Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 11961 til 11980 af 34041
  • Finansiering - BETALING TILBYDES - Søger hjælp til finansiering på universitetsniveau

    Forumindlæg
    Har brug for en som har styr på opgaveløsning i forbindelse med finansiering på universitetsniveau. Gerne en som har en bred forståelse og styr på pensum for finansiering på HA-uddannelsen på CBS. Omfanget vil være ca. 2-4 timers hjælp og betaling tilbydes selvfølgelig som tak for hjælpen. Hv...
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Med udregning
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har forsøgt at plotte det ind, men jeg ved ikke hvad en sumkurve er. Og jeg ved ikke hvilke kvartil der er tale om fravær eller skole eleverne.
  • Prøver/fforberedelse

    Forumindlæg
    Nogle der kender har kendskab til hjemmesider, hvor du kan øve, forberede, dig op til eksamen, samt optagelse? Altså teste hvorfor et niveau man ligger på.
  • Gærings reaktioner og Differentialligninger

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg fik min SRP problemformulering for to dage siden. Mine opgave handler, som læses på overskriften om Gærings reaktioner og Differentialligninger. Da jeg i sidste øjeblik valgte det her emne, har jeg først nu fudnet ud af, at jeg ikke rigtig har styr på det :( (ved godt, det er m...
  • Hvem burde denne person stemme på?

    Forumindlæg
    Hvis man er midterorienteret på både værdi- og fordelingspolitikken, hvem bør man så stemme på i Danmark? Mit eget bud er Socialdemokraterne, men er det korrekt?
  • HJÆLPE EKSAM

    Forumindlæg
    ER Nogen der har været op i fs10 klassse
  • Brug for problemregninger

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal snart til terminsprøver, og jeg tænkte på om i måske kendte nogen sider hvor man kan finde problemregninger. Har "klaret" Frividens, men det kunne være i også kendte nogen. Tak på forhånd.
  • Potensregneregel

    Forumindlæg
    Nogen der kan give mig potensregnereglen for en brøk?
  • TI-Interactive graph

    Forumindlæg
    Hey! Har problemer med TI-Interactive og med at formatere grid og hvor mange linier den skal afsætte på x og y aksen. Billede: http://picasaweb.google.com/PeterHJ/UnavngivetAlbum/photo#5118633132369080978 Den lange sorte streg ved akserne vil jeg gerne have ændret så den bare viser grid og lin...
  • Sproglig linie?

    Forumindlæg
    Hej Studi! Jeg har tænkt over at skifte til sproglíg linie pga. mat C. Jeg har brug for nogen der kunne hjælpe mig, med at finde uddannelser med de fag, som sprolig linie har! Det ville være kanon dejlig, hvis I ville hjælpe ;D På forhånd tak!
  • SRP - NWL's program

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogle her der har skrevet om eller afprøvet et program der hedder NWL ? forkortelsen står for personen der har opfundet programmet, nemlig Niels Wessel Larsen. Det er et program til at tegne bjerrumdiagrammer og logaritmiske diagrammer. Men jeg skal omtale ideen bag programmet, ...
  • Langt matematikkompedie fra uvm

    Forumindlæg
    Hejsa et stykke tid siden var der en, som linkede til et langt kompendie fra uvm. Det var om mat A og indeholdte en masse opgaver og andet, mener jeg. Jeg kan ikke finde det nu, kan I smide et link? Tak.
  • TI-89 på CBS???

    Forumindlæg
    Jeg er lige blevet færdig med at turbo kursus i mat b, og ville egentlig sælge min Texas TI-89 lommeregner nu, men er kommet i tvivl om man får brug for sådan én på de erhverv-økonomiske bachelor udd på eks. CBS? Håber nogen kan svare.
  • Ligninger

    Forumindlæg
    Jeg har ledt og ledt men jeg kan ikke finde et eksempel Gøre rede for, hvordan man kan løse to ligninger med to ubekendte, gerne via et eksempel?
  • Metamatisk model

    Forumindlæg
    Jeg skal i en opg. redegøre for en matematisk model, som ikke må være multiplikatormodellen mit spørgsmål er, hvilke andre matematiskmodeller muligheder er der, spm jeg kan vælge at redegøre for?
  • Udfyldning af tabellen

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde ud af regne de tomme felter :/ billde af opg på linket også https://imgur.com/TSTN9Mm
  • Kan man studere i udlandet?

    Forumindlæg
    Hey SP Er der evt. nogen, der har, eller er i gang med, at tage en kandidat i matematik-økonomi, og i så fald, er det så muligt at studere et eller to semestre i udlandet, f.eks. USA? :)
  • Mundtlige årsprøver

    Forumindlæg
    Jeg går i 1.g. Jeg skal ikke op til nogle eksamener i år. Jeg skal op til skriftlig engelsk og matematik som årsprøver. Er der nogle, som ved, hvor mange mundtlige årsprøver, jeg så kan regne med?
  • Hjælp.. det haster

    Forumindlæg
    Jeg er virkelig idiot til matematik.... jeg skal til mundtlig mat eksame imorgen jeg vil gerne høre om der er noget jeg kan gøre så jeg bare er sikker på at bestå....