Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 11341 til 11360 af 23877
-
Hvad skal en referat indeholde?
ForumindlægHej alle, Hvad skal en referat indeholde egentlig? Håber I gider at besvare mit indlæg ;-) -
AT - fremlæggelse
ForumindlægEr der en venlig sjæl til stede, som evt. kan hjælpe mig? Det er angående AT, som jeg skal op i om 1 uge. Jeg er meget i tvivl om, hvordan man skal fremlægge sin opgave? Jeg har spurgt mine lærer og de siger, at man ikke skal fremlægge sin synopsis, men det man har lavet...... Men det jeg har... -
Spørgsmål...
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål, som jeg gerne vil have uddybbet. Hvad betyder etisk refleksion? -
Tema og budskab i "Bøgeskov i maj" af P.C. Skovgaard
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig dansk eksamen i næste uge, hvor jeg har trukket fordybelsesområdet "Romantikkens kunst", så jeg har valgt "Bøgeskov i maj" som mit prøveoplæg. Jeg ved dog virkelig ikke, hvad jeg skal sige til tema og budskab. Er der nogen, som kan hjælpe mig med, at... -
litteraturhistorisk perspektivering
Forumindlæghej, hvad er en littearturhistorisk perspektivering, og hvordan laver jeg den til Emil Aarestrups digt? "Paa Sneen" -
problemformulering
Forumindlæghvordan skriver man en god problemformulering -
AT-emne? Rejser '09
ForumindlægHej Jeg skal til terminsprøve i AT-emnet fra 2009: Rejser; forandringer, opdagelser og ny viden. Jeg er begrænset i mit fagvalg pga. lærerfordeling, så jeg kan vælge mellem: Dansk, musik, matematik, historie og samfundsfag (som jeg dog nødigt vil) Har I nogle gode forslag til emner? Skal være tvæ... -
hvad er særligt for biologis metode og religions metode?
Forumindlæghej Jeg skal til AT imorgen men bliver pludselig i tvivl om hvad der er særligt for henholdsvis biologi metode og religions metode? -
Synopsis
ForumindlægFindes der en skabelon over en synopse til religion B ?? og hvor kan man finde den? -
Sletning af opgaver
ForumindlægHej Som flere andre har jeg opdaget at mine opgaver kommer frem, når man søger mit navn på google. Jeg er lige nu ude at søge job, hvor det er meget uhensigtsmæssigt for mig, at noget her inde fra kommer frem. Jeg beder jer derfor slette alle mine opgaver snarest muligt! -
SKRIVE ET ENGELSK ESSAY?
ForumindlægJa sidder med den her engelsk aflevering, hvor jeg har fået frie tøjler.. Skal skrive et engelsk essay på 1,5 - 2 sider om et emne jeg fuldstændig selv vælger.. Problemet er bare jeg er fuldkommen lost.. ved hverken hvad, hvordan og hvilket jeg skal skrive om.. Håber der nogle der kan hjælpe... -
Dansk synopse - globryllup - Helle Helle
Forumindlæg"Hej allesammen. I dansk så trak jeg novelle - nyere. Jeg har valgt "Globryllup" af Helle Helle. Og jeg skal perspektivere den med "Dum og grim" og Chicken. Er der nogle af jer som har nogle idéer og kan hjælpe mig lidt med nogle punkter? -
GENETIK!!!!!
ForumindlægJeg undrer mig over noget. Sidder og kigger på et Facit til en opgave som jeg aldrig ville kunne regne ud. Når man i en opgave får haplotyderne af vide i en hel familie, hvor der er 3 markører bundet til et sygdomslocus, og jeg så skal indsætte de forskellige haplotyder i stamtræet hos forskell... -
Følsomhedsbetragning
ForumindlægI en investeringsopgave bliver vi bedt om at anbefale og gennemføre to følsomhedsbertragtninger. Hvad er det? -
Tysk - wer i rigtig kasus
ForumindlægIndsæt wer i den rigtige kasus. ______hast du kennengelernt? Mit______bist du verabredet? ______hat dir die Rose geschenkt? ______hat er die Rose geschenkt? _______Ring hat du da auf deinem Finger? -
Pernille eller frøkenen af herman bang
ForumindlægHvad er bedst at vælge til sin eksame, ''Pernille'' eller ''frøkenen'' af Herman bang? Skal også kunne perspektiveres til ''den sidste balkjole'' -
Hjælp til SRP emne Manhatten-project
ForumindlægHej, jeg har valgt at skrive min SRP i fagende Engelsk og Fysik, mit studieretningsfag er Engelsk. Mit overordned emne er Manhatten projektet, fysik delen har jeg egentlig godt styr på, men jeg er ikke helt sikkert på hvad præcis jeg skal skrive om i Engelsk delen, da jeg er bange for at det bliv... -
Trykt reklame
ForumindlægHej. Jeg har trukket tryke reklamer til dansk eksamen. Jeg tænkte på hvad jeg skal læse op til eksamen? Da man skal læse 1/5 side op. Mange tak på forhånd ! -
Mangler et forfatternavn!
ForumindlægHej med jer! Jeg står og har desperat brug for navnet på den tyske forfatter der har skrevet '' Isabell und die Wende''! ''Isabell und die Wende'' er et uddrag af en ungdomsroman, men kan bare ikke finde noget nogen steder er der ikke nok nogen der kan hjælpe!!? Knus -
Matematisk ræsonnement
ForumindlægHvordan gør man rede for matematisk ræsonnement til en eventuel matematik mundtlig eksamen. Hvad er dette? Hvordan kan det forklares?
