :)
  • Dansk 9. kl. læseprøve

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med en dansk retskrivning og læseprøve fra december 2016 facit. På forhånd tak.
  • Kemi eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen.har problemer med opg del:c)d)e)OPG 3 TRIMETHOPRIM fra eksammenssæt maj 2003http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-1.pdfHåber nogen vil hjælpe!!tak på forhånd.
  • Privatundervisning i epidemiologi og statistik

    Forumindlæg
    Jeg er studerende på den sundhedsfaglige kandidatuddannelse, og skal til mundtlig reeksamen midt i maj. Jeg søger derfor en privatunderviser, til hjælp med analyse af forskellige forskningsartikler og afdækning af statistiske og epidemiologiske begreber. Mange hilsner Lotte
  • Geografi

    Forumindlæg
    Hej http://peecee.dk/?id=67781 mit bud 1. a. jan,feb,marts,sept,okt,nov,dec b. april,maj, juni, juli,august c. sommertid. d. det er klogest i sommertiden 2. a. hvordan skal den se ud b.ingen ide c.merkante? d.ved det ikke Kan I hjælpe mig med at rette og lave opgaverne. mvh Mathias N
  • Nogen der har været oppe til terminsprøve i engelsk??

    Forumindlæg
    Hej,ret sent at lægge ind nu, men jeg skal op til engelsk terminsprøve imorn, så ville bare høre om der var andre, som har været oppe. Hvis ja, hvilken tekst kom i op i?Håber nogen svarer hurtigt ;o)Tak!
  • Eksplosion af mails.

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg er begyndt at modtage mails, hver gang der oprettes et nyt spørgsmål ( indlæg ), som jeg altså ikke deltager i ( endnu ). Det bliver for meget, min indbakke eksploderer. Jeg kan ikke se, hvordan jeg isoleret fravælger denne "service".
  • religions eksamen hvordan?

    Forumindlæg
    hjælp hjælp-jeg har haft en umulig lærer i religion. hvordan går man op- hvad skal man ligge vægt på i læsningen, og hvad skal man kunne.? håber der er nogen derude der kan give mig nogle svar.mvh maj
  • Formelsamling

    Forumindlæg
    Er der en formelsamling til matematik C på HHX der kan anbefales?
  • Standby plads hjælp?!

    Forumindlæg
    Vi har hermed den glæde, at meddele dig, at du er optaget på en standby plads på VIA, Pædagoguddannelsen i Holstebro ved VIA University College. Tilsagn om optagelse næste år Hvis du ikke bliver tilbudt en studieplads i standby-perioden, giver standby-pladsen ret til at blive optaget næste år. ...
  • Udviklingen i antallet af medlemmer af folkekirken i Danmark

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige brug for hjælp. I en model kan udviklingen i antallet af medlemmer af folkekirken beskrives ved en funktion af typen: N(t)=a*t+b Hvor N(t) betegner antallet af medlemmer af folkekirken i danmark (målt i tusinde) til tidspunktet t (målt i år efter 2011). Det oplyses at der i ...
  • dansk læsning og retskrivning

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har nogle eksemplarer af fp9 dansk læsning og retskrivning håber nogle kan hjælpe :)
  • Så det snart eksamenstid

    Forumindlæg
    Hallo allesammen (mest 3.g'ere)..Hvad håber i at komme op til i eksamen??