Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11781 til 11800 af 41162
-
servicevirksomhed
Forumindlæghej.. jeg er ny til erhvervsøkonomi.. og ja har ret svært ved at finde en servicevirksomhed som jeg kan skrive om.. jeg skal skrive om den.. *historie *størrelse *virksomhedsform *ledelse -
Spil
ForumindlægHvis man vil oprette en spilleside , som noget i retning af spilsiden komogvind hvad kræves for det ??? -
beregning af priselasticiteten
ForumindlægHey! Sidder og skriver samf opgave og skal beregne priselasticiteten, men kan ikke få det til at fungere. Jeg skal beregne priselasticiteten for hvert af årene fra 2001-2005 ud fra nogle tal, der viser (eneste info man får) gennemsnitsprisen på en pakke prince i løbende priser (dvs. årets priser)... -
oversættelse af sætning
ForumindlægEr der noget der kan hjælpe mig med at oversætte følgende tyske sætning: "Zum Geburtstag viel Glück und alles Gute" Det skal helst oversættes så direkte som muligt. Håber der er nogle der kan hjælpe. På forhånd tak. -
- 2 sætninger så er du fri.
ForumindlægEn der kan rette for sprolige fejl! The reason is that the conditions have not been good in the recent time and their security for population is lacking. Tak -
Hjælp haster!
ForumindlægSom man skal i 2.g, skal jeg til at skrive en da/hi-opgave. Jeg har valgt faget historie, og min lærer har givet os emnet 2. Verdenskrig... Men så kommer mit spørgsmål, hvilket emne vil I råde/hjælpe mig?? Er virkelig i tvivl, og har sådan set kun en uge til at vælge.. Men emnet skal helst være s... -
Matthæusevangeliets
ForumindlægHey, nogle der kan svare på det her? Tænker lidt om det er at jesus er menneskelig, eller at han er i familie med David? Hvilke sider ved Jesus-skikkelsen vil evangeliets begyndelse overbevise læseren om? Matthæusevangeliet kapitel 1 ID "Slægtsbog for Jesus Kristus, Davids søn, Abrahams s... -
Spørgeskema
ForumindlægHej vi er nogle elever der godt kunne bruge nogle svar på vores spørgeskema. http://www.surveymonkey.com/s/TSG85Q8 -
Mangler hjælp til oversættelse
ForumindlægStår med denne tekst som skal oversættes, og ved ikke helt hvordan jeg skal starte. Nogen rar sjæl der gider at gøre det ? Teksten er Adolf Hitler! Dir sind wir allein verbunden! Wir wollen in dieser Stunde das Gelöbnis erneuern: Wir glauben auf dieser Erde allein an Adolf Hitler. Wir ... -
Christina Aguilera - Beautiful
ForumindlægHej., jeg skal bruge en oversættelse af Christina Aguileras sang Beautiful. Er der nogle, der ved hvor jeg kan få fat i den eller kan nogle evt. sende den. -
Søde, rare, tålmodige, engelske genier - ret min stil! :b
ForumindlægJeg har en aflevering, essay for og ønsker lidt kritik, da jeg ikke er så skrap til engelsk. (Og det vil jeg gerne blive!) Wood Grouse on a High Promontory Over looking Canada This story takes place at the frontier between USA and Canada in the mountains. On this place two brothers walk togethe... -
lidt hjælp taak D:
ForumindlægHeeey .. Hvilke forfattere "møder " man tit i folkeskolen 8-9klasse? håber i kan hjælpe mig -
Sygehusvæsnet
ForumindlægHej. Jeg skal lave en fremlæggelse i samfundsfag, og jeg mangler en lille bitte smule hjælp. Mit spørgsmål lyder sådan: Hvem er berettiget til at bruge den offentlige service (sygehuse og skolen) og få de sociale ydelser? Alle mennesker har ret til at blive behandlet, men er der få undtagel... -
Anbefal en bog for 7-8. klasse.
ForumindlægHej. Er der nogen som kan anbefale en god bog? Jeg kan godt lide noget med: mord, drab, gyser og krimi.. Men jeg kan også lide nogle spændene bøger om noget andet.. Den skal helst ikke være så svær, eller på mange sider. På forhånd tak! -
Eng. AFL!!
ForumindlægHej derude! Er der nogen, som vil kigge på min engelsk afl. (written assignment) ? -
et spørgsmål
ForumindlægHvad var gullasch tiden? -
Hjælp til at finde kapitalværdien af et lån ved hjælp af excel
ForumindlægHej, jeg skal finde kapitalværdien af et annuitetslån, et stående lån og et serielån, hvor jeg i alle tre tilfælde kender hovedstol, kurs hovedstolen bliver udbetalt til, løbetid, rente p.a. terminer og stiftelsesprovision. Jeg ved der er en nem måde at beregne det på ved hjælp af excel ude... -
Kemi/biologi hjælp
ForumindlægHej derude. Jeg står og skal skrive en opgave, og jeg har fået formuleret to spørgsmål. Er der nogle der kan hjælp med kort at fortælle hvad jeg evt kan skrive om og komme ind på mht de to spørgsmål? spørgsmål 1: "Beskriv nogle eksempler på transport af uorganiske og organiske stoffer over... -
HJÆLP til Mathcad!! :b
ForumindlægHar fuldstændig glemte hvordan fanden man får de der tegn frem i mathcad, gange, divider osv osv. Så hvis nogen liiige kan opfriske min hukommelse, og fortælle hvilke taster jeg skal holde nede, ville det være skøøønt!! :D På forhånd tak folkens ;) -
Biologi og engelsk - AT
ForumindlægJeg er i gang med at lave min AT-synopsis om donor/reservebørn. Jeg analyserer filmen "My Sister's Keeper". Jeg kommer ind på de forskellige måder på at få et barn på. Jeg vil også komme ind på etik og moral (Etisk Råd) og på lovgivningen på dette område. Jeg er i tviv...
