Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11281 til 11300 af 176852
-
mundtlig eksamen
Forumindlæghej, jeg skal op i mundtlig dansk imorgen, puha! men hva kan man egentlig resikere at trække helt bestemt? -
Forsøg til eksamen
ForumindlægHvilke forsøg kan man vise til følgende emner til FSA: - Vedvarende energi (turbine, generator - hvad mere?) - Kulkraftværk (turbine, generator, transformation - hvad mere?) - Filtrering (?) - Centrifugering (?) -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej :) Jeg har trukket Tekster fra reailsmen og mangler en tekst/billede fra tiden? Har i nogle forslag? Den skal kunne perspektiveres til: Udslidt -
Eksamens projekt.
ForumindlægHej, Jeg skal i gang med min projektopgave i billedkunst på B-niveau, og den skal tage udgangspunkt i et samfundsproblem. Har I nogle gode idéer, jeg kan arbejde med? -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har fået valgt mit over emne i engelsk. Jeg har valgt at skrive om "Rights" altså rettigheder, men er der nogen der kan hjælpe mig med hvilket delemne jeg kan skrive om? Tusind tak for jeres hjælp. -
fodbold eksamen
ForumindlægJeg står og skal op til fodbold imorgen. Jeg skal vise 3 tekniske detaljer, men jeg ved ikke hvad jeg bør vælge. Har i nogle forslag til hvad det skal være? Jeg har godt styr på bolden, og overvejer at jonglere med bolden på panden og ligge den død, men jeg bør vel lave halvliggendevristspark ell... -
forberedelse til eksamen?
ForumindlægHej, Jeg har lidt svært ved at læse op i det samfundsfag, og ved ikke hvordan jeg skal gribe det an? Skal man kunne det teorierne, det politiske stystem, det økonomiske kreds løb etc. uden ad??Jeg føler ikke, at jeg kan overskue at kunne lære alle de ting uden ad. Men hvordan forbedrer i jer? -
Eksamen om 45min ! ! ! !
ForumindlægNogle GODE problemsstillinger til overskriften: Finanskrise og globalisering Herunder med fokus på skattelettelser Vi har fået skrevet en smule, men vi har sværet ved at flette globalisering ind i preblemstillingerne,.. På forhånd tak -
Biologi - Eksamen
ForumindlægHej. Jeg står og skal ind til biologieksamen senere i dag, og er virkelig i tvivl om hvordan det skal foregå. Kan nogen hjælpe mig med: - Hvad må jeg tage med til forberedelse? Må jeg tage vores biologibog med som vi har brugt gennem året? - Har jeg adgang til en computer under forberedelsen? ... -
Dansk eksame
ForumindlægJeg trak livet er hvad man gør det til, som et emne i dansk, men jeg ved ikke rigtig hvilken tekst, billede eller film jeg skal lægge det op til. Håber i kan hjælpe -
Hjælp til biologi eksamen
ForumindlægJeg skal op I vbiologi, og min lærer sagde at vi kan risikere og får nogle figure figure der ligner de her. Og jeg har lidt svær ved at forstår dem.. Det vil være et stort hjælp hvis der var nogen der kunne hjælpe mig... http://peecee.dk/upload/view/117958 Hvad kan man sige om fig 2.17 En anal... -
HASTER - eksamen C
ForumindlægHej ! Jeg er kommet lidt i problemer hvad angår Danmarks energiforsysning. Jeg søger nogle gode opdaterede links om Danmarks energiforsyning. (synes endnu ikke jeg har kunne finde præcist DK's energiforsyning) Derudover ville det også være dejligt, hvis der er nogen der vidste noget om Dan... -
Biologi eksamen
ForumindlægSkal snart til biologieksamen men har lidt problemer. Er der ikke nogen der kan hjælpe med at give en klar beksrivelse af hvad forskellen er på DNA, kromosomer samt gener.? -
Naturgeografi, eksamen ;/
ForumindlægHvorfor har vi en sommer og vinter i Danmark ? (: -
Hjælp til matematik eksamen.
ForumindlægGør rede for ligefrem- og omvendt proportionalitet Gør rede for lineær sammenhæng mellem to variable Giv et eksempel på anvendelse af en lineær vækstmodel Du må gerne inddrage opgaver og/eller eksempler fra undervisningen -
Spansk eksamen???????????????????????????????????????????????????
ForumindlægHej :) Må man egentlig læse sit spanske oplæg op?, Eller skal man det helt udenad??? -
EKsamen spørgsmål
ForumindlægDu skal fortælle, hvordan man beskriver en partikels bevægelse i én dimension, og herunder komme ind på begreberne stedfunktion, hastighed, fart og acceleration. -
Lactose eksamen HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg skal besvare eksamenssættet fra d. 28. august 2012. Jeg kan ikke finde ud af opg.2.5. Den handler om, at man skal vælge enten "selvdiagnosticering" eller "lactosebelastning" og vurdere den i forhold til diagnosticering ved hjælp af smeltepunktsanalyse. Eksamenssættet... -
Hvilken type er du?
ForumindlægEr du typen, der får gode årskarakterer, men halvdårlige eksamenskarakterer? Eller er du typen, der får fine eksamenskarakterer, men dårligere-end-middelmådige årskarakterer? Er du typen, der har en stor spredning i karaktererne - fra 00 til 12? Eller er du typen, der ligger stabilt inden for 02... -
Karakter bestået eller dumpet
ForumindlægKære studieportalen jeg har et spørgsmål jeg søger end på pædagog uddannelsen en af deres krav er Dansk A skal være bestået både skriftlig og mundeligt jeg har fået 4 i mundligt dansk A men 00 i skriftlige betyder det at jeg er bestået eller dumpet håber at der nogen der kan forklar mig tak på f...
