Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 12621 til 12640 af 35503
-
Hvad betyder tolkning
ForumindlægSidderog forbereder mig til en dansk eksamen i morgen og kom pludselig i tvivl, hvad betyder og hvad er forskellen på en tolkning og en analyse? Sarah -
matematik fsa 2012
Forumindlæghjællp til eksamen i morgen d. 2 maj matematik hmmmmmmm hvad ska jeg øve mig i ? -
Elektricitet
ForumindlægJeg skal til eksamen fredag. Er der nogen der har en formel jeg kan skyde af til tavlen eller 2 i forhold til el . -
Linær regression?!
ForumindlægHej (: Har et eksamens spørgsmål om Linær funktioner.. Her indgår spørgsmålet: Forklar begrebet Linær regression? Nogen som kort kan forklare mig hvad det går ud på? På forhånd tak. -
Hjælpelære i fransk
ForumindlægJeg ska til eksamen i fransk i 2.g ville høre om der er nogle som ville undervise mig i fransk selvfølgelig med betaling mvh Laura Kornerup -
Hjælp!!
ForumindlægJeg har læst og læst og føler mig overhovedet ikke klar til at tage til eksamen i kristendom mundtlig.. Er der nogle der har lidt råd og noget godt at sige? :-/ -
Skal man op til eksamensprojekt i HF for at bestå HF? :)
ForumindlægHalløjsovs :) Jeg sidder og er lidt i tvivl om, at jeg når at blive færdig til på fredag. Der skal jeg op og forsvare mit eksamensprojekt. Skal jeg gå op til eksamen for at bestå min HF? Ergo, vil jeg bestå min HF hvis jeg ikke dukker op :P -
Matematik eksmamen sprogligt B-niveau
ForumindlægHejSkal til mundtlig eksamen i Matematik, men er meget i tvivl om hvordan man skal lave en disposition til dette, og i det hele taget hvordan man forbereder sig til det?Er der nogen der kan hjælpe? -
Dumpe + bestået?
ForumindlægJeg er tvivl om man har bestået faget, hvis man dumper til den mundtlige eksamen, men f.eks. får 7 eller 10 til den skriftlige.. Nogen der ved det?? -
Gå sort
ForumindlægJeg ville høre om der var nogen der har prøvet at "gå sort" til en eksamen, som man ellers er mødt velforberedt til? -
Den første?
ForumindlægHej.. Jeg skal til min anden og sidste eksamen på mandag (jeg er 2.g'er) og jeg skal op som den første ud af ca. 20 elever.. Er det en fordel eller en ulempe? -
Afslag
ForumindlægJeg har søgt ind på pædagogsemi, men har fået afslag da jeg havde dumpet en eksame.. (Er møg ked af det) Andre der også har fået afslag fra PÆDASGOGSEMI?? -
konsekvenser!!!
Forumindlæghvad skal man gøre hvis man ikke ønsker at gå til tysk eksamen? Vil det får konsekvenser vi jeg skal søge videre... -
den bedste velfærdsmodel
ForumindlægHej Alle. Jeg sidder med min samfundsfags opgave, og vil lige spørge om noget. jeg har et spørgsmål der lyder således: Diskutér om den danske velfærdsmodel er gunstigere eller værre stillet en de øvrige. Jeg vil bare høre om i har nogle forslag til spørgsmålet, jeg tænker på om det her er relevan... -
EU
ForumindlægHej alle Jeg skal til folkeskolens afgangsprøve i mundtlig samfundsfag på onsdag (3. juni 2015). Derfor ønsker jeg svar på spørgsmål, som jeg ikke kan finde noget konkret svar på. - Hvilke fordele og ulemper er der i forbindelse med EU? - Hvorfor ønsker England at forlade EU, og hvilken b... -
Forsyningsingeniør kan den anbefales ?
ForumindlægHej jeg skal herom længe finde en retning jeg skal videre med, da min interesse er "offshore" branchen. Har vidst det skulle være maskiningeniør, da den var bedst egnet til offshore. Men så poppede dennne her ny retning op, forsyningsingeniør og med jobgaranti osv. Jeg har læst om forsy... -
Ledige pladser
ForumindlægHej alle! Jeg er blevet optaget på en af KU's uddannelser, men vil gerne prøve at søge ind på en ledig plads på RUC, og aner ikke heeelt hvordan man gør... Inde på RUC's hjemmeside står der: ''Sådan søger du Du kan søge til og med den 11. august 2015 Find ansøgningsskemaet her... -
eksponentiel udvikling (haster)
ForumindlægFølgende model beskriver indbyggertallet f(t) for en bestemt by f(t) = 25117 * ek * t k er en positivt konstant og t er antal år efter 1995 a) bestemme k = 0,012355 b) indbyggertallet i byen i 2010 = 30231,1 c) inbyggertallet vil være over 32000 i år = om ca. 19 år altså år 2015 Og... -
Befolkningstallet
ForumindlægHej kan nogle få mig igang sidder fast, Befolkningstallet i Mexico voksede i gennemsnit med 2% pr. år fra 1975 til 2000. a) Med hvor mange procent voksede befolkningstallet i Mexico fra 1975 til 2000? I 2003 var befolkningstallet i Mexico 104,3 mio. Ifølge en prognose vil befolkningstal... -
HJÆLP TIL VURDERING
ForumindlægHejsa, jeg er så heldig at jeg skal skrive SRP nu her. Går på Økonomisk linje på HHX og skal skrive i fagene IØ og VØ Jeg har følgende problemstilling indtil videre: Redegør for kinas økonomiske udvikling fra 2005 til 2015. Analyser: Kinas betydning for Danmark Vurder: HVAD KAN DET VÆRE???? ...
