Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11541 til 11560 af 41162
-
Oversættelse.
ForumindlægNu så jeg en skrive et flot citat herinde, og da jeg skriver en stil om kærlighed kunne jeg godt tænke mig en oversættelse af selve citatet: "Kærligheden er altid et vovestykke. Er man ikke indstillet på at udholde de følelsesmæssige knubs, den kan give, skal man holde sig helt på dydens sma... -
Flowers for Algernon! Rettelse!
ForumindlægHi Folkens! ER der nogen der vil hurtigt gå igennem min stil og rette mine sprog fejl :D ??? plzzzz... Vil være sÅÅÅÅ taknemlige, da jeg altid få dårlige karakter .. suckzz.. PS. I må gerne rette med en anden farve, så jeg kan se mine fejl :D -
stil
ForumindlægKan man godt skrive om "den glbale opvarmining" som en stil og ikke en rapport? -
forståelse
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig '' Hvad er du god til, og hvordan kommer til udtryk praksis?'' hvad betyder det helt -
Hvor lang skal præsentationen være?
ForumindlægJeg skal snart til mundtlig spansk eksamen, så ville lige høre jer om hvor lang præsentationen skal være? Altså den man får 24 timer til at forberede -
Emner
Forumindlæghej min lærer sagde i samfunds fag at jeg skulle vælge tre emner hvad for nogle emner synes i man skulle vælge? -
Microsoft Excel
ForumindlægTænke på om der er nogen der ved om der findes et slags hjælpe/belærings program/bog til Excel? Særlig interesse i formler, grafer o.lign. -
Christiane F. Wir Kinder vom Bahnhof Zoo
ForumindlægJeg er meget interesseret I at læse Christiane F. Wir Kinder vom Bahnhof Zoo ONLINE.. Jeg har ledt efter et link til den, men synes ikke jeg kan finde noget (jeg ønsker den tyske version, ikke den oversatte). Nogen som kender/kunne finde sådan et link til mig? :) Det skal ikke være en lydbog... -
Partiadfærd - DF!! please help :(((
ForumindlægHej kære venner. Jeg sidder nu i en dum situation, hvor jeg har ventet til sidste minut med at lave min aflevering, hvilket har resulteret i, at jeg er fuldstændig forvirret. (ja, jeg ved godt, at det er min egen skyld.) Jeg skal besvare denne opgave: diskuter, hvorvidt DF vil opnå øget politis... -
Spansk (A niveau)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har en aflevering som skal afleveres på spansk, ville derfor lige inden jeg aflevere den, høre om en venlig sjæl derude lige ville læse min spansk aflevering igennem? :) -
hjælp med forståelse
ForumindlægHvad betyder den her sætning ,,, Dann kaufte sich Annemarie eine Fahrekarte nach Travemünde und ging an Bord des dänischen Schiffes, das sie in die Bundesrepublik bringen würde -
Fortællersynsvinkel
ForumindlægHej Jeg er ikke helt sikker på forskellen mellem skiftende- og hvævet fortællersynsvinkel, er der nogen som kan forklare mig det? -
Åge og Else ?
ForumindlægHej! Er der nogle, som har læst/analyseret folkevisen Åge og Else - og kan hjælpe mig på rette vej ? //Tak -
24 timer HASTER!
ForumindlægHej SP Jeg skal op i morgen og har trukket industrialiseringen, har i evt. forslag til hvad der kunne være godt at komme ind på + evt. en kilde jeg kan bruge? Vil sætte stor pris på lidt hjælp -
Studere i Sverige?
ForumindlægHej alle. Jeg har overvejet meget ta studere i Sverige, da jeg synes det giver mange gode nmuligheder for at sammensætte sin ønskeuddannelse og så kunne det jo være sjovt at prøve nogte nyt. Jeg har undersøgt mulighederne på Lunds Universitet og Malmö Högskola (også et universitet) og det ser m... -
Ret min Engelsk speech (for sjov)
ForumindlægVed godt det ikke sådan det fungere men det er ihvertfald altid godt at have et par ekstra øjne for at tjekke efter fejl osv... især kongruens fejl Men måske også bare tjekke den bare for sjovt kunne jo være det gir' bedre mening i mit hovede men faktisk ikke giver mening talen er på 800 ord... -
kraft og energi. 1.g stof
ForumindlægEn opgave i min fysikbog (1. g) "Du løfter en sæk kartofler på 10 kg op på køkkenbordet. Køkkenbordets højde er 0,9 m. Din kraft på kartoffelsækken er netop så stor, at den opvejer tyngdekraften. a. Lav en skitse af situationen og indtegn kræfterne på kartoffelsækken. b. B. Beregn det arbe... -
Sprogsfære
ForumindlægHvad ville i kalde sprogsfæren for højtidelig salmer som "I Danmark er jeg født" og "Der er et yndigt land"? -
Help!
ForumindlægHej, jeg har fået en engelsk opgave for og jeg skal skrive om hverdagen i en sommer dag, altså der skal beskrives en del. Jeg ved så ikke lige hvordan jeg skal gribe opgaven an. -
studievalg tandlæge AU/KU
ForumindlægJeg har overvejet tandlægeuddannelsen. Men er i tvivl om hvor jeg skal ligge min 1. prioritet. Kan I hjælpe med at svare på hvordan de to universiter er hver i sær? Tak :)
