Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 11821 til 11840 af 23684
  • Dansk afgangsprøve - Røvgevir

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Er der tilfældigvis en af jer, som har en analyse, et resume eller andet som vedrører novellen "Røvgevir"? På forhånd tak! :-)
  • HASTER!

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en kort analyse af sangen my name is luka? - og hvis ja, vil i så ikke lige dele nogen guldkorn? (;
  • Tv-2 På kanten af småt brændbart

    Forumindlæg
    Hej! Er der tilfældigvis nogen som har lavet en analyse af sangteksten "På kanten af småt brændbart" skrevet af Steffen Brandt? Mange tak, og god dag til jer derude :)
  • Diskussion - hjælp!

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg skal lave en diskussion hvor jeg inddrager min analyse, men hvordan laver man en diskussion?
  • Nogle som kender dette maleri?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er ved at analysere en reklame, og opdagede et maleri i reklamen, som jeg fandt ukendt. Håber i kan hjælpe med at indificerer det :)
  • Dansk afgangsprøve - Røvgevir af Sanne Munk Jensen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Er der tilfældigvis en af jer, som har en analyse, et resume eller andet som vedrører novellen "Røvgevir"? På forhånd tak! :-)
  • Essay hjælp!

    Forumindlæg
    Hey folk! Jeg skal lave en analyse af et essay, er der nogle af jer som har/kender en god analysemodel? Tak på forhånd! :)
  • HASTER G HISTORIE OPGAVE

    Forumindlæg
    hej forstår ikke rigtgit havd med lærer mener med '' der ønskes en redegøresle for slaveriets omfang i romerriget. I forlængelelse af en analyse af slavernes vilkår (...)
  • Fødselsdagen af Finn søegorg

    Forumindlæg
    Er der nogen der lige ligger inde med et analyse til teksten "Fødselsdagen" der er skrevet af Finn Søeborg...? Kunne virkelig godt bruge lidt inspiration ...Tak på forhånd
  • Hjælp !

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har en analyse og fortolkning af Dan Turells "I ismejeriet"? Eller bare ved hvad det i grove træk drejer sig om?
  • Dolken

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig at ud dele lidt forskellige syns vinkller på denne novelle.. Jeg er ved at analysere den til en eksamens opgave..
  • Clancy of the Overflow

    Forumindlæg
    Nogle der har læst Clancy of the Overflow af A.B Paterson der kan hjælpe med lidt analyse?
  • novelle- murene (martin andersen nexø)

    Forumindlæg
    hej... har nogen herinde læst denne historie og kunne give/lægge nogle gode guldkorn til hisrorien.... lille analyse
  • Udsagn

    Forumindlæg
    Kan man analyse en tale af bush når man arbejder med historie samfundsfagligt i AT? Håber virkelig på et svar. Er rundforvirret!
  • skrigeren

    Forumindlæg
    Der er ikke nogen der tilfældigvis skulle sidde inde med en analyse og fortolkning af "skrigeren" af villy sørensen?
  • Postmoderne tekster søges.

    Forumindlæg
    I dansk skal jeg lave et projekt omkring postmodernismen, og jeg skal i den sammenhæng analysere to tekster. Har I nogen gode forslag?
  • hjælp til en stil om digtet "Man binder os på mund og hånd"?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har læst eller analyseret digtet "Man binder os på mund og hånd" af Poul Henningsen....? ska nemlig skrive en stil om det
  • Budskab i klokken af H.C. Andersen

    Forumindlæg
    Jeg skal havde skrevet i en analyse hvad budskabbet i Klokken af H.C. Andersen er, nogen der kan hjælpe mig? :)
  • billed stil

    Forumindlæg
    Det ville være lækkert hvis der var nogle der ville inlægge deres billed stile, ikke analyser, men stile. Det er nærmest det eneste der mangler herinde
  • Den Ghanesiske Dørsælger

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med hvilket som helst analyse-arbejde af "Den Ghanesiske Dørsælger"?? Ville være en kæmpe hjælp :-)