Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12701 til 12720 af 24089
-
Gustav Wieds 'Menneskenes børn'
ForumindlægHeya Er der nogle der har analyseret novellen eller som evt. har nogle goder noter til den? Jeg er nemlig helt på bar bund. På forhånd tak -
Argumentationsanalyse til srp
ForumindlægJeg er i gang med min srp, og i min opgaveformulering står at jeg i analysen skal lave en retorisk- og argumentationsanalyse af selvvalgte kilder, samt en retorisk analyse og fortolkning af et bilag. Jeg er i tvivl om hvor dyb en argumentationsanalyse jeg skal lave, og om det er nok kun at an... -
Freuds teori
ForumindlægHej. er der nogen der kan skrive hvad freuds teori gik ude på? skal analysere en novelle som hedder Et Skud i Tågen, udefra freuds teori. Mange tak i forvejen. -
SRP
ForumindlægHej.Vil det være et problem hvis ens analyse og fortolkning fylder ca. 2 sider mere end ens redegørelse og diskussion? -
Kysse-Marie
ForumindlægNogen der har en analyse, fortolkning og perspektivering liggende af "Kysse-Marie" skrevet af Juliane Preisler? -
Nogen der har læst denne
ForumindlægNogen der har læst Naja Marie Aids stjernehimmel som kan hjælpe mig til at lave en analyse af historien? -
Rette
ForumindlægHej jeg sidder med en dansk analyse! Det vil betyde virkelig meget, hvis der var en som havde lyst til at læse den igennem og rette eventuelle sprog/grammatikfejl .. -
generelt om kildeanalyse
ForumindlægHej det er længe siden jeg sidst analyserede historiske kilder, så kan ikke huske om man godt må skrive i punktform eller om det skal være en sammenhængende tekst? Hilsen Nicole -
IR - spektroskopi
ForumindlægHey, er der nogen kloge mennesker der kan hjælpe mig med at analysere den vedhæftede IR - spektrum ? -
HATER HJÆLP TIL LUTHERS TESER
ForumindlægHej alle sammen :) Er der nogen som har styr på Luthers 95 teser eller bare er god til at analysere ? Så skriv endelig til mig ;) -
Tirsdag Nat af Helle Helle
ForumindlægHJÆLP HJÆLP!!! En analyse og fortolkning af Tirsdag Nat, skrevet af Helle Helle! Vil nogen hjælpe mig please??? Hilsen den meget fortvivlede 2.g'er - Mikkel -
Renæssancen....
ForumindlægHej.. Håber nogen kan hjælpe.. Den naturvidenskabelige metode der var i focus i renæssancen var: 1.Falsificering 2. Deduktion 3. Empiri eller 4. Analyse ???? -
En venlig sjæl der vil rette?
ForumindlægEr der en venlig sjæl der gerne vil se på mot essay og rette den? Det er en analyse og fortolkning af en lille novelle (eksamenssæt). Den fylder omrking 900 ord.. -
son of satan
Forumindlæghejsa, vil I ikke være sød og hjælpe mig med at skrive en analyse, fortolkning eller referat af novellen son of satan? PLEASE HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP:( TAK på forhånd -
JULIE NORD
ForumindlægNogle der har analyseret et værk af Julie Nord som kan sende den til mig? Har brug for lidt inspiration til min aflevering som jeg skal aflevere i morgen :) Ville være en stor hjælp, tak. -
Hjælp EU
ForumindlægHej ;D Jeg skal lave en analyse af Folkebevægelsen mod EU. Er der nogen der kan hjæpe mig igang? PÅ forhånd tak og god påske ;D -
Søndag 15:10
ForumindlægHej derude! Er der nogen der har analyseret Helle Helles "søndag 15:10"??? Har virkelig brug for hjælp. -
Engelsk stil - HJÆLP !
ForumindlægHej.. Er der nogen der har skrevet en stil om Eating Sugar, og som kan hjælpe mig med at analysere historien, for kan ikke rigtig se hvordan "eating sugar" skal fortolkes? -
sætningsanalyse
ForumindlægSætningsanalyse: Kan I hjælpe mig med at analysere sætningen: Drengen, hvis bold er blå, går i hvide sko. Hvad kalder man ordet HVIS i denne sætning -
Søren Kanne af St. St. Blicher
ForumindlægNogen der sidder med en analyse af digtet Søren Kanne af St. St. Blicher? - Har brug for et hurtigt svar og tak på forhånd.
