Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11641 til 11660 af 35989
-
Psykologi
Forumindlæghejsa..hvordan øver man sig til en mundtlig psykologi eksamen?Jeg har det på mellem niveau, og jeg skal snart til eksamen...men hvordan øver jeg mig til det???Er der nogen der har nogle gode råd??Og er der nogen derude, der har været til psy eksamen, og som kan give mig nogle gode råd omkring det... -
AT?
ForumindlægMå man godt fremlægge noget helt andet til eksamen? noget der ikke står i ens synopsis? -
Fysikeksamen
ForumindlægJeg skal til Fysik eksamen på Fredag, og jeg ville høre hvis der er nogle der har nogle ting der kunne hjælpe mig!? -
Innovation.
ForumindlægStår og skal til eksamen i innovation på mandag og da jeg læser pensum igennem, støder jeg på innovationslandskabet. Har ingen anelse om hvad det er, og der står ikke noget i bogen om det. Nogle derude,der ved hvad det er? -
VUC og 7 skala
ForumindlægHej derude! Jeg stødte tilfældigvis inde på denne her side http://www.vucroskilde.dk/index.php?id=703 Kan det passe at den karaktere man får (7 skala) den skal ganges med det tal der står uden "Karakteren tæller (vægt): gang med" Eller er det noget jeg har misforstået? Fx får jeg 4... -
Søger bøger til social og sundhedshjælpen
ForumindlægSøger bøger til social og sundhedshjælpen. Er der nogen der sidder inde med disse bøger? Hvis det er, så må i meget gerne skrive, pleaseee :) Danskbogen til social- og sundhedselever. - Gads Forlag, 2010 ISBN: 978-87-12-04402-4 Håndbog om kroppen af Vibeke Mossing Thorenfeldt & L... -
to do or not to do
Forumindlægjeg har fået en opgave som ser sådan ud...hvordan skal jeg løse den? Figuren viser et boksplot over spilletiden for sangene på den amerikanske top-15 hitliste i maj 2012. Spilletiden er målt i sekunder. a) Aflæs kvartilsættet for spilletiden for sangene i maj 2012. I maj 1972 havde sangene på den... -
Opstil en potensfunktion?
ForumindlægHey Jeg sidder fast men en forholdsvis simpel opgave, men er desværre gået i stå. Opgaven lyder: I år 2012 var omsætningen hos et firma 5000 kr som vokser med hvert år 7% siden 2012. x er antal år efter 2012, og jeg skal kunne opstille en potensfunktion som beskriver omsætningen som funktion... -
Jura KU - chancer for at komme ind?
ForumindlægHej Alle Jeg er MEGET i tvivl om jeg kommer ind på Jura på KU. Mit gennemsnit er 9,6 inkl. hurtig-start bonus(1,08). Adgangskvotienten var i 2012 8,8 og i 2011 8,5, dermed en stigning på "kun" 0,3. Er der andet som jeg kan tage højde for, udov... -
Studiebøger til sygeplejerskeuddannelse
ForumindlægHeej :) Da jeg er optaget på sygeplejerskeuddannelsen og skal starte til september søger jeg følgende bøger: ICN Sygeplejens grundlæggende principper. Virginia Henderson, 7 udgave 2012. Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck. ISBN 978-87-17-04240-7 Sygeplejebogen 2 Grundlæggende behov. Marianne ... -
Samfundsfag B
ForumindlægJeg kunne godt bruge en hjælpende hånd/ideer til når jeg skal læse til eksamen. Jeg ved ikke hvad/hvordan jeg skal gøre det. Nogle der vil/kan hjælpe mig? -
Karakterer i teknik A på HTX
ForumindlægHej Får man både en mundtlig og en skriftlig årskarakter i teknik A på HTX? Skal man kun til en mundtlig eksamen? Hvad vægter de forskellige karakterer? Mvh. Emil -
scientology :/
Forumindlæghey alle. er der nogen der kan forklare mig hvad scientology går ud på? jeg forstår det ikke og skal til eksamen i morgen :/ mvh linda -
Noget om termins eks. Engelsk
ForumindlægNogen som ved noget om Engelsk eksamen på A-niveau??? Altså hvad der kommer eller kan komme til termins prøverne i 3. g??? -
Hurtigt! TAK!
ForumindlægI engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009? -
Hjææælp til analyse
ForumindlægJeg skal til eksamen og har trukket Rap Nogne der har nogle gode ideer til raptekst der er god at analysere -
Er man bestået?
ForumindlægHej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået? -
D'Hondts og Største brøks metode
ForumindlægHej Hvad er D'Hondts og Største brøks metode? Kan man få sådan noget til matematik eksamen? -
Videregående uddannelse?
ForumindlægMit spørgsmål er egentligt meget simpelt. Søger man ind på en videregående uddannelse med eksamens- eller standpunktskarakterne (eller en blanding), hvis uddanelsen har et karakterkrav? -
skriftlig dansk!
ForumindlægHej, hvor kan jeg de sidste par års opgaver i skriftlig dansk (studentereksamen)??... evt. HF-eksamen sæt?
