Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 11761 til 11780 af 42938
-
Vi søger hjælp til naturfags eksamen!!!
Forumindlægvi har problemstilling og mangler nogle arbejdsspørgsmål til den. problemstillingen: Hvordan kunne Dk’s energiforsyning se ud om 30 år, hvis vi skal nå Danmarks klimamål i 2050? håber i kan hjælpe Brian. -
Råd/Noter til eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg skal til de skriftlige eksamener i denne uge i både Dansk A og Enegelsk A på HHX, samt i næste uge i VØ A og AØ A. Jeg tænkte på, om der var nogle, der havde nogle råd eller noter de kunne sende af sted. Jeg har allerede læst studienet's guide til fiktive og ikke-fiktive teskt... -
Fysik eksamen B
Forumindlæghej jeg hedder mahdi og jeg vil gerne spørge om at der var nogle som kunne hjælpe mig med at finde noget let forståligt fysik b noter eller bog. jeg har orbit 1 og 2 men jeg synes at de begge er lidt svær at forstå. -
Dansk eksamen Aida modellen
ForumindlægHej søger hjælp til at putte aida modellen over jolly cola reklamen med Tina kjær fra 1993 -
Dansk Eksamen - Killinger (DET HASTERRR!!!)
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af hvilken fortæller jeg har at gøre med i novellen Killinger? Nogen der ved? Tak på forhånd -
Mediefag individuel eksamen!!
ForumindlægHej mennesker derude Er der nogen der ved hvad man skal ind på når man trækker noget indenfor ungdomsforløb? Pls svar! : ) -
Skriftlig eksamen i kemi
ForumindlægHvordan er det gået for jer til kemieksamen? Jeg synes som udgangspunkt, at prøven var rimelig svær - men har ikke fået karakterer endnu så vil høre, hvordan det er gået for jer andre. Er ret nervøs for, at det kan trække mit gennemsnit væsenligt ned. -
Danmark og Euroen - 2009 eksamen
ForumindlægHej allesammen. Er der nogle der var oppe i Samfundsfag A i 2009 i opgaven: Danmark og Euroen. Det er blandt andet disse nedenstående spørgsmål. Hvis der er nogen derude kunne jeg rigtig godt bruge noget inspiration!!! 2. Sammenlign de synspunkter på Euroens betydning for dansk og europæisk økono... -
Mekanisk energi - Fysik eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg har trukket et emne der hedder "Mekanisk Energi: Du skal undervejs inddrage bevægelse omkring jordens overflade under påvirkning af jordens tyngdekraft". Jeg har undervejs i min præsentation tænkt mig at komme ind på definitionen af mekanisk energi (Emek=Epot+Ekin) ... -
Samfundsfags eksamen c-niveau
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal snart til samfundsfagseksamen og tænkte på om i havde nogle gode råd til, hvordan og hvorledes man bedst forbereder sig? Tak på forhånd, Gunnar -
Engelsk eksamen B(HF)
ForumindlægDer er sikkert en masse andre som også skal op i engelsk B på mandag. Jeg tænkte på om vi ikke kunne få skabt nogle gode sætninger og ikke mindst grammatisk korrekte sætninger. Måske nogle endda kan henvise til en tidligere tråd eller et sted, hvor man har samlet nogle? Eksempler på sætninger: &q... -
AT EKSAMEN - HJÆLP PLS
ForumindlægJeg skal op i AT og har akut brug for hjælp!! Mine fag er Dansk a og Historie a. Jeg ved godt at man i danskfaget benytter sig af den humanistiske metode, men hvad hedder det yderligere, hvis jeg så har lavet en dramaanlyse, som en indenfor skønlitteraturen? Er det nok kun at sige, at jeg har ben... -
Engelsk Skriftlig eksam
ForumindlægHvad skal en god engelsk stil skal inhold for at får en god karaktere? -
Angående fremgangsmåden til AT-eksamen
ForumindlægHej med jer derude Jeg ville lige se om der var nogle af jer der havde styr på selve fremlæggelsen. Jeg har kigget på uvm.dk og fundet at man skal gøre sådan her: 1. En kort indledning med afsæt i synopsen. 2. De fagligt vigtigste og mest selvstændige resultater af undersøgelsen – dem, ... -
Vand øvelser til eksamen!
ForumindlægHej. Jeg skal op i fysik og kemi (FSA) på fredag, og et af de emner vi kan trække er vand. Jeg har ikke ret mange øvelser til vand, så jeg har brug for nogle flere. Er der nogen forslag? :) -
HF eksamen 2010
ForumindlægHejHvad har I svaret i de forskellige eksamensspørgsmål ? Jeg har selv skrevet svarende ned fra prøven og ønsker nogle facits at sammenligne med. På forhånd tak -
Eksamen thærfaglig hjælp hurtigt
ForumindlægHey hey alle. Ved godt det kan være lidt et lamt spørgsmål, men kan ikke rigtig komme igang. Har valgt følgende virksomhed:WalMart som er lidt ligesom bilka / Føtex bare 100 gange så stort, formålet er at bringe denne virksomhed ind på det danske marked. Skal ha følgende fag ind under min fremlæg... -
Biologi A-Eksamens forebredelse
ForumindlægHej Jeg skal op til mdt. biologi imorgen, og har lige trukket mit emne om enzymer i hverdagen, hvor der er vedlagt to artikler, og spørgsmålet er: DU skal gøre rede for de biologiske forhold, som ligger til grund for artiklernes problemstillinger håber nogen kan hjælpe. linket til artiklen. http... -
eksamen idag - teoretiker på kønsroller
ForumindlægHej. Jeg har en opagve om køn og identitet. Casen omhandler en mand der er gået på barsel og kvinden er vendt tilbage til sin karrierer. Barnet er mellem 8 og 10 måneder gammel. Jeg har meget svært ved at finde ud af hvilken/hvike teoretikere jeg kan bruge og hvordan? Jeg håber jeg kan nå at få h... -
ATTENTION!! 24timer eksamen i tysk!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige været oppe og trække tysk. Jeg har trukket to tekster, den inde hedder "Eine Liebesgeschichte" af Siegfried Lenz og den anden hedder "Ein netter Kerl" af Gabriele Wohnmann. Da jeg ikke er så god til tysk, håber jeg der er nogen af jer dejlige b...
