Søgning på: fysik projekt. Resultater: 12301 til 12320 af 20688
-
Luften på skrivebordet. HASTER
Forumindlæg*hjæælp*. Jeg har fået stillet et "svært" spørgsmål i fysik. * Hvor stor en masse har den luft som hviler oven på en kvadrat meter af dit skrive bord. :( -
Statistisk mekanik og forsøg
ForumindlægEr det muligt at lave nogle forsøg som handler om statistisk mekanik, mere specifikt, entropi fortolket på en mikroskopisk skala? Eller er det udelukkende teoretisk fysik, vi har gang i her? -
Dropper ud ..
ForumindlægJa, de sidste uger er gået af H til så nu dropper jeg ud. Jeg studerede Matematik med Fysik som sidefag, men nu orker jeg ikke mere, så jeg får heller ikke brug for studieportalen mere. -
Alkohol - forbrænding - forsøg
Forumindlæghey, jeg har en slags '' prøvekesamen '' i fysik/kemi. det vil være en hjælp hvis i måske kunne komme med forsøg jeg kunne lave og evt. nogle links, hvor der står hvordan man laver dem :) -
Tyngdekraft og Massetiltrækning
ForumindlægHejsa Jeg er igang med en fysik og kemi opgave. Jeg kan dog ikke helt forstå hvad forskellen på tyngdekraft og massetiltrækning er? og kan det forklares til en 8. klasse elev;) mvh. Stine -
lektier-hjælp!
ForumindlægHej! Jeg er en pige, der går i 2.g og har brug for lektiehjælp til kemi eller fysik (b-niveau). Jeg bor tæt på Aabenraa. Er du interesseret eller ved hvordan jeg kan finde en, så skrive venligst til mig. Tak. -
Optagelsesprøve!
ForumindlægHej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak. -
Optagelsesprøve!!!!!
ForumindlægHej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak. -
kobbersalte
ForumindlægNogle som kender til kobber(ll)hydroxidcarbonat? hvad det anvendes til og hvorfor det ikke er opløseligt med vand, ligesom kobbersulfat(blåsten). Jeg har forsøgt nettet, databogen for fysik/kemi, men uden held .. -
Systemdynamik-differential-flowdiagram-stimulering
ForumindlægHej En hjælpelærer søges til overstående emner indenfor fysik/mat - DTU kursus 10054 Modelfysik self. med betaling Skriv venligst en besked På forhånd Tak -
Haster- systemdynamik, flowdiagram, differential og variabler
ForumindlægHej En hjælpelærer søges til overstående emner indenfor fysik/mat - DTU kursus 10054 Modelfysik self. med betaling Skriv venligst en besked På forhånd Tak -
fysikrapport - blandingers densitet
ForumindlægSkal skrive en fysik rapport om blandingers denitet, og har lavet et forsøg med ethanol, og så står der at vi skal skrive forsøgsopstillingen og forsøgsgangen. Men hvad indebærer det? Altså hvad skal det indeholde? -
Nogen der skriver om Nukleare våben??
ForumindlægHey, Nogen der skriver om atombomber el. lign. og er friske på at bytte opgave for at få inspiration.... Lyder da som en genial idé ikke...!! (skriver i Historie og Fysik) -
Spørgsmål om skriftlig prøve
ForumindlægHej alle, Jeg skal lave en skriftlig fysik/kemi prøve i morgen - Min lærer har sagt at den er fra december 2016. Er der nogen som har prøven eller ved hvad den handler om? -
Spørgsmål om skriftlig prøve
ForumindlægHej alle, Jeg skal lave en skriftlig fysik/kemi prøve i morgen - Min lærer har sagt at den er fra december 2016. Er der nogen som har prøven eller ved hvad den handler om? -
SRP
Forumindlæghey. jeg skal skrive i biologi og fysik om miljøets påvirkninger som kan resultere i kræft.. er der nogle der har nogle links hvor jeg kan læse om det .. eller nogle bog henvisninger.. -
Energimængde på atombombe
ForumindlægHej Jeg sidder med en fysik opgave, hvor jeg skal fortage nogle beregninger over den energimængde, der udvikles når en atombombe springes. men jeg ved ikke hvilken formel jeg skal bruge eller hvordan jeg skal beregne det -
SRP om kameraet
ForumindlægHvis der en som godt kunne tænke sig at læse min srp og give en kommentar. Så skriv lige her, så sender jeg den via e-mail. Min srp er i fagene matematik og fysik. -
Eugene Wigner (født-død)?
ForumindlægHej Har prøvet at søge på hvornår fysikeren Eugene Wigner blev født og døde, men mærkeligt nok, kan jeg ikke finde svar på dette. Nogle der kan hjælpe? På forhånd tak. -
Fra induktion til vekselstrøm?
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave i fysik, hvor jeg skal beskrive historien bag induktion til vekselstrøm. Nogen der ved noget om det? Det kunne hjælpe mig rigtig meget, og opgaven er til i overmorgen. Tak på forhånd :-)
