Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 11981 til 12000 af 44201
-
Obervationssæt
ForumindlægHej ved overhovedt ikke hvordan jeg skal komme videre med denne opg. er helt blank. Håber i kan hjælpe mig, tak på forhånd. Skriv et observationssæt, hvor middeltallet er 5, og typetallet 6. Håber i kan hjælpe mig til at få lavet et observationssæt. -
Varmetab
ForumindlægVarmetab, hvad er det? Evt. nogle links? -
Hvad er .....
ForumindlægJeg ved hvad kubus er.Jeg fik det i en matematik opgave, og jeg ved ikke hvad det er.Der stod bare forklare kubus, men jeg kan ikke forklare det når jeg har aldrig hørt om det. -
Mekanik
ForumindlægHej..Jeg har været fraværende i fysik da jeg var syg så jeg ved ikke, hvordan man regner følgende opgave:Et højt cylinderglas er fyldt med glycerol. Når en kugle bevæger sig ned gennem væsken, påvirkes den af en gnidningsmodstand, som vokser emd kuglens fart. Hvis man slipper en kugle i væskens o... -
Udregning af koncentration
ForumindlægHvordan finder man koncentrationen af et stof når man kender et antal enheder pr. ml og desiteten af opløsningen? -
dynamiske systemer?
Forumindlæger der nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig med at forklare som følger:Man siger, at membraner er dynamiske systemer. Hvad mener man dette udtryk?På forhånd tak. -
TeXnicCenter fejl??
ForumindlægLigepludselig kommer TeXnicCenter med denne meddelse hver gang jeg compiler: The fileD:\\bla bla\\osv.. \apport.outhas been modified outside TexnocCenter.Should TeXnicCenter reload the document? [Yes] [No]Uanset hvad jeg vælger, kommer den igen.Har også prøvet at genstarte programmet, hjælpe... -
Videregående uddannelse
ForumindlægJeg er i tvivl om alder på nogen måde spiller ind på hvorvidt man bliver optaget på f.eks. KU eller RUC? Mit problem er nemlig, at jeg vil søge ind efter gym (der er jeg 18), hvilket jo i realiteten er ret tidligt. Nogen, der ved, om jeg kunne få afslag på trods af et godt gennemsnit og derfor ud... -
Vektor 3D
ForumindlægJeg sidder med en opg. der lyder sådan Punkterne E F G H ligger i planen a Bestem en ligning for denne plan -
Differiantialregning
Forumindlægopgave 1005) Bestem en ligning for tangenten til grafen f(x) i punktet P (brug et cas-værktøj) sqrt=kvadratrod A)f(x)=( sqrt(x))/(3 - sqrt(x)) P(4;2) Jeg forstår den simpelthen ikke, har prøvet alt muligt. vil godt se hvordan den skal laves så jeg kan finde ud af de næste opgaver selv. -
Dansk A
ForumindlægHejsa alle sammen. håber nogen kan hjælpe mig, hurtigst muligt. Hvad er en dannelseshistorie?? Hvad er kende tegnene? -
Hvordan deler man en stor videoklip i 2 dele?
ForumindlægSom overskriftet siger, så har jeg en for stor video, som ikke kan sendes. Hvordan deler man videoen op i dele i IMOVIE (mac)??? -
Det samme?
ForumindlægHej. Nogen som kan fortælle mig, om lineær sammenhæng = lineær model ... ?? Og nogen som har et rigtig godt eks. på en lineær model???? - det ville være fantastisk! Smil M. -
Forskel på eksistentialisme og modernisme?
ForumindlægHej.. I mine noter har jeg både skrevet Villy Sørensens "blot en drengestreg" ind under modernismen og eksistentialismen.. Hvor hører den til og hvad er forskellen mellem modernismen og eksistetialismen? På forhånd tak :) -
annuitetsopsparing
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med disse spørgesmåle? gøre rede for hvornår man bruger en annuitetsopsparing med formlen (1+r)n -1 An = b --------------- r Giv herunder en beskrivelse af de størrelser der indgår i formlen. Vis eksempler... -
fodnoter?
Forumindlæg..Hvor mange fodnoter har i gennem jeres SSO? Kan ikke finde ud af om jeg gør det rigtigt. For jeg har læst mig frem til al min viden på emnet, så kan egentlig finde fodnoter til alt, hvor jeg har læst det! Så vil lige høre hvad der er "normalt"? -
Premillenarisme?
ForumindlægJeg forstår desværre ikke ordet premillenarisme, håber nogle kan hjælpe, det optræder i denne sætning :) "Hans idealer var vendt mod den sekulære humanisme og var samtidig knyttet tæt til den dispensationelle premillenarisme" Mvh. Tobias -
International politik
ForumindlægJeg har om international politik og har redegjort for konflikten i mellemøsten. Nu skal jeg så koble de realistike- og idealistiketeorier sammen med konflikten. Mit spørgsmål er om I synes, at det, at Libanon vil have at deres problemer skal forhandles internt i Libanon, er realistisk eller id... -
bayes sætning
ForumindlægJeg forstår ikke Bayes sætning. Er der ikke nogen som kan forklare den på en forståelig måde? -
Reducér udtrykket
ForumindlægHvordan reducerer jeg følgende udtryk: 25a^2-10ab+b^2/15a-3b ?
