Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11521 til 11540 af 176852
-
Eksamen - dansk
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan man mest effektivt forbereder sig til dansk? Spørgsmålet er om det kan betale sig at forberede sig til dansk eller om man bare skal gå videre til næste fag...? -
Drama eksamen!
ForumindlægNogen herinde der skal op i drama? Jeg skal nemlig, og ville gerne have en nærmere forklaring om hvordan det foregår... -
Eksamen - Hvad trak i ??
ForumindlægHey..Eftersom at jeg meget snart skal op i relg. vil jeg høre, hvad i andre trak af tekst. Hvilke punkter var afgørende i teksten og hvad var relevant at perspektivere dem til..På forhånd tak..og held og lykke til alle dem - ligesom mig - der skal op i relg. -
oldtids eksamen
ForumindlægHej :) Er der nogen der har været oppe i illiaden i old? Hvad er godt at have styr på og hvad kan de finde på at spørge om? Jeg skal op om to dage? :) Håber virkelig i kan hjælpe -
Religions eksamen
ForumindlægHej, jeg er ved at læse op til religion, og tænkte på om der er nogen der ved, hvor nødvendigt det er at læse alle artikler, indlæg og alverdens andre tekster man har læst, og som er en del af pensum? Handler det ikke bare om at have rigtig godt styr på de forskellige religioner? På forhånd tak:) -
Tysk eksame!!! HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen!! Jeg skal op i mundtlig tysk, snart og har lige siddet og brugt hele dagen på, at skrive noget om mit emne. på dansk. Jeg skal nu have oversat det til tysk. Hvilke jeg bare ikke kan finde ud af,overhoved! Håber der er nogle der kan hjælpe!!!! -
Novelle til eksamen
ForumindlægJeg har trukket noveller som fordybelsområde til dansk mundtligeksamen, jeg skal persektiver til: En æggesnaps, Amanda engel, Drivhuset, Tennis, Nådsensbrød og Irene Holm. Har i nogen idér til en novelle? Den skal være mellem 4 og 7 sider. -
Engelsk Eksamen
ForumindlægHar fornyligt trukket "Relationships" i engelsk mundtlig, jeg har snakket med min lære om det og vi blev enige i at jeg måske kunne lave noget om Donald Trump og USA´s forhold til ham og sådan noget. Har i nogle ideer til spørgsmål som jeg kan sætte på min synopse nu når det skal handle... -
Eksamens spørgsmål?
ForumindlægHej folkens kan i hjælpe mig med et Mat B del spørgsmål i modellering? spørgsmålet lyder: Delsprgsmal. Funktionsanalyse Overskudsfunktionen kan beskrives ved denne funktion F(x) = - 0,5 (skrevet som brøker)x2-3,5x +4 Redegør for at denne funktion har et maksimum vha differentialr... -
Eksamen - reklamefilm
ForumindlægHej med jer :) Jeg skal op i mundligt dansk i morgen. Sidder og roder lidt i mine notater og har lige et par spørgsmål som jeg gerne vil have svar på? Kan man komme op/trække en reklame film og et drama på STX? Jeg har fået læst på de forskellige genre og perioder i dansk, tror I ikk... -
Naturfags eksamen.
ForumindlægHej alle sammen, Når man skal fremlægge om hvorfor vand er så vigtigt for alle levende organismer, er det så dårligt og starte med at sige ca. en side om hvad vand er for noget og dens funktion? -
HASTER. EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej er der nogle der ved, hvad 1datasæt betyder -
dansk eksamen
Forumindlæghej nogen der ved om man må skrive notter på sin synopsis? -
Historie eksamen HASTER
ForumindlægHej. Jeg har trukket forløbet om Danmarkshistorie fra vikinger til velfærd. Dog handler alle mine kilder kun om velfærdsstaten. Hvor høj grad skal jeg ligge vægt på mit forløb? Altså jeg tænker på om de kommer til at stille masser af spørgsmål til mit forløb? -
hjælp hurtigt til eksamen
ForumindlægHvad er dette? Evand? Etilført? Tilført energi? Nyttigtgjort energi? atomkraft?? fastlandsklima og kystlandsklima`? -
at-eksamen
Forumindlæghej! - hvordan har I anvendt metoderne? - har svært ved at flette et metodeafsnit indi fremlæggelsen,og i realiteten har jeg svært ved at forstå hvad der menes med "metode". - hvordan har i struktureret jeres fremlæggelse?(indledning, snak, konklusion osv. ), hvad er jeres "røde... -
Eksamen + integralregning
ForumindlægJeg skal op til mat B og har brug for hjælp til dette spørgsmål: Bevis nogle sætninger om stamfunktionen og det bestemte integral. Hvilke beviser er bedst at bruge? -
Eksamen - Der Langläufer
ForumindlægHej, jeg har trukket Der Langläufer af Tom Finsen side 40-44. Er der nogle med gode noter eller andet til den, så ville jeg være utaknemlig glad hvis du gad sende det til mig. På forhånd tak. -
Konjunktiv til eksamen
ForumindlægKan man sige følgende: Der Text wäre in 1994 geschrieben. På forhånd tak -
Eksamen Journalistik
ForumindlægHej, har lige trukket emnet I avisen: Journalistik. Ville høre om at I har nogle gode, nyhedsartikler, bagrundsartikler, interviews eller reportager. Tak på forhånd
