Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 11361 til 11380 af 60468
-
Tysk eksamen NU
ForumindlægNogen der kender til teksterne: Ohne Gepäck Ich war noch niemals in New York Hvis nogen gør er jeg specielt interesserede i fortolkninger og perspektiveringer i forhold til emnet identität. -
Fysik eksamen
ForumindlægJeg har trykket "Varmeenergi". Nogen der kan forklare mig hvad energibevarelse, specifik fordampningsvarme og specifik smeltevarme er? -
HASTER. Eksamen imorgen.
ForumindlægHej alle der ved noget om historieeksamen. Jeg har trukket emnet Vietnam: Geneve-konferencen. - Jeg har først præsenteret mine kilder - Så har jeg lavet kildekritik på de kilder jeg har fået udleveret, her har jeg lavet en fælles, da alle kilderne minder om hinanden. - Så har jeg skrevet en kort... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægKan det tælle ned, hvis man har fortolket den første del af en novelle anderledes, end den nok burde være blevet? Jeg argumenterede for det med citater, men jeg kan godt se nu, at det nok betød noget andet. Resten af novellen forstod jeg godt, og tror også at min analyse og fortolkning er dybdegå... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej allesammen Er der nogle der lige vil kigge min dansk analyse igennem? Kan ikke rigtig komme videre og det haster. Tak på forhånd ;) Hos regnormene analyse: Sprog: Billedsprog: ” Selvom mor altid var sød og gerne ville snakke med hende, så føltes det som om Regitze var lukket in... -
DIO-eksamen
ForumindlægHej! Jeg har skrevet min DIO-synopsis om krigen i Afghanistan, som jeg skal op og fremlægge foran lærer og censor på torsdag.. Frygter meget de efterfølgende spørgsmål, så jeg ville bare høre om der er nogle der har været oppe i DIO, som lige kort kan ridse ned hvad de bl.a. spurgte om? :-) ... -
Fysik eksamen
ForumindlægEr der nogle der har svarene til ny prisma 9 kopimappe a forsøgene -
Biologi eksamen
ForumindlægHej til alle jer, der skal op i biologi i år! Er der af nogle af jer, der også har fået opgivet de samme ting (eller nogenlunde), som jeg har (se vedhæftet fil)? - altså uden bilag selvfølgelig. Er dette tilfældet, har I så nogle guldnoter om det, eller mere eller mindre svar? Det ville virke... -
Eksamen imorgen!
ForumindlægHej! Jeg har virkelig brug for hjælp, og kan slet ikke komme videre! Er der ikke nogen der vil være søde at hjlælpe mig igang! -
EKSAMEN HJLÆP :(
ForumindlægGuitar i parken.. det er en varm sommerdag og du sidder i vandkanten ved en lille sø og spiller på din guitar. først skal den dog lige stemmes, men da du først er kommet i fang, får du efterhånden et større publikum af parkens andre gæster - de yderste stimler sammen for bedre at kunne lytte ... -
Oldtidskundskab eksamen
Forumindlæger der nogle som har gode notar til oldtidskundskab ? notar til Odysseen og medea og platon symposion og Theogonien af Hesiod -
hjææælp til eksamen
Forumindlæghvad er forskellen på den regressiv skattesystem og den progressive skattesystem? -
BIOLOGI EKSAMEN HJÆLP HASTER
ForumindlægHej alle sammen. Har brug for hjælp til et bio spørgsmål om fourening og global opvarmning. - En diskussion af de biologiske konsekvenser af global opvarmning koblet med forurening. TAK PÅ FORHÅND! -
Hej snart eksamen
ForumindlægJeg er igang med at læse op på mine tysk tekster igennem året, kommet til "Martin Suter - Hauber spannt aus". Er gået i stå ved denne tekst, nogen der kan forklare mig hvad den handler om? forstår den ikke umildbart? -
hjælp en spørgsmål til eksamen
ForumindlægHvad forstås der ved konsumentenhed, segmentering og målgruppe? -
Eksamen i biologi
ForumindlægHej Jeg har bl.a. noget om gensplejsning. Et af mine spørgsmål lyder således: Forklare teknikken bag gensplejsning og hvordan man undersøger at cellen har optaget et plasmid. Diskutere fordele og ulemper ved anvendelsen af genmodificeret planter. Giv herunder eksempler på egenskaber ma... -
Historie eksamen
ForumindlægHej, jeg har lige trukket 24 timers historie. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an. Mit emne er: Danmark og globaliseringen (Tema: Danmarks internationale placering, europæisk integration og globalisering). Med kilderne: a. Pia Fris Jensen og Jørgen Steen Nielsen: "fremt... -
hjælp eksamen i morgen
Forumindlæghvad er fordelene ved proteinsyntesen?? og hvad kan jeg drage linjer til, noget med nogle andre proteiner fx aktin og myosin og deres virkning ?? -
Historie eksamen - Haster
ForumindlægHej alle Jeg sidder lige nu til min 24 timers-forberedelse, og skal op i historie imorgen, men jeg er lidt på bar bund omkring mit emne, og er under pres nu.Jeg har trukket overemnet "Romerriget" med 6 bilag til følge. Der er 3 billeder, hhv. en statue af Kejser Augustus, Colusseum ... -
dansk eksamen
Forumindlæghej jeg har været inde om søge informationer om reklamen/billedet smirnoff green apple twist men kunne ikke finde noget rigtigt om det... håber hvis der er nogen af jer der har nogen oplysninger som i kan dele med mig.. 1. hvem har lavet billedet? hvor og hvornår ? 2.hvilken slags bil...
