Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 12261 til 12280 af 23765
-
En estimering af d, der er den gennemsnitlige afstand inde i GM-røret.
ForumindlægHey, jeg har en rapport jeg skal lave og jeg kan ikke find ud af hvad er det man skal skrive ind i tabellen og hvordan finder man T og de andre. (Jeg har vedlagt en billede af det) Tak på forhånd -
Lineære funktioner
ForumindlægJeg sidder og er i gang med en matematik rapport om lineære funktioner, og blev lige pludselig i tvivl om noget. Hvad er forskellen på proportionalitetskonstanten og hældningskoefficienten? Håber nogle vil hjælpe. Tak på forhånd! -
Alkylradikaler!! Hvad f*** er det??
ForumindlægHey alle kloge kloge hoveder! Jeg er ved at skrive en rapport, og så falder jeg over ordet alkylradikaler?? Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er ??? På forhånd tak :) -
Bestemmelse af ligevægtskonstant
ForumindlægHej derude! Jeg er igang med en kemi-rapport, men kan ikke rigtigt finde ud af den "matematiske" del i den. Er der nogle der vil kigge den igennem og forklare hvad jeg mangler? Det vil være en stor hjælp, tak! -
DNA & KVÆLSTOFKREDSLØB
ForumindlægHej :-) Står og skal skrive en rapport i Biologi Er der nogle som kan besvare mig på: Hvad er dna? Hvad gør det? Opbyggelsen? Hvad er det? Hvad bruges det til? Hvorfor er DNA vigtigt? Og opbygningen af kvælstofkredsløbet? Hvad er det? Håber I kan hjælpe -
Hvad er et faunaindex??
ForumindlægHej med jer! Jeg sidder lige nu og er i gang med at skrive en nv rapport om hammerværket og vil bare lige høre om der er en der simpelt kunne forklare hvad et "faunaindex" er? Håber der er en derude der vil hjælpe, det kunne være rart! På forhånd tak!! :-) -
Kofffein
ForumindlægHej alle sammen =) Jeg sidder med en næsten færdig Biotek rapport, dog er der et spørgsmål som jeg ikke kan svarer på =(, håber i kan hjælpe mig =) "Hvorfor er der koffein i TREO?" -
jupiter
ForumindlægHej, jeg skal skrive en rapport om Jupiter. Jeg skla bl.a. skrive om, hvordan den er opdaget, men jeg kan simphelthen ikke finde noget om det. Er der nogen der kan hjælpe? på forhånd tak:) -
Evolution
ForumindlægHej allesammen:-D Jeg sidder og skal skrive en biologi rapport om evolution. kan i hjælpe mig med at svare på følgene spørgsmål ? " Hvad skal der til for at evolution foregår ?" på forhånd tak! -
mekanisk energi
ForumindlægHej Er der nogen af jer der har lavet en rapport om mekanisk energi med en timerstrimmel? Ved I så hvordan man målet t, når jeg har et startpunkt og et sidste fornuftigt punkt h=0? Tak på forhånd;) -
er det et højt nok niveau?
ForumindlægHejsa, jeg sidder og skal vælge en bog, som jeg skal skriv en rapport om, har kigget lidt på 1-2-3-NU, men tænkte lidt på, om det måske ikke er lidt for let, hvis man skulle sammenligne det med 2.g niveau? -
Aktøre og militære alliancer under den kolde krig?????
ForumindlægSkal lave en historie rapport og er godt igang, men forstår simplthen ikke det her spørgsmål og har søgt efter det uden held. Nogen der kan hjælpe mig med hvem aktørerne og de militære alliancer er under krigen? -
Redoxreaktioner på word
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og skriver en rapport, hvor der indgår en del redoxreaktioner. Er der en, som kender til en smart måde at opstille reaktionerne på, en model måske, hvor man bare kan ændre stofferne og tallene? -
Pladebevægelse og pladetektonik
ForumindlægJeg har skrevet en rapport på ca. 6 sider og har brug for en der lige kan læse den igennem, for at se om det hele passer. Den handler om pladebevægelse og pladetektonik, her også Alfred Wegeners teori. :)) -
Figurtal
ForumindlægHej alle Vi skal skrive en rapport om figurtal.. Vi ved nogenlunde hvad det er! Men vi forstår ikke formlen.. Fn= n (3n-1)/2 Hvad er N? -
lipofil og lipofob
Forumindlæghey studieportalen! jeg sidder og laver rapport, og jeg har fuldstændig glemt begreberne lipofil og lipofob, nogen der vil gøre mig en kæmpe tjeneste og forklare det for mig? tak på forhånd -
Vektorer
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål i en rapport om, at opstille den ønskede vektorformel for parallelogrammets areal, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Nogle der kan hjælpe? Eller give et hint :-) -
Hvordan udvikles en knogle?
ForumindlægJeg skal skrive en biologi rapport, som skal indeholde noget om hvordan en knogle udvikles. Problemet er bare at jeg ikke kan finde noget om det nogen steder, hvis i ved noget så skriv det endelig! -
Atom og samfundet
ForumindlægHej er igang med en tekhis rapport om atombomben, og vil så skrive om hvordan atombomben påvirkede mennesket,kan ikke rigtigt finde noget om det på nettet håber nogen kan hjælpe mig herinde God Søndag. -
Henfaldsserie?????
ForumindlægHey derude!! Er igang med en rapport om radioaktivitet, og så vil jeg bare lige vide hvad henfaldsserie er og hvordan man viser henfaldsserien for uran-235??? Det vil være super dejligt, hvis nogen evt. kunne hjælpe?? :-) Vh. Vonso
