Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12301 til 12320 af 24089
  • Fødselsdagen af Finn søegorg

    Forumindlæg
    Er der nogen der lige ligger inde med et analyse til teksten "Fødselsdagen" der er skrevet af Finn Søeborg...? Kunne virkelig godt bruge lidt inspiration ...Tak på forhånd
  • Kildekritik og citater

    Forumindlæg
    Hører citater af f.eks. en tale hjemme i kildekritikken? Ligesom man i dansk i en literær artikel citerer dele fra teksten er det så også tilladt i den analyserende historiedel?
  • Dolken

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig at ud dele lidt forskellige syns vinkller på denne novelle.. Jeg er ved at analysere den til en eksamens opgave..
  • Clancy of the Overflow

    Forumindlæg
    Nogle der har læst Clancy of the Overflow af A.B Paterson der kan hjælpe med lidt analyse?
  • novelle- murene (martin andersen nexø)

    Forumindlæg
    hej... har nogen herinde læst denne historie og kunne give/lægge nogle gode guldkorn til hisrorien.... lille analyse
  • skrigeren

    Forumindlæg
    Der er ikke nogen der tilfældigvis skulle sidde inde med en analyse og fortolkning af "skrigeren" af villy sørensen?
  • Budskab i klokken af H.C. Andersen

    Forumindlæg
    Jeg skal havde skrevet i en analyse hvad budskabbet i Klokken af H.C. Andersen er, nogen der kan hjælpe mig? :)
  • Spillestil

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere spillestilen i bridget jones diary (altså filmen), men nu bliver jeg i tvivl om hvad spillestil er?
  • Den Ghanesiske Dørsælger

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med hvilket som helst analyse-arbejde af "Den Ghanesiske Dørsælger"?? Ville være en kæmpe hjælp :-)
  • Postmoderne tekster søges.

    Forumindlæg
    I dansk skal jeg lave et projekt omkring postmodernismen, og jeg skal i den sammenhæng analysere to tekster. Har I nogen gode forslag?
  • Storby-blues

    Forumindlæg
    Er ved at analysere "storby-blues" af Dan Turéll, og er gået lidt i stå, så ville høre om der er en, som har lavet en opgave eller ligne? Tak på forhånd
  • hjælp til en stil om digtet "Man binder os på mund og hånd"?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har læst eller analyseret digtet "Man binder os på mund og hånd" af Poul Henningsen....? ska nemlig skrive en stil om det
  • Fortolknings spørgsmål - International økonomi

    Forumindlæg
    Hej. jeg skriver da jeg har et spørgsmål angående min SRP problemformuelering, min vejledere svarer nemlig ikke. Det er analysen som lyder således: ...Derefter ønskes en analyse af de faktorer der fører til den økonomiske vækst efter ca. 1990. Jeg har tolket den på to måder: ...
  • storby-blues tema/budskab

    Forumindlæg
    Er ved at analysere "storby-blues" af Dan Turell, og kan ikke finde ud af hvad tema og budskabet er... er der en, som ved hvad det er? Tak på forhånd
  • billed stil

    Forumindlæg
    Det ville være lækkert hvis der var nogle der ville inlægge deres billed stile, ikke analyser, men stile. Det er nærmest det eneste der mangler herinde
  • Fortællersynsvinkel i En flink dreng?

    Forumindlæg
    Er der nogle som måske har læst eller analyseret "En flink dreng" som kan fortælle mig, hvad fortællersynsvinkel novellen er? :) Tak for forhånd!
  • srp

    Forumindlæg
    Hej alle.. ville lige høre, jeg er igang med at srp.. Når jeg skal analysere mine forsøg, skal jeg så besvare spørgsmålene der er i forsøgsvejledningen eller ??
  • the marrowbone and cleaver concert

    Forumindlæg
    Hej :) Er der ikke nogen af jer der har lavet en analyse + fortolkning af the marrowbone and cleaver concert, eller bare har læst den? For jeg forstår simpelthen ikke den novelle.
  • FØDSELSDAGEN

    Forumindlæg
    Hej er der nogen her inde, som har læst novellen ”Fødselsdagen” af Finn Søeborg? Eller som har lavet en analyse, da jeg har et spørgsmål vedrørende novellen..
  • Der ewige Jude

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, der kan hjælpe mig med en shot-to.shot analyse/næranalyse af et klip fra propagandafilmen den evige jøde? På forhånd tak!