Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 10861 til 10880 af 34041
-
Karakterer for 1.g
ForumindlægEr det kun på vores gymnasium, at 1.g'ere først får karakterer for første gang efter juleferien? -
Skriftlig prøve - tips
ForumindlægHej!Jeg skal meget snart op til FSA i Matemtik skriftlig (på torsdag)...Derfor vil jeg blive glad for at høre, hvordan I ville have forberedt jer?Hvad kan jeg gøre som forberedelse op til matematik-eksamen?Mange tak! -
Kvote 2
ForumindlægHej, er det ikke noget med at Århus kører på et nyt kvote-2-system fra år 2016. -
Job ansøgning
ForumindlægHvordan skriver man en job ansøgning jeg er 15 men bliver 16 den 27 januar 2016 -
Nogle som har Plantorama i erhvervscase?
ForumindlægNogle som evt. vil dele deres udfordringer i erhvervscase 2016 (Plantorama A/S) -
Hjælp mig med at skrive en novelle om flygtninge
ForumindlægPlease hjælp mig skal aflevere en novelle om flygtninge den 16/12 2016 men ved ikke lige hvordan jeg skal skrive den -
Plz hjælp
ForumindlægHvad er gennemnisprisen for 1m vand ( inkl afgifter ) det tre kommuner i 2016 -
Fransk fortsætter A
ForumindlægHej SP! Har der ikke været stillet nogle fransk fortsætter a opgavesæt i 2016 og 2017? :) -
Dansk 9. kl. læseprøve
ForumindlægNogen der ligger inde med en dansk retskrivning og læseprøve fra december 2016 facit. På forhånd tak. -
Kemi eksamenssæt
ForumindlægHejsa alle sammen.har problemer med opg del:c)d)e)OPG 3 TRIMETHOPRIM fra eksammenssæt maj 2003http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-1.pdfHåber nogen vil hjælpe!!tak på forhånd. -
Privatundervisning i epidemiologi og statistik
ForumindlægJeg er studerende på den sundhedsfaglige kandidatuddannelse, og skal til mundtlig reeksamen midt i maj. Jeg søger derfor en privatunderviser, til hjælp med analyse af forskellige forskningsartikler og afdækning af statistiske og epidemiologiske begreber. Mange hilsner Lotte -
Geografi
ForumindlægHej http://peecee.dk/?id=67781 mit bud 1. a. jan,feb,marts,sept,okt,nov,dec b. april,maj, juni, juli,august c. sommertid. d. det er klogest i sommertiden 2. a. hvordan skal den se ud b.ingen ide c.merkante? d.ved det ikke Kan I hjælpe mig med at rette og lave opgaverne. mvh Mathias N -
Nogen der har været oppe til terminsprøve i engelsk??
ForumindlægHej,ret sent at lægge ind nu, men jeg skal op til engelsk terminsprøve imorn, så ville bare høre om der var andre, som har været oppe. Hvis ja, hvilken tekst kom i op i?Håber nogen svarer hurtigt ;o)Tak! -
Eksplosion af mails.
ForumindlægHej SP. Jeg er begyndt at modtage mails, hver gang der oprettes et nyt spørgsmål ( indlæg ), som jeg altså ikke deltager i ( endnu ). Det bliver for meget, min indbakke eksploderer. Jeg kan ikke se, hvordan jeg isoleret fravælger denne "service". -
religions eksamen hvordan?
Forumindlæghjælp hjælp-jeg har haft en umulig lærer i religion. hvordan går man op- hvad skal man ligge vægt på i læsningen, og hvad skal man kunne.? håber der er nogen derude der kan give mig nogle svar.mvh maj -
Formelsamling
ForumindlægEr der en formelsamling til matematik C på HHX der kan anbefales? -
Standby plads hjælp?!
ForumindlægVi har hermed den glæde, at meddele dig, at du er optaget på en standby plads på VIA, Pædagoguddannelsen i Holstebro ved VIA University College. Tilsagn om optagelse næste år Hvis du ikke bliver tilbudt en studieplads i standby-perioden, giver standby-pladsen ret til at blive optaget næste år. ... -
Udviklingen i antallet af medlemmer af folkekirken i Danmark
ForumindlægHej, jeg har lige brug for hjælp. I en model kan udviklingen i antallet af medlemmer af folkekirken beskrives ved en funktion af typen: N(t)=a*t+b Hvor N(t) betegner antallet af medlemmer af folkekirken i danmark (målt i tusinde) til tidspunktet t (målt i år efter 2011). Det oplyses at der i ... -
dansk læsning og retskrivning
ForumindlægHej er der nogen der har nogle eksemplarer af fp9 dansk læsning og retskrivning håber nogle kan hjælpe :) -
Så det snart eksamenstid
ForumindlægHallo allesammen (mest 3.g'ere)..Hvad håber i at komme op til i eksamen??
