Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12061 til 12080 af 24089
-
Billedanalyse
ForumindlægHej, jeg skal analysere et billede. Men jeg gik i stå ved dette spørgsmål: Hvad er sammenhængen med billedet (herunder historiske begivenheder) Det skal lige siges at jeg analyserer "Danmark 2009" Billedet. -
Analysemodel til faglitteratur
ForumindlægJeg sidder og skriver dansk-historie opgave med historie som fag. Skriver om tyske kvinder under det tredje rige. Her skal jeg så analysere nogle kilder og tekster og sådan. men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal analysere, nogle der har et bud?? -
Lotte af Jan Sonnergaard
ForumindlægJeg skal til at skrive en analyse til novellen "Lotte" af Jan Sonnergaard (Radiator). Jeg har bare selv lidt svært ved at forstå den? En som vil hjælpe?(: -Er der ellers nogle som måske har analysen liggende på computeren? Så kunne jeg få lidt inspiration. På forhånd tak(: -
Trædemøllen og Lønningsdag
ForumindlægHey ... Skal analysere of fortolke novellen "Trædemøllen og "Lønningsdag"? Synes det er meget svært at analysere dem eftersom der er mange metaforer. Nogen der kunne hjælpe på dette punkt? Eventuel nogen der havde læst dem? -
Karen Blixen "Aben"
ForumindlægHej! Jeg skal op til eksamen i fantastiske fortællinger. I den forbindelse skal jeg analyserer novellen "Aben" af Karen Blixen. Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle hjemmesider eller andet hvor jeg kan få hjælp til denne analyse? På forhånd tak :) -
Reaktionsskema - hjælp tak
ForumindlægCa. 15 mh analyse opløses i 2-3 dr fortyndet svovlsyre, H2SO4, (2M) Hvilken reaktion ville foregå i pkt. 1 hvis analysen indeholdt både I- og IO3- Nogen der kan hjælpe? -
Velfærd -> Virksomhederne
ForumindlægHej derude Jeg skal i min studieretningsopgave analysere, hvilken indflydelse det danske velfærdssamfund har på virksomhedernes omkostninger. F.eks. har vi højt skat = højere lønningerne = dårligere konkurrenceevne Kan i komme på flere forslag, som jeg kan analysere? Venlig Hilsen -
3. års opgave - Netto
ForumindlægJeg Skriver i afsætning. man har lidt problemer med forståelse, og hvordan det skal gribes an. Beskrivelse af virksomhedes målgrupper, samt en analyse og vurdering af den optimale sammensætning af marketingmixet overfor disse. Altså jeg skal lave de 4'er og analysere og vurdere der ud fra d... -
Novelleanalyse
ForumindlægJeg manger en analyse+fortolkning af novellerne Latter(1995)af Naja Marie Aidt og Vægten(2005)af Kim Fupz Aakeson. Det er til min SSO, og jeg har virkelig brug for inspiration og hjælp til analyserne. -
Daloon A/S?
ForumindlægHejsa! Jeg er li i gang en e-case omikring Daloon og er gået lidt i stå. Har fundet nogle problemstillinger som jeg skal til at analyserer. Den ene er, at deres logistikberedskab er dårlig. Nogen der kender til, hvor man kan gå ind og analysere dette? På forhånd tak -
Hitler-tale, anyone?
ForumindlægArgh, er igang med dansk/histtorie-opgave, den er til imorgen, og jeg kunne virkelig godt bruge en tale af Hitler til at analysere! Er der nogen, der kender en eller fantastisk tale, som han holdt, hvor man bare kan analysere helt i bund? På forhånd tak :) -
"Gud vil det" (korstogene). Historie eksamen STX
ForumindlægHej studieportalen! Jeg har trukket "Gud vil det" som er et forløb om korstogene. Er der en venlig sjæl, der vil vurdere mine spørgsmål? Hvad var grundlaget for korstogene og hvilke konsekvenser havde det for samfundet i det? Skal man også have et redegørende og analyserende spørgsm... -
Falklandskrigen
ForumindlægHej! Jeg skal skrive SRP om Falklandskrigen og skal herindunder analysere årsagerne til krigen. Jeg er bare i tvivl om hvad jeg PRÆCIST skal analysere. Nogle der har nogle gode forslag eller selv lavet SRP om falklandskrigen som kunne hjælpe? -
Menneskerettigheder
ForumindlægHej Alle. Jeg vil lige spørge om nogen kender nogle hjemmesider eller selv har analyse eller lign til FN's verdenserklæring om menneskerettigheder.? Jeg skal nemlig bruge en analyse. Hvis i har noget eller kender et sted hvor man kan skaffe det så må i meget gerne skrive. Hilsen. -
Menneskerettigheder
ForumindlægHej Alle. Jeg vil lige spørge om nogen kender nogle hjemmesider eller selv har analyse eller lign til FN's verdenserklæring om menneskerettigheder.? Jeg skal nemlig bruge en analyse. Hvis i har noget eller kender et sted hvor man kan skaffe det så må i meget gerne skrive. Hilsen. -
Freuds teori
ForumindlægSidder og skal lave en analyse af J.P. Jacobsens "Et Skud i Taagen". Analysen skal være med henblik på Freuds teori om mennesket. Men, men, men er der nogen som kan forklare mig hvad der menes med Jeg'et Over'jeget og Det'et? -
Bush's tale Katrina
ForumindlægHej, jeg skriver i engelsk og naturgeografi i min SRP, og skal i den forbindelse analysere talen Bush holdt om Katrina. Da jeg er på bar bund ville jeg høre om der er nogen som kender et sted jeg kan finde hvor den er blevet analyseret? Mvh Sara -
Frøken Caja af Herman Bang
ForumindlægHeej (; Jeg skal skrive en analyse af Herman Bangs "Frøken Caja" i min dansk/historie opgave Er der nogen af jer, som har nogle gode noter eller evt en analyse af novellen? ;) -
hej en der kan hjælpe?
Forumindlæghej jeg skal lave en analyse og en fortolkning af svend åge madsen: Datalogen Tomas Emil Fants fortælling om skæbnen. fra 1988 man skal indrage analyse af fortæller og fortællerteknik. men ved ikke rigtig hvordan jeg skal gøre en der er sød og vil hjælpe? tak på forhånd. -
hej en der kan hjælpe?
Forumindlæghej jeg skal lave en analyse og en fortolkning af svend åge madsen: Datalogen Tomas Emil Fants fortælling om skæbnen. fra 1988 man skal indrage analyse af fortæller og fortællerteknik. men ved ikke rigtig hvordan jeg skal gøre en der er sød og vil hjælpe? tak på forhånd
