Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11281 til 11300 af 41162
-
Resturants,HG
ForumindlægHey.. hvordan skal denne sætning lyde på engelsk: Sådanne steder drives ofte på franchise-basis...Ville blive meget glad hvis i gad at hjælpe mig.... -
"Tips og Tricks" rum
ForumindlægSavner nogle gange fx op til en prøve o.l. lige et par ark man kan løbe igennem med de grundlæggende ting i matematik kunne det fx være hmm hvordan man ganger brøker, kvadratsætningerne osv. altså de ting man let glemmer...ved ik om jeg er ene ?...ellers kunne man jo lave nogle sticky's til h... -
jeg vil ikke hvem der opfandt strømmen?
ForumindlægHej jeg har projekt og jeg vil ikke hvem der opfandt strømen /:.... kan i ikke hjælpe mig hurtigt! :) -
AT - atombomben
ForumindlægHej. Som de fleste ved, er AT emnet REJSER - opdagelse, forandring, ny viden. Jeg har tænkt på at skrive om atombomben i historie og fysik. For at få "rejse" ind over det, vil jeg også tage noget med Niels bohrs flugt.. Tror i at det er godt iforhold til emnet Rejser? Har i andre forsla... -
AT 2009 Rejser
ForumindlægHej alle Som de fleste nok ved omhandler dette års AT-projekt rejser. Jeg har fået af vide, at der er tale om fysiske rejser. Jeg er nu kommet på en idé som jeg brænder for, men er ikke sikker på, hvor vidt man kan kalde det en fysisk rejse. Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med kunstig befrugt... -
SSO!! Invandring i USA. PLIIIZ HELP
ForumindlægHej... Jeg skal skrive en SSO. Jeg har valgt et emne, som skal skrive om Invandre i USA. Men har ikke valgt hva titlen skal være ! Jeg har pr. nogen ide'r som vil gå ind på..., Men vil I ikke hjælp mig lidt, hv jeg skal skrive om Invadring i USA ? TAAK ^^ -
Teknologihistorie , våben 1864
ForumindlægHvilke våben havde henholdsvis Danmark og "Tyskerne" i krigen ved Dybbøl mølle og hvilken fordel gav det ? -
Oversat rigtigt..?
ForumindlægHej Kig i pdf. både tekst og oversættelsen er der.. Jeg har brugt ordbøg og lidt google oversæt til nogle sætninger som jeg simplehen ikke forstod.... -
Noget hjælp til en sætning?
ForumindlægYO wad up deutsch people. Tænkte bare lige hvordan man korrekt skal oversætte denne sætning til tysk: Han er begyndt at jogge i sin fritid og familiens mad er blevet sundere og med grøntsager, som giver Robert ekstra energi. Mit bud er: Er ist zu joggen begonnen und das Essen der Famili... -
Romantikken - digte
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at skrive et digt eller et eventyr som skal forestille at være fra romantikken. Jeg er så kommet frem til at jeg nok hælder mest til at skrive digtet. Tænker at skrive et digt omkring naturen, men har brug for hjælp til de mere konkrete kendetegn for et digt fra rom... -
nogen der kan hjælpe mig med at forstå denne opgave ?.. er helt lost!"
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med at forstå denne opgave ?.. er helt lost!" -
6 sætn. rettelse
ForumindlægJeg skal danne 6 sætninger i før nutid, med hver "person"men er nedestående sætninger rigtige?er hat allein gestern gelaufenIhr seid sehr ermuden nach geraufen -
rettelse af en tyskstil!
ForumindlægÜbersiedeln in AarhusMein Geburtsort ist in Odense. Ich bin in Odense Sygehus geboren. Ich bin in Odense vor 12 Jahre wohnen und danach übersiedeln ich zusammen mit meiner Familie nach Århus, weil meinen Vater bekommt Arbeit als Arzt in Århus Kommune Hospital. Wir übersiedeln in Risskov und ich g... -
Hjælp med en sætning
ForumindlægFor eksempel har mange fattige mennesker rundt omkring på jorden som ligger under for skæbnetroen - som egentlig er en form for overtro - slået sig til tåls med deres vanskelige kår. Den bliver meget krumlet og mit bud erZum Beispiel haben viele arme Menschen, die unter das Schicksal glauben – di... -
HJÆLP! SKAL FINDE ET EMNE..
Forumindlæghej allesammen. Jeg skal skrive en historie opgave som skal afleveres torsdag, men jeg kan simpelthen ikke finde et emne.. vil i komme med nogen forslag? jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp.. tak på forhånd.. -
Kronik.
ForumindlægHej, jeg skal skrive en kronik, om arrangerede ægteskaber, og jeg skal tag udgangspunkt i Manu Sareen, Pizzamandens datter. Ville hører om det er nogle, som har en god ide, til hvordan jeg ligesom, kan sætte det op. -
Musik arrangement
ForumindlægHeysan... Jeg vil høre om der var nogle som kendte til nogle sites på nettet eller lign. som kunne hjælpe omkring emnet "musisk arrangement"... fx give gode eksempler på tromme fills/breaks... bas ostinater osv osv /Gert -
hjælp i årstallet 1939-1945
Forumindlæghejsa...frihedskæmperne havde jo forskellige gruppe navne.Jeg har hørt noget om Bofa og Tefa.hvis det er forkert/kender i andre vil jeg meget gerne høre fra di/jer ^_^ -
Saglig
ForumindlægHvad vil det sige at en argumentation er saglig? -
The good things india
ForumindlægEr der nogle gode ting ved indias culture og er der nogle dårlige ting ved indias culture. Skal snart op i Engelskeksamen mundtligt. Vil gerne bede om noget hjælp.
