Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 11521 til 11540 af 24089
-
Deutschland ind den 50iger Jahren
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en tyskstil, der handler om hvordan Tyskland havde det i 50'erne, altså lige efter krigen. Jeg tænker på de samfundsmæssige og økonomiske forhold i dette sammenhæng. Jeg har bare brug for lidt inspiration fra jeres side, eller hvis i bare kender nogle gode links ... -
AT Samfundsfag og Engelsk
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal skrive en synopsis med fagkombinationen Engelsk og Samfundsfag, hvor emnet er "Demokrati og Menneskerettigheder" hvor jeg har lavet problemformuleringen: Hvilken effekt har Martin Luther Kings tale til nationen, I Have A Dream, haft på demokratiet og menneskerett... -
Lord of the Flies
ForumindlægJeg skal her inden længe skrive studieretningsprojekt med engelsk som hovedfag og samfundsfag som bifag, og jeg skal skrive om Wiliam Goldings Lord of the Flies... Er her nogen der har ideer til sekundær litteratur til engelsk delen, og hvad jeg skal bruge til samfundsfag? Og så vil jeg gerne hav... -
B2B Markedet
ForumindlægHej. Er der en som har styr på B2C og B2B markedet - det håber jeg. Jeg sidder med et spørgsmål jeg bare ikke kan komme videre med, som lyder " Hvordan kunne "Build a Bear workshop" udvide til B2B markedet i Danmark (f.eks. børnehaver)? Inddrag kundeadfærd, markedsforhold og an... -
Hjælp til spørgeskema
ForumindlægHej Jeg skal have lavet en god spørgeskema som jeg kan bruge til min fagprøve , jeg har udarbejdet lidt i google doc men mangler stadig lidt hjælp til hvordan jeg skal stile den op osv er der en sød og venlig sjæl her inde der vil hjælpe mig? -
Doppelgängereffekt og dualisme: Hvad får du ud af dette citat?
Forumindlægheeeeeej -
Mønje redoxreaktion
ForumindlægHejsa, håber I kan hjælpe her.. Skal skrive et reaktionsskema, men kan bare ikke få den til at passe. Jeg har MnO2(aq) + Pb3O4(s) -> MnO4-(aq) + PbO2(s) Det er i en salpetersur opløsning. Jeg ved at Mønje (Pb3O4) er en spinel-struktur og derfor har både oxidationstal +2 og +3, men synes bare... -
USA i det internationale system...
ForumindlægHej! Jeg er igang med mit studieretningsprojekt. Jeg har om USA i det internationale system, er færdig med 2 ud af tre underopgaver, men gået lidt i stå med det sidste: 1. Afslutningsvis ønskes en diskussion af hvilke muligheder og begrænsninger det internationale system gav USA Evt. nogle der... -
Større dansk opgave i 2g (HASTER)
ForumindlægHey Er der nogen der har nogen ideer til Dansk-opgaven?? jeg er meget bagud, skal skrive den om 1 uge, og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal skrive om!! Og hvis der er nogen der har skrevet i dansk i 2g vil jeg meget gerne læse jeres også bare for at se hvorn man gøre! -
Hjælp!
Forumindlæghej alle sammen :) er der nogen der kan rette det her: Das Experiment Das Film das Experiment handelt von zwanzig freiwillige Männer der schale mitnehmen als Wärter und gefangene, und schale zwei Woche in ein(?) dunkel Gefängnis. Psychologen wollen mit diesem Experiment das Verhalten ... -
Tysk rettelse
ForumindlægHej i søde mennesker derude- Jeg har en tysk aflevering til idag, men da jeg virkelig STINKER til tysk, ville det være en stor hjælp hvis en af jer bare lige kunne bruge et par minutter på at rette den igennem :) tak på forhånd -
Dem/ eller den? -TYYSK ..
Forumindlæghar altid svært ved dem eller die, & svært ved, meinem, meinen, meiner, mein usw... Eksempel: Hedder det; Der Buch, Den Buch eller Dem Buch?, Det samme, passe det at det hedder 'Die Tür' (Den dør) . Hvis ja -hvorfor sætter man 'die' foran en dør, når 'die' er hunkøn ? .. ... -
"Festen" til Danskopgave (DO)
ForumindlægHej Jeg vil gerne skrive om filmen festen af Thomas Vinterberg til min danskopgave om et valgfrit emne i 2.g. Hvad kan jeg sammenligne den med eller have med i opgaven? besvarelsen skal være på ca. 7-10 sider. -
Lord of the flies / fluernes herre tråden
ForumindlægHej folkens, jeg skal nu her skrive om lord of the flies, derfor vil jeg gerne oprette denne tråd til alle, der også skriver over denne roman eller kan bidrage med nyttig hjælp! På forhånd tak. Håber vi får noget guf skrevet ned :) -
delkonklusion
Forumindlæghej. ved i om det er vigtigt med delkonklusion i SRP -
Nogle emne forslag til SRP ??
ForumindlægJeg skal skrive SRP om ca. en uge, mine valgte fag er Engelsk og Historie. Jeg har valgt emnet "udvandring til USA fra Ireland", men jeg er ret usikker om det, fordi jeg kan ikke rigtig finde materialer om det. Jeg kan godt nå at skifte emnet, ER DER NOGEN; DER KAN GIVE MIG NOGLE GODE ... -
Det engelske resumé
ForumindlægHvad er det nu man kalder det engelske resumé til SRP? -
prognoseberegning med sæsonudsving
ForumindlægHej.. Jeg er ved at skrive studieretningsprojekt, også skal beregne en salgsprogonse med sæsonudsving. Men jeg er kørt helt fast og ved ikke hvad jeg skal gøre?? Nogen som har en formel med evt. forklaring til? Håber vireklig der er nogen som kan hjælpe.. På forhånd 1000-tak:) -
Tæller citater og abstract som del af de 20 sider?
ForumindlægJa, som overskriften siger, tæller citater og abstract med i de 20 sider? -
Abduction by Shelagh Delaney
ForumindlægHej. Er der nogen der har lavet et essay af tekset 'Abduction', som er skrevet af Shelagh Delaney? Føler ikke at jeg forstår teksten nok til at kunne lave et ordneligt essay, så det kunne være klasse hvis der var en der havde noget, der kunne hjælpe (:
