Søgning på: engelsk brev. Resultater: 12021 til 12040 af 25907
-
Præposition
ForumindlægHedder det vi ses på skolen eller vi ses i skolen? -
Flere franskmænd end englænder?
ForumindlægHvorfor bor der flere franskmænd(6 million) end britere(4,7 millioner) i Canada i dag? -
Ukendte ord..
ForumindlægHej, har du nogle ord som der ikke er så mange der ved hvad betyder eller i det hele taget nogle seje ord såsom: Onomatipoietikon=lydord... Som kan bruges til den danske mundtlige eksame.. -
Bestemt og ubestemt artikel - tysk
ForumindlægNogle der kan forklarer hvad bestemt og ubestemt artikel på tysk er?? :-) Hilsen Laura -
Hvad er en case?
ForumindlægHej.. Jeg sidder og kan ikke helt finde ud af redegøre for begrebet case!? Hvis man eksempelvis bliver sat til opgave at lave 2 cases til emnet: Viral markedsføring kontra traditionel markedsføring.. Hvad består en case så af ? -
Hvad betyder det når man siger at H er postively polarized?
Forumindlæg..og at O er negativly polarized. Er det bare at H har mistet sin elektron og O har optaget en elektron? -
Det tredje rige
ForumindlægThe third Realm? -
novellen "Beyond the pale"
Forumindlæghej.. jeg skal skrive en stil hvor jeg analyserer udtalelsen: “A man should, whatever happens, keep to his own caste, race, and breed. Let the White go to the White and the Black go to the Black. Then whatever trouble falls is in the ordinary course of things – neither sudden, alien nor unexpecte... -
Kaos-Matematik
ForumindlægHar hørt en lille smule om Kaos-Matematik, og ved sådan set ikke så meget andet om det, andet end at det er noget af det sværeste matematik der findes, og som kan studeres på universitetet. Spurgte en gang min matematik-lærer, for sjovt, om vi ikke skulle i gang med noget kaos-matematik, og det ... -
Beregn vinkel
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvor jeg udregner vinkel B i vedlagte billede? -
Comiendo
ForumindlægHejsa. Hvorfor hedder det i dette tilfælde comiendo og ikke comen? Tres chicas espanolas estan comiendo en un restaurante con una amiga danesa. Mvh TDD -
Fay Weldon??
ForumindlægJeg har læst lidt om Fay Weldon og en af hendes romaner : "The life and loves of a she devil" - både på dansk og eng.. Andre der har læst dem?? Noge der har en idé om hende og politik - udover at hun er feminist?? Ville være super at snakke med nogen om det!! Vi snakkes!! -
ordstilling
ForumindlægHej. Har fået til opgave at forklare hvorfor ordstillingen er som den er og hvorfor ordet med "" skal bruges. Jeg kan bare ikke se grundende til dette, det eneste jeg kan se er det med at det er ligefrem ordstilling. Nogle der kan hitte ud af dette her, og give en forklaring på hvordan... -
Hjææælp oversættelse 1 sætning
Forumindlægnogen der vil oversætte det her `? Skolen navn er _____ -
SRP - Kemi
ForumindlægHej Jeg sidder og bøvler med at kemispørgsmål til min SRP-opgave, som lyder: "Beskriv kemiske egenskaber for citral" Citral er et stof ,som findes i parfumer, som et duftstof. Citral kan være allergifremkaldende. Jeg kan simpelthen ikke finde noget om det stof? Jeg håber, at der er nog... -
Hardware og software
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har fået en opgave om at forklare hvad hardware og software er, og vil spørge nogen vil forklare mig hvad det er?? Jeg har prøvet at finde ud af det, men har ikk fundet meget svar til det :) Er hardware ikke noget med skærm, tastatur osv. og er software ikke programmer?? ... -
Tilstandsligninger(alle tilstandsformer)
ForumindlægHej derude Jeg har lige fået min SRP problemformulering, og min lærer skriver "Beskriv generelt, hvad man forstår ved begrebet tilstandsligning indenfor termodynamikken" Så vidt jeg ved findes der en hulens masse tilstandsligninger for gasformer(idealgas, van der waal mm.) men så vid... -
Ang. mobil
ForumindlægJeg vil gerne Køb en telefon.. men fortiden har jeg ikke styre på hvilken er den bedste er der kommet mere end 3 megabix..? eller hvordan staves til det.. Og hvilken selvskab er God..? altså at tale gratis har hørt, at telia On de snyder.. og man skal igennem begrænsning osv.. Nogle der... -
Finanskrisen udfra en historisk vinkel
ForumindlægJeg sidder og skal til at begyndte med min SSO opgave. Har valgt at skrive indefor faget Historie med emnet Finanskrisen. Skal til at snakke med min vejleder her i næsten uge og kunne godt tænke mig at have lidt forberedt Hvilke emner indefor finanskrisen kan jeg komme ind på som er ... -
fremlæggelse
Forumindlæghej alle sammen jeg skal fremlægge i tysk om fodbold, men ved ikke hvad jeg skal skrive.. så vil spørge om nogle har en opgave om fodbold (som inspiration) eller nogle ideer til hvad jeg kan skrive om?? på forhånd tusind tak
