Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 12001 til 12020 af 34041
-
Andersen 11?
ForumindlægHvad er der blevet af Andersen 11? Den altid hjælpsomme Andersen 11 har jeg ikke set noget til i meget lang tid. Håber ikke der er noget galt. -
FSA 2006
ForumindlægEr der nogen der har svar/facitlisten til denne prøve. Skal op tirsdag -
årsprøver
Forumindlægkære vennerjeg er en pige der går i 1.gvi skal til årsprøver snart om 2 uger i mat og dansk...vil lige spørger dem der har haft det..om hva kan man riskerer at kom op i...altså i hvilke emne...hvad kan man sådan cirka...?er det sværte...?er virkelig eksamskræk....:( er virkelig nervøse..._:(have ... -
kronologisk oversigt
ForumindlægHej med jer ;)Er der en der ligger inde med en kronologisk oversigt over perioderne i dansk litteratur?Altså¨årstal mm.??Jeg ville blive lykkelig hvis en af Jer, kan fremskaffe sådan én :)PÅ forhånd tak.MAjse -
EKSAMEN
ForumindlægHvordan foregaar en religion eksam har ingen anelse og skal op her paa fredag... vi har buddismen, islam og kristendom og etik -
Elektromagnetisme
Forumindlæghar opstillet et forsøg hvor jeg påviser at der et magnetisk udsving i en strømførende ledning.. Men jeg ved intet om elektromagnetisme.. Giv mig nogle nøgle ord? Hvad bruges det til? osv. -
Studier i udlandet, en vejledning!
ForumindlægHvis du går med en drøm eller ide om at læse i udlandet kan jeg måske hjælpe. Jeg har selv læst og boet mere end et år i Fillipinerne. Her var undervsingsafgifter og leveomkostninger meget billigere end i dk eller andre vestlige lande. Samtidigt er der mange muligheder på campus som der ikke er i... -
Haster /:
ForumindlægHej 'skal op i fysik C i morgen og har trukket om solen & månen. Har tænkt mig at fortælle om tyngdekraft, årstider, månens faser ovs. men er der ikke nogen der kan komme med forslag til hvad jeg kan komme ind på angående jorden som har noget med fysik at gøre? _for årstiderne er måske ik... -
Dimission: Hestevognskørsel
ForumindlægEftersom en del af jer forhåbentlig er studenter, har I vel også været i den situation at skulle finde nogen, som kan arrangere noget hestevognskørsel. Vores klasse, 3.V på HTX i Hjørring har endnu ikke fundet noget sted, hvor de arrangerer hestevognskørsel, og derfor spørger jeg jer, om I kende... -
HJÆLP!!
Forumindlæghej der ude, er der nogle der evt har fået noget afvide omkring hvor de er optaget henne altså Gymnasiet eller HF jeg har selv søgt, men er lidt nervøs, jeg følger bare at jeg nu har ventet i så lang tid, for at kunne modtage det brev fra det gymnasie jeg skal starte på, ved i evt hvornår man f... -
smeltepunkt og specifik varmekapacitet
ForumindlægHej Jeg skal lave et forsøg hvor stearin varmes op, og derefter hældes over i et bæger med vand, for at undersøge den specifikke varmekapacitet. Jeg har prøvet at lede i databøger og på google, men kan kun finde smeltepunkt for stearinsyre og ikke ren stearin. Er der nogle der ved hvad stearins s... -
Mario y Eloíno
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med teksten "Mario y Eloíno"? - den hører ind under emnet inmigración. Jeg sidder til 24-timers eksamen og har meget brug for hjælp til en del ord men også bare generelt sammenhængen. Håber på hjælp! :-) Ordene/sætningerne er: - No l... -
Soørgeskema om sundhed
ForumindlægVi mangler svar til en undersøgelse om sundhed. Undersøgelsen skal bruges til en eksamensopgave på 3. år Spørgsmålene findes her: http://www.freesurveysonline.com/fso/AskSurvey.fso?Survey=10978&CheckID=9526 og det tager max 10 min. på forhånd mange tak -
økologi
ForumindlægJeg har nogen spørgsmål som jeg håber at i kan hjælpe mig med. 1) Hvad kendetegner planter som kan gro på tørre områder? - Jeg har selv et bud, at de kan udføre naturlig kvælstoffiksering. Er der flere ting? Synes det er svært at finde noget på nettet nemlig. 2) Hvordan kan det være at planter me... -
Udlandet
ForumindlægHej, jeg vil gerne vide lidt mere om uddannelsen i udlandet.. har overvejet at læse i london. ikke i de store uni's men bare et lille et. Vil spørge om chancen dér og hvor lang tid ansøgningen tager her i dk.. og om processen. Har kigget på nettet og på udiverden.dk men fik ikke rigtig ud a... -
prognoseberegning med sæsonudsving
ForumindlægHej.. Jeg er ved at skrive studieretningsprojekt, også skal beregne en salgsprogonse med sæsonudsving. Men jeg er kørt helt fast og ved ikke hvad jeg skal gøre?? Nogen som har en formel med evt. forklaring til? Håber vireklig der er nogen som kan hjælpe.. På forhånd 1000-tak:) -
STX Mat A eksamenssæt aug og dec.?
ForumindlægHvorfor er der et eksamenssæt for både dec. og aug.? -
Stivelse og cellulose
ForumindlægHar lige et par spørgsmål, som jeg håber en eller flere kan hjælpe mig med. 1. Hvad er forskellen på stivelse og cellulose? 2. Hvorfor er det lettere at nedbryde stivelse end cellulose? På forhånd tak -
Forskellen mellem Eksokrine -og Endokrine kirtler?
ForumindlægHej, søger en forklaring på forskellen mellem Eksokrine -og Endokrine kirtler, gerne en mere simpel en, den skal bruges i sammenhæng med et spørgsmål der lyder på: Hvad er en kirtel? Tak på forhånd! -
genspejsning
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe ? c) Vurder fordele og ulemper ved genspejsning, herunder inddrages eksempler på genspejsning.
