Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 12101 til 12120 af 23684
-
Hjælp!
ForumindlægSidder her og skal skriv en opgave om 'popart' og Andy Warhol. Nogle der har en ide til hvordan jeg starter og ved hvordan man analyserer et popart billede? -
Martin A. Hansen
ForumindlægEr der nogen der har analyseret "Paa Vognbunden" fra hans novellesamling? Eller er der nogen der har skrevet om ham som forfatter, altså biografien? -
Drengene fra sankt petri
ForumindlægHeej . Jeg har analyseret bogen Drengene fra sankt petri, jeg har skrevet personkaraktistikker af Gunnar men lidt, så hvis i har læst den, vil i ikk så skrive om ham hvordan han er. -
Subjekt og objekt
ForumindlægHejsa. Skal analysere nogle sætninger, og der står at jeg skal afgøre om det er subjekt, subjektprædikat, objekt eller dativsobjekt. Hvordan finder man ud af det? hjælp tak -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Vi fik udleveret, skriftlig dansk, prøve materiale med flg opgaveformulering: Skriv et analyserende oplæg til et hf-hold, hvad litteraturen kan bruges til. I besvarelsen skal du analysere og fortolke "helge Rodes" tekst (tekst 4) med henblik på at belyse dens holdninger til fædrel... -
Titelanalyse?
ForumindlægHej alle sammen! Sidder her med en opg. , hvor jeg skal analyser en titel, en såkaldt titelanalyse, men hvordan gør man lige det? Har i et link til en analysemodel? På forhånd mange tak! -
BNP
ForumindlægHej Jeg skal lave en analyse af hvilke aktiviteter der medtages ved opgørelsen af BNP. Ved ikke lige hvilke aktiviteter det er. Er der nogen som kan hjælpe mig lidt? -
Mor(d) i mødregruppen
ForumindlægJeg mangler hjælp til en analyse og fortolkning af kortfilmen "Mor(d) i mødregruppen" så det ville være venligt hvis I gad at uploade den hertil. -
Nogen der har læst "Den evige jøde"
ForumindlægNogen der har læst "Den evige jøde" og kan hjælpe mig med at analyse, fortolkning og perspektivering af den :) TAK -
VIGTIGT - Dansk/Historie 09
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil bare høre, om der er nogen der har skrevet analyse/fortolkning, eller bare skrevet om et dukkehjem i dansk/historie? Og om hvordan og hvorledes i har struktureret det, og hvad i har skrevet. På forhånd tak! Cille. -
Thermopylai
ForumindlægHej, Nogen der kan hjælpe mig med nogle gode noter til SLaget ved Thermopylai? Ikke et resumé, men noter til en analyse søges.. -
åbent digt til vorherre - hjælp
ForumindlægHej alle! Er der en der kan hjælpe mig med en analyse og fortolkning af digtet "åbent digt til vorherre" af Ivan Malinowski? Også gerne med tidsperspektivering.. Mange hilsner blomsterpige1 -
KATRINE MARIE GULDAGERS
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med at analysere og fortolke "en skilsmissehistorie" af KATRINE MARIE GULDAGERS? Tak på forhånd:) -
Analyseringer????
ForumindlægHeeej.. Er der nogle der ved om man må tage analyseskemaer med ind til eksamen? Altså analyse til eventyr, novelle, digt osvv...? -
den stundesløse
ForumindlægNogen der ligger inde med analyse/fortolkning af den stundesløse? Står i en eksamenssituation, hvor jeg mangler det meget :d -
Genremæssig perpektivering?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder med en analyserende artikel, hvor jeg skal lave en genremæssig perpektivering til sidst. Er der nogle der kan fortælle mig hvad det hendler om, eller give mig et godt eksempel? Tak på forhånd. -
HJÆLP
Forumindlægnogen der har læst og analyseret klaus rifbjergs: haandbold og kan hjælpe mig lidt....? jeg har det grundlæggende men har ikke nok til i dybden og forståelse. hjælp ! skal til prøve!!!j -
Vil du hjælpe ?
ForumindlægHeej Allesammen Vil høre om nogen af jer kender nogle gode reklamer, som kan analyseres ? Kan simpelthen ikke finde noget brugbart .. På forhånd tak -
Biedermeor-digt?
ForumindlægLav en analyse af digtet: Tordenvejret om natten. Overvej hvorfor det kaldes et biedermeor-digt. Hvad karakteriserer retningen: Biedermeir? -
Hjælp! HM. (1964) af Klaus Rifbjerg
ForumindlægHej.. Er der nogle der kan hjælpe mig med en analyse af novellen "Hm". skrevet ad Klaus Rifbjerg i 1964
