Søgning på: engelsk brev. Resultater: 11241 til 11260 af 25907
-
Nogen der kan oversætte det her??
ForumindlægDet her forstår jeg bare slet ikk, nogen der kan oversætte det til dansk. The prize of fame In reality shows do all of thing to be on TV. In sport, some athletes use doping to perform better and other have tried to hurt or injure their competitors. Why some people are willing to go to ... -
Forholdet mellem Henrik den 8. og den katolske kirke
ForumindlægHej Folks, jeg skal skrive en historie opgave og derfor har virkelig brug for hjælp. Sprørgsmålet: Hvad var forholdet mellem Henrik den 8. og katolske kirke i Rom? Jeg er forvirret over dette spørgsmål fordi Henrik den 8. var en god kristne og han var også en teolog. HÅBER, AT NOGEN VIL SKRIVE... -
Please hjælp - hvad betyder dosis: 1 mill IE?
ForumindlægHej, En, der please kan forklare mig hvad denne dosis betyder: 1 mill IE. Se vedhæftede billede. På forhånd tak. -
excel kan ikke regne udtrykket
Forumindlægjeg har udtrykket som jeg har vedhæftet og forsøger at få excel til at regne udtrykket. men den kommer med error-meddelse. nogle der kan hjælpe med hvad man præcist skal skrive i excel for at den kan regne det ud? -
Do
ForumindlægHej. Jeg er lige kommet tilbage til Danmark den 10/10/2013 fra England. Jeg er født i Danmark, men jeg har et problem med skolen. Nu gå jeg på 10kl og vil gerne til STX gym efter. Jeg har ikke haft tysk før men tag fysik. Der er mange der siger at jeg skal tag ... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej, søde mennesker! Jeg skal snart til optagelsesprøve på CPH - WEST Ishøj. Er der nogle af jer som evt. har taget optagelsesprøven fra forrige år? (altså 2013), som kan fortælle mig lidt om hvad jeg skal øve mig på? Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide om man skal bestå alle de fag man s... -
Hvad er "Thesis"?
ForumindlægJeg er blevet spurgt om dette, af et firma jeg søger internship hos og undre mig nu over hvad "Thesis" er? Efter en hurtig googlesøgning er jeg kommet frem til at det er en form for opgave, men er der nogen der kan specifisere det mere og har det relevans for mig? (Fjerde semester på ... -
PLS HJÆLP ( PROJEḱT UGE)
Forumindlægjeg skal finde et emne som passer til temaet (på vej) som jeg kan lave et projekt til men har ingen ide er der nogle der maybe har ideer. -
Hvad betyder vendepunkt
ForumindlægHvad betyder vendepunkt i en tekst -
Perceptionspsykologi
ForumindlægHej Jeg skal skrive i AT om hvorfor vi foretrækker mad med farvestoffer, og vil høre om der er nogen der har et bud på hvad jeg bør komme ind på? Perceptionspsykologien, findes der en teori inden for netop dette område? Kender I til en undersøgelse, der kan belyse sagen? på forhånd tak -
Lille fremlæggelse om Mayflower
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig om Mayflower? -
Chicken af Hanne Vibeke Holst
ForumindlægHej alle. Sidder og analysere novellen "Chicken" af Hanne Vibeke Holst, og prøver at finde ud af symboliken ved ordet Chicken i novellen. Håber I kan hjælpe :) -
Fortolkning
ForumindlægJe crois qu’on est plus tolérant ici. Hvordan forklar jeg hvad “on” betyder - hvornår bruge man det? Hvad kunne man sige i stedet? -
SRP - Skotland løvsrivelse
ForumindlægHej, Jeg skriver på vegne af min SRP, hvor jeg har et par spørgsmål angående kilder og problemfomulering. Er der nogle som har en ide til problemfomulering til emnet Skotland løvsrivelse / Skotland uafhængighed? Hvilke kilder ville være relevante for dette emne? taler? artikler? Håber der er... -
HF med A-fagsbonus?
ForumindlægNogen der ved om der en eneste HF i København der har 5- A-fagsbonus? -
Hjælp!
ForumindlægS.O.S S.O.S! - hvad er forskellen på økonomisk og kulturel globalisering -
Uformelt talesprog
ForumindlægEr disse sætninger uformelt talesprog? ”I ain´did nothin´!” “´cause I couldn´t red” “I can gone ´n graduate” I så fald ville det så være korrekt at sige, at det er pga. den ukorrekte grammatik, der gør dem til uformelt talesprog? -
fedtsyrer leksikon?
ForumindlægHej alle sammen, jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er i gang med at skrive et kemiafsnit i vores teknologirapport, der ophandler næringsstoffernes kemiske opbygning.Jeg skal bruge stegformlerne for de forskellige fedtsyrer (palmitinsyre, stearinsyre, oliesyre, alfa-linolensyre, gamma-linolens... -
Hjælp til at finde kildemateriale
ForumindlægJeg har i min SRP valgt at beskæftige mig med interventionen i Irak med fokus på USA. Derfor skal jeg analysere 2 kilder der beretter om årsagerne til at gå ind i Irak, hvoraf den ene af disse er Bush' tale fra 2002. Mit problem er at jeg ikke ved hvilken kilde/tale jeg skal anvende som min ... -
unbiased
ForumindlægHej Jeg har lige et spørgsmål. Kan man godt i en sætningen, sige at (lille) x-streg er unbiased estimat ? Eller kan man kun sige det ved en estimator. Har lidt problemer med at få det formuleret ordentligt.
