Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12661 til 12680 af 20009
-
Placering af ordet "nicht"
ForumindlægHvordan skal man placere ordet "nicht" i tysk? Kan nogle komme med en forklaring om måske et par eksempler? Jeg er virkelig i tvivl... -
Har I hæfte til fsa 2012 december
ForumindlægHar I ikke nok arkene til fsa 2012 december - Englesk -Dansk -tysk -Matematik Jeg beder jeg at vedhædte dette, eller sende et link til mig nedenfor -
Partitiv Genitiv
ForumindlægHey folks... Har lidt problemer med brugen af partitiv genitiv i tysk. Nogen der kan hjælpe mig med en specifik regl for denne? -
kan man godt sige det her?
Forumindlæger dette grammatisk korrekt på tysk? Man sieht eine grosse Vielfalt von Bergen, die den Alpen zuhören. -
oversættelse af dansk sætning
ForumindlægHej. Hvordan lyder denne sætning på tysk? : Hvis de havde kendt hinanden fra starten, ville de ikke have haft så mange problemer.. Håber I vil hjælpe..tak -
oversættelse
Forumindlægved du hvordan man oversætter følgende til tysk? - hun viser vennerne toget. -hundens navn er fido - vinens farve er rød -
HF Sprog?
ForumindlægHeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet? -
hurtigt hjælp? (;
ForumindlægHeeey. Hvordan siger man (kom og boede) på tysk? kan virkelig ikke huske det.. ved ikke om der skal (t) på til sidst, er lidt usikker, så nogen maybe hjælpe mig?? [: -
novelle "was wollen sie von mir"
ForumindlægEr der en som har læst "was wollen sie von mir?" (novellen) af den tyske forfatter Doris Dörrie - som kan fortælle mig hvad den handler om. ?? -
was wollen sie von mir?
ForumindlægHej Alle. Er der en som har læst "was wollen sie von mir?" af den tyske forfatter Doris Dörrie - som kan fortælle mig kort hvad den handler om. ?? -
Eisbären
ForumindlægHej! Er der nogen der kan gvíve mig et lille resume af den tyske tekst Eisbären af forfatteren Kasnitz? Evt. noter til teksten? På forhånd tak for svar -
Bøjning af man
ForumindlægHvad bøjes "man" efter på tysk? Er det 3.person ental eller hvordan? f.eks. "Man sollst/soll auf der Strasse aufpassen". Er det så sollst eller soll? -
oversættelse af to danske sætninger
ForumindlægHey.. jeg har lidt problemer med flg. sætninger, som skal oversættes fra dansk til tysk: -Eller er han nu også det? -Kan du huske, hvad han siger om Stefanie? Håber I vil hjælpe.. tak -
rettelser
ForumindlægHej alle, nogen der ikke ville være super søde at rette 5 sætninger jeg har lavet på tysk, helst hurtigst muligt :-) -
rettelse!
ForumindlægEr der ikke please en der gider rette mit tysk i den forrige tråd der hedder rettelse med r og ikke R - så i rigtig søde :) -
analyse af Die drei Spinnerinnen
ForumindlægJeg skal analyser "die drei Spinnerinnen" i tysk og nogle der kan hjælpe? Bare de vigtigste pointer, moraler og temaer Mange tak på forhånd -
hvordan siger man østtyskerne?
ForumindlægHvordan siger man 'østtyskerne' på tysk?? er det, die Ostdeutschen. eller die Ostdeutsche?? den står i øvrigt ikke i dativ i min stil :-) -
Der må der være en der kan hjælpe :(((.... ?
ForumindlægHjælp til rettelse af tysk stil... :( - Det kommer ikke til at tage lang tid, det er bare en kort stil :S... Håber der en der vil være så venlige og hjælpe.. God aften til alle ;) ... -
Hjælp !
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe med at rette en tysk opgave der nok indeholder en del fejl den er på 100 ord. Hvis ja sender jeg den til vedkommende her på studieportalen. På forhånd tak -
Hjæææælp....
ForumindlægHejsa... Er der nogen som kan rette min tysk opgave...? Har akut brug for hjælp....... Mvh. Monika Jensen
