Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11741 til 11760 af 61667
-
Engelsk eksamen: Emne hjælp.
ForumindlægHej Alle. Jeg skal som mange andre op i mundtligt engelsk til sommmer. Jeg har trukket "Conflict" som tema og står nu og mangler hjælp til et emne. Jeg har tænkt på Apartheid som emne, men vil godt høre andre idéer. -
Skriftlig spansk eksamen
ForumindlægHej, Jeg har lavet denne oversættelse, og ville høre, hvilken karakter jeg cirka ligger på? En 2009 yo y mi novio Per estuvimos en Nicaragua en medio año. Aprendíamos español, y nuestros profesora de españoles Iris nos había hablado: “Tenéis que ir a... -
Biologi eksamen, Evoultion og Kommunkiation
ForumindlægHej alle kloge mennesker! Jeg sidder her og koger omkring nogle biologispørgsmål (niveua B). Jeg er kørt fast i fire spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med, de to første omhandler art og etiske problemer. "Beskriv en undersøgelse, som kan benyttes til en vurdering af, om man kan påv... -
Eksamen idag!!! Analyse: Hjælp!
ForumindlægJeg har fordybelsesområdet: "Kærlighed og identitet", og jeg har valgt teksten "Barndom" af Yahya Hassan. Men er lidt i tvivl om analysen, den lyder sådan her: Selve historien - analyse af “Barndom”: I det klip vi har set, kan vi høre at der er tale om en palæst... -
Hvilket bilag - Fysik eksamen
ForumindlægHvilke bilag kan jeg komme ud for, når det jeg har trukket lyder: Energiomsætninger med hovedvægten på mekanisk energi Præsentationen skal gøre rede for de fundamentale former for mekanisk energi samt forklare hvornår sætningen om bevarelsen af den mekaniske energi er gyldig. Endvidere skal der g... -
Dansk A eksamen
ForumindlægHej derude jeg skal op i mundtlig Dansk A i morgen og meget nervøs .Jeg skal lave en disposition og er der en, som vil hjælpe lidt med, hvordan man stiller dispositionen op? ve... -
Skriftlig eksamen i samfundsfag
ForumindlægEr der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om til skriftlig samfundsfag STX her i sommers altså 2008. Er der nogle der ved hvor man kan finde opgaveformuleringerne, hvis det er muligt? -
dansk mdt eksamen IMORGEN!!!
Forumindlæger der tilfældigvis nogen der ligger inde med et referat, kort som langt, af ib michaels "prins"?? -
Fysik/kemi eksamen - Hjælp?
ForumindlægHey SP! Nogle der evt. har skrevet rapporter om følgende emner? Alt kan bruges. Syrer, baser og salte Gødning og vandrensning Spændingsrækken og korrosion Radioaktivitet Induktion og transformation Forurening og rensning Lys Kerneenergi Energi Lyd Bølger -
eksamens aug-sep 2005
Forumindlæghey..jeg vil bare hører om der er nogen der har besvarelsen af eksamenssættet aug-sep 2005? tak -
Engelsk eksamen A. Vurdering?
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse min stil igennem, og sige evt en karakter? Jeg er så usikker på den. Ved sidste termin fik jeg 02. Kæmpe overraskelse. Så vil gerne forberede mig lidt.. Tak på forhånd x) -
Fransk eksamen 8-9/6/09
ForumindlægHej fransk kyndige (: Jeg sidder her og har fået en tekst fra La bicyclette bleue, og skal have lidt hjælp til at forstå den? Jeg kan forstå på det at der er krig og at michael bliver nød til at hjælpe civil forsvaret med at finde de døde. der er døde over det hele uden lemmer osv. men hvad ske... -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i biologi C d. 12 og er ret nervøs.. Har I nogle gode råd til mig? -
Psykologi synopsis - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har netop trukket et emne i Psykologi, hvor jeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis og fremlægge om den. Jeg har i den forbindelse fået en række bilag om fænomenet Happy Slapping. Blandt andet artikler og klummer af socialpædagoger og psykologer, som beskriver hvorfor happy slapping... -
Skriftlig eksamen 2016
ForumindlægNogle andre end mig, der har lyst til at sammenligne resultater fra dagens prøve i skriftlig fysik? -
Kemi A eksamen
ForumindlægHej Hvordan synes I det gik? Hvor mange point (rigtige) skal man enlig have for at få et 4-tal eller 7-tal? -
Spansk eksamen - talepapir
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg tænkte på om der også var en venlig sjæl som ville kigge på mit talepapir :) ? Mit emne er Violencia. Talepapiret er vedhæftet :) -
SPANSK EKSAMEN SIDSTE ÅR
ForumindlægHey! Er der nogle, der har opgavesættet fra sidste år liggende? Jeg tror måske det er det, vi kommer op i til årsprøven på fredag. Så jeg kunne måske lige være smart og forberede mig lidt på prøvens omfang;) Desuden nogen der kender gode programmer til oversættelse af spansk, vel at mærke progra... -
ENERGIOVERFØRELSE! eksamen imorgen s:
Forumindlæghej, er der nogle der kender nogle gode FIF til emnet energioverførelse? forsøg, hvad man kan tale om? tak .. -
24 timers eksamen, betyder?
ForumindlægVor drei Tagen hatte sie sich gemeldet. Sie sei für einige Tage hier, hatte sie gesagt, und ob er nicht Lust habe, mit ihr gemeinsam etwas zu tun unternehmen. Obwohl sie ihren Namen genannt hatte, begriff er zuerst nicht, dass sie es war. Doch wer sollte ihn sonst anrufen, ausser ihr rief ih...
