Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12501 til 12520 af 24089
-
videotape by Don Delillo
ForumindlægNogen der har læst denne tekst? eventuelle noter eller analyse? jeg er ved at blive skør simpelthen. Mvh. -
Tv2 - Det er Danmark !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægKan nogen please forælle hvad den handler om? Jeg skal op til danskeksamen imorgen kl 10! -og kan ikke engang analysere den :/ åååååårh!!!! -
et spm. i kemi
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er mellem kvalitativ og kvantitativ analyse??? Og hvad det helt præcis vil sige?? Og hvad skal man gøre når det står i en opgave... På forhånd tak for hjælpen. -
SYNOPSIS I DANSK REKLAME FOR BELFLORA
Forumindlægskal op i dansk, hvor jeg har trukket reklame og har valgt en reklame for Belflora. Er der nogen der har analyseret denne reklame før? for kunne godt bruge lidt inspiration :) -
Erindringen om Annika
ForumindlægNogen der kunne komme med nogen fif til en analyse af novellen "erindringen om annika" har om jeg fortælleren så noget i den retning?:) -
maj 2006
Forumindlæganalyse og fortolkning af to digte: "nygift" og "den sidste bløde hinde" mangler hjælp til inspiration........ -
perspektivering til en stille dans
ForumindlægHej:) Jeg har valgt at analysere digtet "en stille dans" til min årsprøve, men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal perspektivere til?! -
Gettysburgtalen
ForumindlægNogen som ved hvor jeg kan læse Gettysburg talen ? Og evt. nogen som har lavet analyse, kildekritik what ever på den ? -
HJÆLP ØNSKES
ForumindlægSkal holde et oplæg i morgen om Leif Pandoru og hans tvspil Bella. Er der nogle der ligger inde med noget om ham eller en analyse om Bella?? -
Leif Panduro
ForumindlægSkal holde et oplæg i morgen om Leif Pandoru og hans tvspil Bella. Er der nogle der ligger inde med noget om ham eller en analyse om Bella?? -
Jeppe
ForumindlægJeg har valgt novellen "I skole" som af skrevet af jeppe Aakjær Og nu spørg jeg om Nogen der har en analyse af Jeppe Aakjær "I skole" ? Det haster -
Digte
ForumindlægHvad er de berømeste digte, som man bare skal læse i gymnasiet? er der nogle, som har nogle ideer? og er der nogle, som har en skema over hvordan man analyserer digte? -
Peters jul
ForumindlægKære alle Jeg søger noter, analyser etc. om Peters Jul. Den skal indgå i min SSO, så hjælp påskønnes virkelig. På forhånd tak, Anne -
SSO - Erling Jepsen ( Kunsten at græde i kor og Med Venlig Deltagelse)
ForumindlægHej skal til at skrive SSO om de to bøger. Ville bare spørge om nogen havde lavet noget analyse om de to bøger eller evt. om nogen der noter om de bøger? -
Citater
ForumindlægHej, er det en god idé at oplæse et par citater (tænker 2, 3 stk.) når jeg i AT analyserer en bog? -
Herman Bang - Den Sidste Aften
ForumindlægHej jeg ville hører om nogen kunne hjælpe mig med en analyse og fortolkning af Herman Bang - Den Sidste Aften alt kan bruges //CenTrixX -
Hvilken Model
Forumindlægjeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag? -
Trædemøllen
ForumindlægHej derude Jeg går og håber lidt på at der er nogen derude som har en analyse af trædemøllen skrevet af Johannes Jørgensen /Quezak -
Karakter af stil
ForumindlægHej, er der nogen derude, som vil læse mit analyserende danskoplæg igennem og give den en karakter? Temaet er samtaler i litteraturen og i hverdagen. -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHvor meget tæller det ned hvis man har misset en vigtig pointe i novellen, men alligevel har fået en god analyse og fortolkning ud af historien? :)
