Studér i udlandet

Vil gerne studere i USA

04. marts 2019 af GnirMene

Jeg skriver egentlig bare for at høre, omkring mulighederne for at studere i USA. Jeg er igang med at tage en HF-uddannelse, og er nok færdig med den inden for den nærmeste fremtid. Efter det har jeg et brændende ønske, om at komme til USA og studere. Jeg er ikke sikker på hvad jeg vil studere i USA, men er bare sikker på at jeg gerne vil til USA. Derfor spørger jeg nu jer. Skal jeg punge omkring 600.000 danske kroner ud, for at komme på et univsersitet i USA. Og er det overhovedet universitet jeg skal på. Målet med at flytte til USA for at studere er egentlig at kunne komme til at bo, og at arbejde derovre når jeg er færdig. 

På forhand tak!


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. marts 2019 af thelittlehelper (Slettet)


Brugbart svar (0)

Svar #2
01. juli 2019 af JepMo

Der er jo masser af andere muligheder for både at læse og arbejde i USA, end at tage på universitetet. Det kræver selvfølgelig lidt, at du ved hvad du vil - altså udover at bo i USA..

At gå på uni i USA er jo unægteligt en halvdyr fornøjelse, og noget som mange amerikanske familier sparer sammen til at give deres børn. 


Skriv et svar til: Vil gerne studere i USA

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.