Søgning på: engelsk brev. Resultater: 11961 til 11980 af 25907
-
DREAMSPEAKER
ForumindlægHej..Nogen der har skrevet om bogen "DREAMSPEAKER"??? -
Ny gymnasiereform ?
ForumindlægHej !Er her nogen der ved hvad den nye gymnasiereform kommer til at indeholde ?Jeg har nemlig ikke fået noget af vide på mine introer, og er en smule interesseret i det...Er det rigtigt at det bliver meget sværer at gå på gymnasiet ?Hilsen Kristina -
Blodets kredslød
ForumindlægHej alle sammen! Håber der er nogen, der vil hjælpe mig!! Jeg søger en let forståelig, men samtig også lidt detaljeret beskrivelse af blodets kredsløb. Desuden leder jeg også efter en god illustration af samme. Venlig hilsen Line -
SSO - Raymond Carver's novellesamling "Short Cuts"
ForumindlægHey allesammen!Jeg har tænkt at skrive 3-års-opg. omkring nogle af novellerne i Raymond Carvers novellesamling "Short cuts" ( ved endnu ikke helt hvilke...) og vil i den forbindelse høre om der er nogen der har erfaring med større opgaver om måske noget fra netop denne novellesamling, e... -
hjemmeside..
ForumindlægJeg jeg vil gerne lave en hjemmeside. Som fx hedder www.sketchs.com eller et eller andet..Men hvor skal jeg så søge henne? For jeg vil gerne have, at der står com til sidst. Så hvis du kunne hjælpe mig, så ville det være skønt. Ray !) -
4 højniveausfag?
ForumindlægKan det lade sig gøre at have 4 højniveausfag i 3.g når man er på den gamle reform. Det skulle efter sigende være muligt med 4 A-niveausfag efter den nye reform, men den gamle reform gør vel ikke kunsten efter? Venligst Cille -
Rosa Parks? - haster
ForumindlægHej mennesker, Skal til at skrive om nord og sydstater, ville så lige høre om Rosa Parks boede i syd eller nord? (montgomery busboykotten) Ps. Nogen der ellers har forslag til hvor jeg kan finde noget om nord og sydstaterne. Haster en smule -
HJÆLP! TIL FRANSK DET HASTER PLEASE!!
ForumindlægJeg har en lille franskstil om min tid på min skole. Det er små 200 ord. Meget let fransk der bare lige skal kigges igennem inden jeg vil aflevere. Det haster virkeligt fordi den skal afleveres i aften. PLEASE JEG VIL SÅ GERNE HAVE JERES HJÆLP!!!! -
Statistik
ForumindlægEr der nogen, der ved hvor man kan finde noget statistisk over mellemøstens økonomiske situation omkring 90erne og op? Håber at I kan hjælpe :) -
Ændring af abstract-titel.
ForumindlægHej. Hvordan ændrer jeg titlen på \begin{abstract} \end{abstract} i article-klassen (den hedder "Resumé" som standard)? Jeg har prøvet med følgende: enewcommand{\abstractname}{Abstract} og \addto{\captionsenglish}{enewcommand{\abstractname}{Abstract}} men ingen a... -
Dansk skriftlig
ForumindlægHejJeg har lige læst alle mine stile igennem, og har desuden lagt mærke til at min lærer har flere gange skrevet, at jeg har problemer omkring faste udtyrk samt ordenes køn og vendinger... Hvad kan man gøre, for at være gode til disse ting? Stinker virkelig til det.. Kan man eventuelt finde en or... -
AT9 - citater og referencer?
ForumindlægHej, jeg sidder og er i gang med min AT9-synopsis, og jeg tænkte pludselig på om man skal inddrage citater og referencer, når man svarer på sine problemstillinger? eller om det indgår som en del af analysen og derfor skal gemmes til fremlæggelsen? :) MVh. Nefer -
Nettet
ForumindlægHeej .. Jeg har hørt om en hjemmeside, hvor man kan læse en masse. F.eks. i dansk , kan man læse : Billed analyse, om noveller, eventyr, digte .. Nu vil jeg gerne ind på siden. Men men, kan selvfølgelig ik huske hvad den hedder.Er der nogle der kender den, eller måske bare en hvor man kan læse li... -
Eksamensfag
ForumindlægHvilke fag skal man op til eksamen i ? -
Ph-meter, voltmeter pg amperemeter
ForumindlægHejsaJeg kunne godt tænke mig at vide hvordan voltmeter, amperemeter og et ph-meter fungerer..Dvs hvad de består af og det rent tekniske?Vi ved at voltmeter og amperemetere består af milliamperemetere hvor de er hhv. er serieforbundet og parallelforbundet til milliAmp meteret.....længere rækker m... -
Infinitivmarkør
ForumindlægHejsa :-) Hvad vil infinitivmarkør sige? Jo lettere og mere enkelt det bliver forklare, jo bedre :-) På forhånd, tak :-) -
Kina
ForumindlægHej. Jeg ved at man i gamle dage i Kina, havde små fødder. Men jeg kan ikke finde nogle billeder eller noget om det på nettet. Så er der nogle som kan hjælpe? (: -
Handelsbalance
ForumindlægHvad er handelsbalance ?? Er der nogle som har nogle gode links hvor jeg kan læse om det??!!! -
Hvorfor oversætter man råd til 'piece of advise'?
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål. Vi har fået for som lektie at kigge på hvorfor at ordene råd, møbler, oplysninger og nyheder, oversættes til 'piece of X'? Har umiddelbart ikke nogen idé? F.eks. så oversætter jeg sætningen: Nyhederne var meget dårlige The pieces of news was very bad ... -
@ på tysk ?
ForumindlægNogen der ved hvad @ hedder på tysk ?
