Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 12101 til 12120 af 23765
-
Reaktionsmekanisme
ForumindlægJeg laver en rapport om fremstilling af 2-chlor-2-methylpropan, og jeg skal nu redegøre for den aktuelle reaktionsmekanisme. Kan virkelig ikke finde ud af det, da vi ikke har haft om dette emne endnu, så ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig ? -
Anvendelse af kendte syrer
ForumindlægHaai! Vi, min veninde og jeg, er stadig igang med vores rapport, og har et spørgsmål: Hvor og hvordan anvender man disse syrer: - eddikesyre - svovlsyre - saltsyre -saltpetersyre - fosfor -
kemisk ligevægt
ForumindlægEr der nogen som vil kigge min rapport igennem og tilføje kommentarer hvis noget ikke passer! derudover hjælpe med den sidste delopgave Her er den: http://peecee.dk/?id=34729 -
ÆKVIVALENSPUNKTET?
ForumindlægHej... jeg sidder med en kemi-rapport jeg skal aflevere og jeg skal finde koncentrationen af HCl i ækvivalenspunktet... mit problem er bare: HVORDAN FINDER MAN ÆKVIVALENSPUNKTET PÅ TITRERINGSKURVEN? please hjælp mig for er gået i stå!!!! Hilsen Sabrina -
dugpunkt :S
Forumindlæghej jeg skal skrive en rapport om dugpunktsmåling og en af det spørgsmål er kender i andre metoder til beregning af dugpunktsmåling udover A) Hygrometer B) Psykrometer C) Dugpunktsbestemmelse tak på forhånd -
Algevækst og absorbans..
ForumindlægHej jeg sidder og skal skrive biologi rapport. Men kan ikke rigtig finde ud af at fordybe mig i teori delen, mht hvad absorbans egentligt er. Nogle der kan hjælpe mig? -
nforbindelser/salte
ForumindlægHvad kan man egentlig skrive om i en rapport der vedrøre emnet salte? Kan simpelthen ikke komme i tanke om noget konkret at skrive om!?? Har i nogle bud? -
Eksponentiel vækst
ForumindlægJeg skal i min rapport om eksponentiel vækst gøre rede for hvordan man bestemmer a og b ud fra to punkter på grafen! Er der nogen som har formlerne og kan forklare? mange hilsner:D -
valgfrit projekt
ForumindlægHej jeg skal vælge et emne til et valgfrit projekt i biologi. Hovedemnet er kroppen og sundhed, og der skal vælges et underemne. Der skal skrives to rapporter med forsøg. Nogle der har et godt forslag?? På forhånd tak -
Spaltning af sukkerarter DET HASTER SVAR INDEN I MORGEN
ForumindlægJeg går i 9.a Rosmusskole og vi har fået en rapport for til imorgen og jeg har brug for hjælp til at starte og finde formålet på hvorfor vi skriver det eller bare sende en i selv har lavet så laver jeg bare lidt om på det -
Hjælp!
ForumindlægEr i gang med en bio-rapport, og der er et spørgsmål, jeg simpelthen ikke kan hitte ud af... Hvorfor kan iltindholdet i venerne svinge fra 0-180 cm3 pr. liter? -
Sam Opg.
ForumindlægHvis nogen lægger inde med en samfundsfags rapporten, der hedder Lighed & ulighed,eller ulighed & etnicitet så vil jeg meget gerne bede om at bruge den som inspiration for min egen. Tak på forhånd. -
ATP ?
Forumindlæghej! jeg skriver rapport om fotosyntese og ånding, og jeg kan ikke finde nogen steder hvad det er ATP og ADP står for, og hvad forskellen er på de to, så hvis der var nogen der vidste noget om det, ville det være super!? -
Opstil et hastighedsudtryk
ForumindlægHej SP. Jeg sidder og forsøger at lave en rapport om opstiling af et hastighedsudtryk, men mangler sku lige lidt hjælp. Jeg aner ikke hvordan jeg skal opstille dette.. Skal bruge hjælp til opgave 2, 3 ,4. -
Marilyn Monroe - hjææææælp !
ForumindlægBare fortæl alt om hende - har så brug for det . Skal nemlig lave en rapport om hende og jeg kan bare ikke finde nogle bøger eller sider på internetten . Please hjælp mig . <3 (: -
Ester og esterdannelse
ForumindlægHej Sidder med en rapport om frugtduftende estere og kan ikke lige umiddelbart få svaret på spørgsmålet: "Begrund, at estere ikke er blandbare med vand." Håber der sidder en, som kan hjælpe mig. -
beregne kpm/min
Forumindlæghej jeg har fået et spørgsmål i min idræt- rapport hvor der står at jeg skal beregne arbejdsintensiteten i kpm/min og i watt mit spørgsmål er hvad kpm er og hvordan kan jeg finde den ?? -
opvarmning af NaHCO3
Forumindlægheej folkens jeg sidder med en kemi rapport om opvarmning af natriumhydrogencarbonat massen af reststoffet er 0,995g det jeg vil finde ud af er, hvordan finder jeg ud af hvilket slags stof der er tilbage? -
Hjælp til bestemmelse af g
ForumindlægHej Jeg er ved at lave en rapport, hvor jeg skal bestemme g. Mangler lift hjælp til teori delen. filen er her http://web.gvdnet.dk/GVD002139/ Hilsen Mike -
videnskabens rolle i moderniteten
Forumindlæghey.. skal skrive om dette (1.g gymnaise AT-rapport) men hvad kan jeg komme ind på..?? er helttt blank;S 1)diskuter videnskabens rolle i moderniteten?
