Studér i udlandet

Kan man studere i udlandet?

29. juli 2017 af Mathias7878

Hey SP

Er der evt. nogen, der har, eller er i gang med, at tage en kandidat i matematik-økonomi, og i så fald, er det så muligt at studere et eller to semestre i udlandet, f.eks. USA? :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. juli 2017 af M@ds (Slettet)

Prøv at undersøg dit universitets hjemmeside. Der står hvad de har af udvekslingsaftaler.


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. marts 2018 af NokJ (Slettet)

Jeg håber, at du fandt ud af en mulighed for at komme til udlandet igennem din uddannelse. Generelt er det - på langt de fleste uni-uddannelser - muligt at komme til udlandet for et semester eller to. Og hvis det er tilfældet, kan du se de forskellige aftaler på dit universitets side for den exakte uddannelse. 


Svar #3
15. marts 2018 af Mathias7878

Jeg studerer ikke på universitet endnu, men jeg var bare nysgerrig for, om det kunne lade sig gøre på matematik-økonomi-uddannelsen, som jeg har tænkt mig at læse :) Men tak for hjælpen.

- - -

 

 


Svar #5
16. marts 2018 af Mathias7878

Så må jeg jo håbe, at jeg får mulighed for at studere i udlandet, når jeg engang skal studere på uni :=) Kunne være fedt at komme til USA :)

- - -

 

 


Skriv et svar til: Kan man studere i udlandet?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.