Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1221 til 1240 af 57177
-
Hjælp til at oversætte noget på engelsk til dansk
ForumindlægJeg er gået fast, da der er noget jeg ikke forstå i den tekst jeg har fået udleveret.. That would indeed be huge share for a single immigrant nation. But by 2050, the descendants of the first Mexican immigrants will be into the fourth or fifth generation. The question is whether by then they wil... -
Translation Dansk/Engelsk korrektur ..
ForumindlægHarold var godt sur. Hans cykeltur var gået helt i vasken! Han havde virkelig glædet sig til at prøve sin nye, røde cykel, og turen fra Birmingham til landsbyen Knowle, ti kilometer uden for Birminghams centrum, var gået vældig fint. Men cyklens forhjul lavede en mærkelig lyd. Han holdt en fem mi... -
Dansk hjælp
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp til dansk. -
Noter til mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammen. Har afsluttet et GSK-kursus i matematik. Fik 02 i den skriftlige prøve og 7 i den mundtlig. Det skal lige siges at matematik bestemt ikke er min stærke side, og at jeg er dybt tilfreds med at bestå!! Vedhæftet er mine noter som jeg gik til skriftlig eksamen med. Man siger jo at ... -
Dansk
ForumindlægHej:-) Trækker det meget ned hvis man har stavet overskriften forkert i sin dansk eksamen? -
dansk
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp i faget dansk på c niveau.. Hvis nogen er her så sig til som kan hjælpe mig. -
Skriftlig Dansk HF..
ForumindlægHvem har været oppe i dag og hvordan gik det ??? Hvad skrev i -
Matematik A noter Aia
ForumindlægNogle der har matematik A noter. Yallah shabab send lige hvis i har.. -
Noter til Danmark i nyeste tid.
ForumindlægNogen der har noter til Danmark i nyeste tid siderne 106-120 og 150-162.Det ville være rigtig rart med lidt hjælp der. -
EKSAMEN- MED EGNE NOTER?!
ForumindlægHey- og tillykke med huerne der snart vælter ned over os :-) ER der nogen der kan give mig et afklarende svar på hvorvidt man må have sine på forhånd lavede noter (dvs. ikke fra forberedelseslokalet noter) med ind til selve eksaminationen i matematik? Helst med en off. begrundelse. Det skal nok l... -
Årsprøver STX
ForumindlægHej. Jeg går på 1.g, og skal til at afslutte dette år med årsprøver (ingen eksamener). - og undre mig over, om man kan dumpe og skal gå 1.g om, hvis karakterene man får fra årsprøvene, er så dårlige at snittet ligger under 2? -
Naturvidenskab(STX)
ForumindlægHej. Jeg har om stråling. Jeg skal finde forskellige strålingstyper, der kan give effekt på karse. Er der ikke en der har nogle strålingstyper? Eller eventuelt et let forsøg omkring stråler? :) Det er en aflsuttende opgave! Mvh Julie -
Engelsk STX
ForumindlægHej folkens! Skal op til engelsk mundtlig eksamen i morgen. Nogen der har gode råd til hvordan man klarer sig bedst?:) -
dansk
Forumindlæger der nogle af jer der har skriftlig dansk eksamen fra 2009 htx? Jeg har brug for den. på forhånd tak -
dansk
ForumindlægHeeej! er der nogen, som gerne ville hjælpe mig med at rette noget dansk ? :) -
MATEMATIK NOTER SØGES :-D
ForumindlægMatematik noter søges da jeg skal op i skriftlig matematik! Hvis der er nogen der ligger inde med nogle noter til matematik programmet Maple ville det også være en skøn hjælp da det er det program vi bruger (y). Almindelige noter er skam også helt OK! TAAAAK på forhånd! -
Musik B-niveau STX
ForumindlægHej :) Jeg skal have musik på B-niveau efter sommerferien. Jeg havde det på c niveau i 1.g og det var rigtig kedeligt, fordi jeg selv er musiker og de andre ik fattede en pind - sorry. Men nu skal jeg så have det på B, og jeg ville gerne høre om der er nogle, som har erfaringer med B-niveau i STX... -
Skifte fra Hg til Stx
ForumindlægHej. Jeg blev ikke egnet, fra tiende klasse pga nogle visse årsager. Jeg blev fokus elev fordi jeg ikke vidste hvad jeg så skulle gøre. Mit spørgsmål er om man kan skifte fra Hg til Stx hvis man virkelig giver et godt indtryk på lærerne? Altså hvis de selv synes man kan tage en gymnasial uddan... -
International linje på STX?
ForumindlægHej, Jeg skal nok på STX efter sommerferien, og derfor har jeg overvejet en del linjer. Jeg interesserer mig for verdenssamfundet, økonomi, og derudover elsker jeg at rejse og opleve verdenen. Vil derfor spørge om der er nogen som kender nogle linjer, som ville passe mig, og også på hvilket gym... -
Tysk noter! Er der nogen der vil sammenligne/udveksle noter?
ForumindlægHej!Jeg skal op til tysk :)Jeg tænkte på om der er nogle her inde der har noter (guldkorn) til de nedstående tekster??!Jeg vil gerne have flere noter og vil gerne sammenligne med andre og udveksle med andre herinde...!!!Bernhard Schlink;Das Mädchen mit der EidescheBernhard Schlink;Auf dem EisGünt...
