Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 11701 til 11720 af 42938
-
Rettelse af afgørende eksamens opgave
ForumindlægHej :) Håber i vil kunne hjælpe mig med at rette min tyske stil. Det er den sidste afgørende skriftlige opgave inden eksamenskarakteren skal gives så håber i vil hjælpe mig med at rette den igennem. Mvh Julie Die Kriminalserie CSI hast dem schirm für vielen Jahre rasiert. Die ist ein volle... -
His eksamen - Familiehistoire i DK
Forumindlæghar trukket Familiehistorie i danmark til Historie eksmamen. Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe det an.. Skal jeg bare fortælle om de udvaldte tekster eller? -
Hjælp søges til historie eksamen!
ForumindlægHjælp! Jeg skal op i historie i morgen, og har trukket den kolde kolde krig. Jeg er lidt på bar bund mht. til evt. spørgsmål. Jeg har fået udleveret dette materiale: - Et telegram fra den sovjetiske ambassadør i USA Nikolai Novikov, til sovjetunionens udenrigsminister Molotov - Et telegram ... -
24-timers eksamen - spørgsmål til fremgangsmåde
ForumindlægJeg sidder og snakker med en, der har trukket til 24-timers historieeksamen, og der er noget forvirring omkring fremgangsmåden. Sagen er den, at hendes emnetitel er "Renæssancen og enevælden - de store opdagelser.", men hendes tre bilag er alle omkring opdagelserne; en tekst om Columb... -
USA i mellemkrigstiden (Eksamen)
ForumindlægHej allesammen. Jeg har trukket "USA i mellemkrigstiden", men står overfor et lille problem. Jeg er nemlig lidt i tvivl om det med at lave problemstillinger. Hvad kunne være godt at sige angående dette. Nogle eksempler? Mine tekster handler om Boomet, Det store børskrak, Depressi... -
Magna Carta! EKSAMEN IMORGEN - HASTER
ForumindlægHej Alle! Jeg har fået emnet: Middelaldersamfundet og Danmarks tilblivelse Jeg har fået kilden Magna Carta fra 1215 og en konge , kong Johan, skriver et brev til de engelske stormænd om en række rettigheder , kongen udsteder en række løfter om sin regeringsførelse og der står: Ligeså... -
Brug af 2.g opgave til eksamen
ForumindlægJeg skal, som så mange andre, også op i historie i år. Så er mit spørgsmål: Kan jeg inddrage min 2.g historieopgave ved det grønne bord, hvis den har relevans for emnet jeg er oppe i? fx renæssancen. Og hvordan gør man det på en snedig måde? -
Spansk A, eksamen 2008, HJÆLP
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med denne opgave? Der er en oversættelse, 3 spørgsmål man skal svare på og til sidst skal man skrive et brev. -
EØ-A eksamen - karakterinterval ?
ForumindlægHej alle ! Nu er det efterhånden en uge siden, at vi var oppe i EØ-A skriftligt, og jeg er virkeligt spændt på hvad jeg får. Er der nogle der ved ca. hvordan karakintervallet er - altså bare ca. ? Eksempelvis 100-95 = 11 94-85 = 10 84-75 = 9 mvh. Bent ! -
Mat. B skr. eksamen
ForumindlægHey, ville bare lige hører hvordan folk de har klaret prøven i Mat. B skr. idag? og eventuelt hvad i synes om sværhedsgraden af prøven.... -
Eksamens hjælp (referater og kommentarer)
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op i tysk her om et par dage, så ville lige høre om der var nogle der havde noget godt materiale de ville dele med mig til følgende tekster: Tom Wolff: "Mörder haben eigene Gesetze" "Es geschah am hellichten tag" Wolfdietrich Schnurre: "Reusenh... -
Eksamen om 24 timer.
ForumindlægNogle der har noter til "Monika Held: Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische" ? tak på forhånd :) -
24 timers eksamen
Forumindlæghej alle Er der nogen herinde som har haft eller evt skrevet en aflevering om "Die Welt mit Opas Augen" af Maxi Wander ? Det kunne være herligt med lidt ekstra hjælp :) .. /Hilo -
Eksamen (Verfluchte Ferien)
ForumindlægJeg har lige trukket teksten "Verfluchte Ferien" af Hansjörg Martin. Så jeg ville bare høre om der var nogen herinde der kendte teksten og havde nogle "guldkorn"...? -
Noter til NG eksamen
ForumindlægHej Er der nogle der har afsluttet Naturgeografi i år og sidder inde med noter, gerne fra Geografi Håndbogen. Der er en enkelt opgave her på siden, men desværre en smule uoverskuelig og samtidigt ikke relevant for mig da den behandler andre emner. Emnerne jeg er særligt interesserede i; Vejr... -
Eksamen (A), noter?
ForumindlægDer skulle tilfældigvis ikke være nogle herinde der har adgang til nogle noter til bogen kemi 2000 A2? Kunne være lækkert! -
Fysik eksamen, solsystemet
ForumindlægHej alle, Er der mon nogen der kan forklare mig hvad en G2 stjerne er? Jeg ved at Solen er en G2 stjerne, men jeg mangler en defination på dette. Mange tak! -
Studenter eksamen tirsdag :s
ForumindlægHejsa. Jeg skal op på tirsdag og ville blive glad hvis nogen havde nogle notater eller noget til følgende tekster: Die Mutter des Mörders Effi Briest Der Ring des Polykrates Der Vater der Braut På forhånd tak.. -
mdt. tysk eksamen.
ForumindlægHej alle. Skal til tyskeksamen i næste uge, så vil høre om der har lidt referater til nogen af de jeg skal op i. Nogen af dem er: Geld af Doris Dörrie Geld macht nicht immemr glucklich Wie schamlos darf werbung sein Der deutsche werberat Das ministerium fur Staatssicherheit Stasi-opfer: Gequalr ... -
24timers eksamen lys2
ForumindlægHej igen. Jeg vil høre om jeg har fat i noget af det rigtige. Ingen ved bestemt hvad lys er. Nogengang opfører det sig på en måde og nogle gange på andre måder. Altså der er 3 modeller af lys? lineær stråling: Afbøjningsvinkler, brydning i glas. Eller hvordan skal det forklares? partikelmodelle...
