Studér i udlandet

Hjælp til online sommerkurser...

23. marts 2023 af KykyDeBondy

Kære alle sammen,

Jeg skal til at færdiggøre STX her til sommer, hvor planen er, at jeg tager HA (Almen) efterfølgende. I sommerferien vil jeg gerne starte med at styrke mit CV så meget som muligt. Jeg har sikret mig et relevant studiejob efter sommerferien, men jeg vil også meget gerne tage nogle online kurser med certificering inden for emner som finansiering, strategier, kommunikation, regnskab, digitalisering med særligt henblik på økonomi og markedsføring, gerne fra dygtige udenlandske universiteter.

Bemærk venligst, at kurserne helst skal være emner eller fag, der ikke er en del af HA (Almen) pensummet (https://www.cbs.dk/uddannelse/bachelor/ha-almen-erhvervsoekonomi). Derudover må kurset ikke koste mere end 1000€. Hvis kurset koster mere, men I stadig stærkt anbefaler det, er I mere end velkomne til at skrive alligevel.

Jeg har lavet noget research og har kigget på nogle få sommerkurser (bl.a. LSE, Cambridge, Oxford), men jeg vil meget gerne høre fra jer. Hvis I har nogle gode inputs, vil jeg inderligt takke for dem.

Som sagt er jeg stadig i 3.g og har en god økonomiforståelse, da jeg har gjort mig den tjeneste at lave selvstudie med særligt henblik på økonomi, finansiering og markedsføring.

Tusind tak på forhånd????

Med venlig hilsen,

Simon??


Skriv et svar til: Hjælp til online sommerkurser...

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.