Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 12101 til 12120 af 42938
-
Hurtigt! Hjælp til fysik/kemi eksamen (9. klasse afgangsprøve)
ForumindlægJeg skal bruge tre forsøg til hvert emne vi har haft om i år. Jeg fatter ikke en skid af hverken fysik eller kemi så jeg ska bare ha lært nogle forsøg jeg kan fyre af ... Nogen der er eksperter her? Eller bare nogen der kender nogle gode hjemmesider eller lign. hvor man kan finde forsøg? -
SPANSK STX A - skrftlig eksamen, hvornår skal i op?
ForumindlægHola chicas y chicos :D hvornår skal i op i Spansk? jeg skal imorgen og er pisse nervøs :D -
Ohhhhhhhh
Forumindlæghey..... jeg skal snart op til mundtlig eksamen i historie og aner ikke hvad jeg skal stille op fordi min tidligere lærer har opgivet noget vi ikke engang har læst.... Hvad skal jeg stille op mht. eksamen? Hvordan kan man få gode karaktere til en eksamen i historie? Er det egentlig ikke sværere a... -
Ingen betydning af eksamen i C-Fag hvis optrækkes?
ForumindlægJeg går på STX og afslutter netop nu 1. G. Jeg skal op i fysik C, som jeg planlægger at trække op på B-niveau næste år. Derfor kan min årskarakter i fysik for i år ikke tælle på gennemsnittet på mit fremtidige eksamensbevis. Årskarakteren for næste år tæller udelukkende på mit afgangssnit, er de... -
HF - Dansk A - Skriftlig eksamen 2015
ForumindlægHej, Der er vel ikke en, som kender eksamenshæftet, som var brugt til skriftlig dansk A 2015? -
Jeg har fået 00 i min dansk eksamen: HJÆLP
ForumindlægJeg fået karakteren 00 i skriftlig dansk (A niveau, HHX). Jeg er naturligvis meget utildfreds og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der vil prøve at læse den igennem? På forhånd tak. -
Ved lærerne på forhånd om man skal op til eksamen i deres fag
Forumindlæg. -
Opgave 13 fra STX eksamen B-niveau 2007
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x)=ln(x)-3x, x>0 Gør rede for, at funktionen f har et maksimum, og bestem dette maksimum. -
Dansk a Skriftligt eksamen - hvem var oppe i dag?
ForumindlægHey folkens - skal op i morgen og ville gerne høre dem som har været oppe i dag A niveau dansk a skriftligt hvilke emner der var/og hvad det omhandlede. Tusind tak -
Studenterbevis - karakterer?
ForumindlægJeg spekulerer lidt på, hvordan systemet er for afgangsbeviset for STX.. Jeg har hørt mange forskellige versioner, og ville gerne høre om nogle herinde VED det? Det, jeg tænker på, er: - Når man har fået en årskarakter i et fag og kommer til mundtlig eksamen i det, kommer begge karakterer så med... -
Dansk Digt eksam pliiz help
ForumindlægBarndommens land. Tidens mælketand. Verden er ny for dit øje. Folk er to-tre meter høje så de må bøje sig ned til dig. Fluen er blå. Kilder på min tå. Og et par myrer du kender hygger sig på dine hænder. Skrubtudsen tisser en tår før den går. Solen er varm. Stikker på din arm ligesom hvep... -
opgave 2. FEDT biologi skriftlig eksamen 2007?
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogle herinde der har lavet opgave 2.FEDT fra august 2007 biologi skriftlig eksamen? Jeg vil nemlig meget gerne have lidt hjælp hvis det er! //Maria -
AT-eksamen imorgen - Samfundsfag og Biologi - metoder & teori
ForumindlægJeg skal imorgen op til AT-eksamen. Har alt klar - ligebortset fra afsnittet med metode og teori. Jeg har skrevet om 2. generations bioethanol (2G) som løsning på tidens co2-udslip. I biologi har jeg arbejdet ud fra firmaet BioGasols produkt hvor jeg gennemgår produktionsprocessen og sat dette ... -
Fysik/kemi eksamen.. Kunne virkelig godt trænge til noget hjælp :)
ForumindlægHej alle på studieportalen.dk Ja jeg er så heldig (?) at jeg skal til fysik/kemi eksamen på torsdag.. Det eneste problem, er at jeg er lidt bag ud med idéer til forsøg, jeg kan lave til de forskellige emner. Er der nogle herinde, som har en stak forsøg de evt. kan maile til mig? Det vil hjælpe m... -
Skr. dansk eksamen - analyse, hvem vil kigge?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har netop været op til skr. dansk eksamen i dag, og jeg skrev den første opgave, hvor man skulle foretage en analyse af Mads Dambos video (en video om Statens Museum for Kunst). Jeg ville i den anledning høre, om der var nogle - helst kompetente - folk der ude, som havde ... -
Aftenen inden skr. eksamen i engelsk B niveau
ForumindlægHej, i morgen skal jeg til skriftlig eksamen i engelsk på B niveau på HF. Nogle råd til, hvad man lige kan gøre her i aftenen, så man er 100% klar til i morgen? tak -
Hvad forventes af en 24 timers IØ eksamen?
ForumindlægJeg skal op i IØ A som min sidste eksamen inden jeg bliver student, men er meget i tvivl om, hvordan den forløber. Er der nogle der sidder inde med gode råd til, hvordan man evt. griber denne eksamen an, eller måske en mening om, hvor meget der skal læses op på inden selve eksamen, modtages disse... -
studenterhus, sidste eksamen - hele forløbet?
ForumindlægJeg har sidste eksamen næste uge, og vi har ikke modtaget huerne endnu. Vil bare lige høre hvordan det kommer til at foregå? Altså får jeg huen på til min sidste eksamen? Hvem skal give mig den på? Møder forældre op til sidste eksamen? Eller får man først huen på, når hele klassen har været op? ... -
Historie eksamen disposition - den sorte død
ForumindlægHej alle, har 24-timers forberedelse inden historieeksamen og har trukket 'den sorte død'. Ville høre om der var nogen som lå inde med en disposition eller nogle problemstillinger man kunne tage fat i, angående den sorte død. Ville virkelig være lækkert med lidt inspiration. -
Eksamen i kemi niv c på HF
ForumindlægJeg er ved at læse op til eksamen, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe eksamen an. Til eksamen kan vi komme op i vores rapporter eller journaler. Det er som sådan også fint nok, men er lidt i tvivl om at hvis jeg til eksamen trækker en af mine rapporter fx. saltes opløselighed i vand. ...
