Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 11821 til 11840 af 23684
-
Dansk afgangsprøve - Røvgevir
ForumindlægHej alle sammen Er der tilfældigvis en af jer, som har en analyse, et resume eller andet som vedrører novellen "Røvgevir"? På forhånd tak! :-) -
HASTER!
ForumindlægEr der nogen der har lavet en kort analyse af sangen my name is luka? - og hvis ja, vil i så ikke lige dele nogen guldkorn? (; -
Tv-2 På kanten af småt brændbart
ForumindlægHej! Er der tilfældigvis nogen som har lavet en analyse af sangteksten "På kanten af småt brændbart" skrevet af Steffen Brandt? Mange tak, og god dag til jer derude :) -
Diskussion - hjælp!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig, jeg skal lave en diskussion hvor jeg inddrager min analyse, men hvordan laver man en diskussion? -
Nogle som kender dette maleri?
ForumindlægHej! Jeg er ved at analysere en reklame, og opdagede et maleri i reklamen, som jeg fandt ukendt. Håber i kan hjælpe med at indificerer det :) -
Dansk afgangsprøve - Røvgevir af Sanne Munk Jensen
ForumindlægHej alle sammen Er der tilfældigvis en af jer, som har en analyse, et resume eller andet som vedrører novellen "Røvgevir"? På forhånd tak! :-) -
Essay hjælp!
ForumindlægHey folk! Jeg skal lave en analyse af et essay, er der nogle af jer som har/kender en god analysemodel? Tak på forhånd! :) -
HASTER G HISTORIE OPGAVE
Forumindlæghej forstår ikke rigtgit havd med lærer mener med '' der ønskes en redegøresle for slaveriets omfang i romerriget. I forlængelelse af en analyse af slavernes vilkår (...) -
Fødselsdagen af Finn søegorg
ForumindlægEr der nogen der lige ligger inde med et analyse til teksten "Fødselsdagen" der er skrevet af Finn Søeborg...? Kunne virkelig godt bruge lidt inspiration ...Tak på forhånd -
Hjælp !
ForumindlægHej, Er der nogen der har en analyse og fortolkning af Dan Turells "I ismejeriet"? Eller bare ved hvad det i grove træk drejer sig om? -
Dolken
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at ud dele lidt forskellige syns vinkller på denne novelle.. Jeg er ved at analysere den til en eksamens opgave.. -
Clancy of the Overflow
ForumindlægNogle der har læst Clancy of the Overflow af A.B Paterson der kan hjælpe med lidt analyse? -
novelle- murene (martin andersen nexø)
Forumindlæghej... har nogen herinde læst denne historie og kunne give/lægge nogle gode guldkorn til hisrorien.... lille analyse -
Udsagn
ForumindlægKan man analyse en tale af bush når man arbejder med historie samfundsfagligt i AT? Håber virkelig på et svar. Er rundforvirret! -
skrigeren
ForumindlægDer er ikke nogen der tilfældigvis skulle sidde inde med en analyse og fortolkning af "skrigeren" af villy sørensen? -
Postmoderne tekster søges.
ForumindlægI dansk skal jeg lave et projekt omkring postmodernismen, og jeg skal i den sammenhæng analysere to tekster. Har I nogen gode forslag? -
hjælp til en stil om digtet "Man binder os på mund og hånd"?
ForumindlægEr der nogen der har læst eller analyseret digtet "Man binder os på mund og hånd" af Poul Henningsen....? ska nemlig skrive en stil om det -
Budskab i klokken af H.C. Andersen
ForumindlægJeg skal havde skrevet i en analyse hvad budskabbet i Klokken af H.C. Andersen er, nogen der kan hjælpe mig? :) -
billed stil
ForumindlægDet ville være lækkert hvis der var nogle der ville inlægge deres billed stile, ikke analyser, men stile. Det er nærmest det eneste der mangler herinde -
Den Ghanesiske Dørsælger
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med hvilket som helst analyse-arbejde af "Den Ghanesiske Dørsælger"?? Ville være en kæmpe hjælp :-)
