Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 12721 til 12740 af 95433
-
Psykologi på universitet, til psykologistuderende
ForumindlægNogle som læser psykologi, enten som sidefag eller hovedfag, som kan fortælle lidt nærmere om hvad I har beskæftiget jer med inden for social-og personlighedspsykologi, arbejds-og organisationspsykologi, kognitionspsykologi, udviklingspsykologi og pædagogisk psykologi. Hvilke emner har I været om... -
Læse op til eksame..
ForumindlægHeeey alle.. Vil lige høre, hvor mange dage bruger i på at læse på til en mundtlig eksame? Venter til mine skriftlig eksamer er overstået.. er det nu klogt? har min sidste skriftlig eksame den 9 juni, og skal op til den første mundtlig den 14.. vil gerne høre jeres mening.. vil helst ikke have, ... -
forkortelser
ForumindlægHej hva betyder ap. det er et fag på gymnasiet, men ved ikke, hva det står for, er der nogen der kan forklare mig, hva det står for? Mange tak på forhånd. -
Hvilke organeller i den eukaryote celle har også membraner?
ForumindlægHvilke organeller i den eukaryote celle har også membraner? Mange tak på forhånd! -
Lommeregner?
ForumindlægHejsa. Hvilken lommeregner bruger man når man skal på hhx? Jeg går i 10. klasse nu - men da jeg mangler en lommeregner, og jeg skal videre næste år, kan jeg ligeså godt købe den nu. -
'lovligt' - Eksamen
ForumindlægNu faldt jeg lige over et indlæg herinde, hvor en elev, der skal op i bio mandag (mener jeg det var), har fået de spørgsmål, man kan trække SAMT materialet/ artiklerne der tilhører. Er det 'lovligt' , kom jeg så bare til at tænke på? Jeg har aldrig hørt om andre før, der har fået det tilh... -
HJÆLP
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med denne opgave, da jeg ikke ved hvordan jeg skal løse den. Tak på forhånd -
"At være på" - EN/EØ
ForumindlægHejsa Jeg har valgt at arbejde med emnet "Facebook" i Engelsk og erhvervsøkonomi til AT-emnet "At være på". I EØ vil jeg se på hvordan Facebook er som virksomhed, og hvordan andre virksomheder kan bruge Facebook i egen markedsføring. Nogen gode forslag til hvordan jeg kan komb... -
Oversættelse af enkel sætning
ForumindlægDe vill kun vælge det, hvis deres partner ikke have noget arbejde? Hvordan er denne sætning på tysk? -
Geo-eksamenssæt?
ForumindlægHeysa, jeg skal op til geografi til eksamen. Jeg har læst alle de indlæg der allerede har været her, men ka ik finde noget svar på, om der er nogle der ved hvor man kan finde nogle eksempler på geografi-eksamenssæt?Takker-Slacz- -
Valg af valgfag ?
ForumindlægHej jeg går på matematik og økonomi linjen på hhx og skal til at vælge et valgfag, men er tvivl om hvilket.. Jeg ved ikke helt hvad jeg vil være bagefter, før i tiden ville jeg gerne være noget med tal (revisor) men nu ved jeg det ikke helt.. I fritiden arbejder jeg i butik som jeg også finder in... -
tips til mundlig eø
Forumindlæghejsa...Jeg skal snart op i eø og ville gerne forhøre mig lidt om hvordan eksamen foregår. Så hvis der er nogen som kan give mig lidt vejledning så ville det være dejligt... -
Opgaver 2. gradspolynomier
ForumindlægHey, håber på lidt hjælp til de her opgaver, som jeg har lidt problemer med. 1) Antag, at f har to rødder - Find summen af de to røødder og produktet af de to rødder. 2) Antag, at f har to rødder r og s. Find ligningen for de to tangenter i hhv. (s,f(s)) og (r,f(r)). 3) Angiv 3 forskellig... -
Standpunkt Gymnasium (stx)
ForumindlægHej Folkens Jeg afslutter snart 1g og vil høre om en karaktere bliver nulstillet når man starter i 2g? altså kommer standpunkt fot 1g stadig til at stå i lectio i 2g? Tak på forhånd -
Bølgeligning
ForumindlægHej For hvilke bølger gælder bølgeligningen ikke? -
kobber (Cu) afgivelse af elektroner
Forumindlæghej i min bog står der en tabel: "Oxidationsrækkefølge af de vigtigste metaller" Det giver min indtil jeg når kobber. Der står: Cu(s) --> Cu2+ (aq) + 2e- Det giver ikke helt mening. Kobber har 1 elektron i yderste skal, så hvordan afgiver den 2? Den opfylder da ikke oktetreglen ... -
Opgavesæt
ForumindlægGodaften, Jeg er en 1.g'er, som skal til skr. matematik årsprøve her på fredag. For at forberede mig vil jeg sidde og løse nogle opgaver, som om jeg var til prøven. Altså 1 time uden hjælpemidler og 3 timer med. Men jeg mangler et opgavesæt til dette, så jeg tænkte på om der var nogen der... -
halveringstid og tykkelse
Forumindlægkan man godt blande de to sammen, altså bruge teorien for halveringstid til halveringstykkelse? -
eksamener
ForumindlægJeg har hørt at man mindst skal have haft tre eksamenr inden tredje g (STX). Kan nogen af- eller bekræfte dette evt. med link til hjemmeside?? -
Lære Engelsk
ForumindlægDer er ved at være næsten 10 år siden jeg sidst har brugt engelsk, så vil gerne lære det igen hurtigst muligt. Nogen der kan anbefale gode engelsk kurser, evt. privat undervisning. har fundet noget der hedder "Berlitz sprogskole". Nogen som ved, hvor godt det er, for det koster hele 7.0...
